سفارش طرح توجیهی

دانلود پروپوزال کاری راه اندازی موسسه برگزارکننده جشنواره و فستیوال موسیقی

عنوان فارسی :


بیزینس پلن راهکارهای راه اندازی موسسه برگزارکننده جشنواره ها و فستیوال های موسیقی

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 11 سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
قیمت دانلود :
Original price was: 384,000 تومان.Current price is: 284,000 تومان.
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که تمایل به فعالیت در حوزه برگزاری جشنواره ها و فستیوال های موسیقی را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند

پروپوزال کاری
فهرست مطالب و محتویات

1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما

شرح موضوع

آیا قصد راه اندازی جشنواره موسیقی را دارید؟ در اینجا یک نمونه الگوی طرح کسب و کار جشنواره موسیقی و گزارش امکان سنجی آن ارائه شده است. اگر شما یک برگزار کننده رویداد هستید و آنچه که برای سازماندهی و تبلیغ رویدادها لازم است را دارید تا مردم مایل به پرداخت هزینه برای آن باشند، باید به فکر راه اندازی یک کسب و کار جشنواره موسیقی باشید. این کار یکی از مشاغلی است که در ایران و در اکثر کشورهای جهان از چند سال گذشته در حال رونق گرفتن می باشد.

در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 11 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

جشنواره موسیقی

مزایای برگزاری جشنواره موسیقی

به عنوان برگزارکننده جشنواره موسیقی، از شما انتظار می رود تا از طرف هنرمندان و دست اندرکاران موسیقی کار کنید و جشنواره های موسیقی را با موفقیت برگزار نمایید. بیشتر جشنواره‌های موسیقی با هدف کسب سود برگزار می‌شوند، زیرا برگزارکننده جشنواره موسیقی، پول زیادی را برای دعوت از نوازندگان، تدارکات محل برگزاری و پرداخت به اعضای تیم خرج می‌کند.

آنها همچنین برای افزایش فروش بلیط، باید پول زیادی را برای بازاریابی خرج کنند. در پایان، مهمترین چیز این است که آنها به هدف اصلی خود برسند و آن، سود است. اگر تصمیم به راه‌اندازی کسب‌وکار جشنواره موسیقی گرفته‌اید، از شما انتظار می‌رود تا استراتژی‌هایی در مورد چگونگی افزایش سرمایه اولیه، اداره کسب‌وکار، تبلیغ کسب‌وکار و همچنین نحوه کسب سود ترسیم کنید. در اینجا نمونه ای از الگوی طرح کسب و کار و پروپوزال کاری مربوط به راه اندازی جشنواره موسیقی ارائه شده است.

فستیوال موسیقی

کسب و کار جشنواره موسیقی تحت صنعت ترویج کنسرت و رویداد گروه بندی می شود و فعالان این صنعت، اجراها و رویدادهای زنده را ایجاد، مدیریت و ترویج می کنند، از کنسرت ها و اجراهای تئاتر گرفته تا نمایشگاه های دولتی و خصوصی. برخی از مروجین، اماکن مورد نیاز را از صاحبان استادیوم، صحنه و تئاتر، اجاره می کنند، در حالی که برخی دیگر نیز مالک و اداره کننده سالن هستند.

منشاء جشنواره های موسیقی به یونان باستان برمی گردد، جایی که چنین رویدادهایی اغلب شامل مسابقات موسیقی، هنری و ورزشی می شدند. طی چند سال گذشته، جشنواره های موسیقی و مخصوصا موسیقی سنتی، جایگاه خود را در فرهنگ ایرانی پیدا کرده اند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناظر بر این فعالیت ها در کشور بوده است.

آمارهای اخیر نشان داده اند که در طی چند سال گذشته، مردم نیز علاقه خود را به حضور در این نوع جشنواره ها نشان داده اند. در سال های گذشته، شاهد موفقیت مادی و معنوی برگزاری این نوع رویدادها در کشور بوده ایم و انتظار می رود که در سال های آینده نیز رکوردهای کنونی استقبال مردم، شکسته شود و شاهد پیشرفت این نوع جشنواره ها باشیم.

با وجود اینکه محرک ورود برای راه اندازی چنین کسب و کاری به حامیان مالی وابسته است، اما نمی توان گفت که صنعت تبلیغ کنسرت و رویداد بیش از حد اشباع شده باشد. به عنوان یک برگزار کننده جشنواره موسیقی، اگر خلاق و سخت کوش باشید، می توانید با موفقیت بازار ثابت خود را ایجاد کنید. به جرات می توان گفت این صنعت به خصوص با ظهور پلتفرم های رسانه های اجتماعی جدید همچنان در حال رشد است.

برخی از عواملی که کارآفرینان را تشویق به راه اندازی کسب و کار سازماندهی جشنواره موسیقی می کنند می تواند این باشد که راه اندازی کسب و کار آسان است، سرمایه راه اندازی مقرون به صرفه است و هزینه جاری می تواند در حداقل سطح قرار گیرد. شما در واقع می توانید کسب و کار جشنواره موسیقی خود را براحتی راه اندازی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دفتر کار و همچنین مجوزهای ضروری کسب و کار را داشته باشید. یک چیز خوب در مورد بازار این کسب و کار در این است که مخاطبان شما، محدود نخواهند بود و به اصطلاح کل جمعیت کشور می توانند به نوعی مخاطی کار شما باشند.

به لطف اینترنت که جهان را به یک دهکده جهانی تبدیل کرده است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به طور استراتژیک، کسب و کار سازماندهی جشنواره موسیقی خود را در بستر اینترنت قرار دهید. استفاده از اینترنت در کنار راه اندازی جشنواره، می تواند به تعداد مخاطبان شما بیافزاید.

دیدگاهها
  1. محمد کریمی

    بیزنس پلن برای برگزاری کنسرت موسیقی و نحوه تعامل و ارائه آن به خواننده .

    • bagher

      بله این موصوع نیز قابل انجام است و شما میتوانید با پشتیبانی به شماره 09360147484 تماس بگیرید.
      باتشکر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 4 =

پشتیبانی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

logo-samandehi

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی