سفارش طرح توجیهی

دانلود پروپوزال کاری طراحی راهکارها و استراتژی های برندینگ سازمانی و شرکتی

عنوان فارسی :

بیزینس پلن طراحی راهکارها و استراتژی های برندینگ سازمانی و شرکتی

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 12 سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
قیمت دانلود :
299,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که به دنبال برند کردن کسب و کار خود هستند 2. کسانی که به دنبال بهترین مجری برای برندسازی هستند 3. کسانی که به دنبال کسب مزیت رقابتی برای کسب و کار خود هستند 4. کسانی که به دنبال طراحی و ثبت لوگو و علائم تجاری خاص برای کسب و کار خود هستند 5. کسانی که خودشان، ارائه دهنده طرح های بازارسازی، بازاریابی و برندینگ هستند ولی طرح منسجمی برای خدمات خود ندارند 6. کسانی که به دنبال متقاعد کردن مشتریان و کارفرمایان برای گرفتن پروژه های برندینگ هستند 7. کسانی که به دنبال یافتن چشم اندازی جامع در زمینه این فرآیند هستند و اطلاعات جامع در موارد فنی مربوط به آن ندارند 8. این پروپوزال خاص به همراه جداول، پرسشنامه ها و نمودارها می تواند پاسخگوی نیاز شما در زمینه برندینگ باشد

پروپوزال کاری
فهرست مطالب و محتویات

1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما

شرح موضوع

برندینگ سازمانی، یکی از مفاهیمی است که در زمینه بازاریابی و طراحی در اغلب موارد اشتباه درک می شود. بسیاری به اشتباه آنرا صرفاً به رنگ های لوگو یا امضای یک کسب و کار یا سازمان، نسبت می دهند. اما یک برند، چیزی بسیار فراتر از آن است. این مولفه، یکی از ارزشمندترین دارایی هایی است که یک کسب و کار در اختیار دارد. این مقوله، با اینکه همیشه به آسانی تعریف نشده است، اما تقریباً همیشه به آسانی شناخته می شود. بوسیله آن، مخاطبان می توانند یک سازمان را درک کنند و این موضوع، ترکیبی از نیکنامی، هویت و ابراز وجود، برای سازمان به ارمغان می آورد.

به بیان دیگر، آن را می توان مکانیزم استفاده شده برای شکل دادن، نهادینه کردن و تکامل دادن سازمان عنوان کرد. این مولفه، از عناصر متعددی، شامل نام، لوگو، تگ، وب سایت، رنگ، وثیقه، پیام رسانی، موقعیت یابی، عناصر گرافیکی، رسانه های اجتماعی و دیگر پلتفرم های گسترش دهنده، تشکیل شده است. برندسازی یک سازمان، یک فرآیند بی پایان است و همیشه همراستا و همسو با کسب و کار، تکامل پیدا می کند. گاهی اوقات در صورتی که بهبود مزیت رقابتی نیاز و ضروری باشد، باید به فکر پیاده سازی مجدد این مکانیزم نیز بود.

در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 12 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

برندینگ سازمانی

نمونه پروپوزال برندینگ

در این محصول، یک طرح کسب و کار در زمینه برندینگ ارائه شده که اهمیت ارائه استراتژی و خدمات طراحی برای کمک به کسب و کارها در دستیابی به برندسازی منسجم و یکپارچه ای که می توانند به آن افتخار کنند را ارائه می دهد. استفاده از این پروپوزال کاری می تواند گام اول کسب و کارها در رشد باشد.

این فرآیند همان سازوکاری است که مدیریت منابع انسانی، بازاریابی، و استعداد با هم ترکیب می شوند تا به جذب بهترین استعداد، کمک کنند. در بازاری که در آن، رقابت شدیدی وجود داشته باشد، سازمان هایی که می خواهند منحصربفرد و برجسته باشند، باید به متقاضیان کار، دلایل قانع کننده ای برای پیوستن به شرکت خود ارائه دهند.

این سازوکار در تار و پود زندگی روزانه ما در آمیخته است، چه آن را تشخیص داده باشیم، چه نداده باشیم. باین فرآیند یک سازمان یا کسب و کار، برای موفقیت آن بسیار حیاتی است.

چرا برندینگ برای یک سازمان یا کسب و کار، مهم است؟

برندسازی سازمانی، مزیت های فراوانی به ارمغان می آورد، از جمله:

  • شناخته شدن: مصرف کنندگان به احتمال بیشتری از سازمان یا کسب و کاری که با آن آشنا هستند، پشتیبانی می کنند، حتی اگر آن شناخت، حداقلی باشد. همچنین به احتمال بیشتر دوباره به سراغ آن می روند و دیگران را نیز ترغیب به این کار می کنند.
  • تمرکز: این فرآیند به سازمان کمک می کند تا بر اهداف اصلی متمرکز شود و از اقداماتی که از استراتژی های کلی سازمان حمایت نمی کنند، دوری کند.
  • از بین رفتن بی نظمی: مصرف کنندگان مشغله زیادی دارند و دامنه توجه آنها، اندک است. یک کسب و کار، فرصت های محدودی برای جلب توجه آنها دارد. نام تجاری یک سازمان باید قوی و قانع کننده باشد تا مصرف کنندگان را استخراج کند و به آنها در بیادآوری سازمان، کمک کند.
  • برجسته تر بودن از دیگران: در صحنه بازار جهانی، رقابت، فوق العاده شدید است. مخاطبان هدف، با گزینه های بسیاری مواجه هستند، بنابراین یک کسب و کار یا سازمان باید خود را از دیگران متمایز کند.
  • شفافیت برای مخاطبان اصلی: این فرآیند به آن افرادی که برای سازمان، بیشترین اهمیت را دارند (کارکنان، مشتریان و حامیان) کمک می کند که بفهمند سازمان در چه سطحی قرار دارد، به چه چیزی ارزش می دهد و چه چیزهایی می توانند از آن سازمان انتظار داشته باشند.

استراتژی برندینگ سازمانی

چه چیزی باعث موفقیت آمیز بودن برندینگ سازمانی می شود؟

چندین عنصر وجود دارند که باعث تقویت و تحکیم این فرآیند در سازمان ها می شوند؛ این عناصر می توانند شامل موارد زیر باشند:

  • منحصربفرد بودن: برندسازی موثر به متمایز سازی یک سازمان از دیگران در فضای رقابتی، کمک می کند.
  • موثق بودن و اصالت داشتن: برندسازی قوی باعث تقویت اصالت سازمان می شود. به مخاطبان می گوید که هویت سازمان چیست و آن را با هر تعامل، تقویت می کند و در نتیجه ارتباط بلندمدت با سازمان را بیشتر می کند. این مفهوم را خاطر نشان می کند که مصرف کنندگان چیزی که از سازمان انتظار دارند را دریافت خواهند کرد.
  • مرتبط بودن: این فرآیند قطعاً این پیام را می رساند که یک کسب و کار، چگونه به زندگی مشتریان و حامیان ارزش می دهد.
  • هماهنگی: این فرآیند باعث تکامل سازمان می شود تا نیازهای مخاطبان در گذر زمان را برآورده سازد. مخاطبان باید هماهنگ باشند تا رابطه شان را با سازمان، ایجاد و حفظ کنند.
  • جرات و جسارت: برندهای مجاب کننده و موجه، از گرفتن تصمیمات نمی ترسند و آنگونه که واقعاً هستند خود را نشان می دهند. اینگونه سازمان ها، گاهی جهت کسب مزیت رقابتی، از ریسک های تاکتیکی استقبال می کنند.

این مولفه، بنیان فعالیت و عملکرد یک کسب و کار است. این فرآیند، آجرهای گذاشته شده برای ساختن ساختار کلی سازمان است و هر آجر، نقشی در دستیابی به اهداف بلند مدت دارد.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال کاری طراحی راهکارها و استراتژی های برندینگ سازمانی و شرکتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیزینس پلن

پشتیبانی

مجوز

logo-samandehi