عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 12 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که به دنبال برند کردن کسب و کار خود هستند 2. کسانی که به دنبال بهترین مجری برای برندسازی هستند 3. کسانی که به دنبال کسب مزیت رقابتی برای کسب و کار خود هستند 4. کسانی که به دنبال طراحی و ثبت لوگو و علائم تجاری خاص برای کسب و کار خود هستند 5. کسانی که خودشان، ارائه دهنده طرح های بازارسازی، بازاریابی و برندینگ هستند ولی طرح منسجمی برای خدمات خود ندارند 6. کسانی که به دنبال متقاعد کردن مشتریان و کارفرمایان برای گرفتن پروژه های برندینگ هستند 7. کسانی که به دنبال یافتن چشم اندازی جامع در زمینه این فرآیند هستند و اطلاعات جامع در موارد فنی مربوط به آن ندارند 8. این پروپوزال خاص به همراه جداول، پرسشنامه ها و نمودارها می تواند پاسخگوی نیاز شما در زمینه برندینگ باشد
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
برندینگ سازمانی، یکی از مفاهیمی است که در زمینه بازاریابی و طراحی در اغلب موارد اشتباه درک می شود. بسیاری به اشتباه آنرا صرفاً به رنگ های لوگو یا امضای یک کسب و کار یا سازمان، نسبت می دهند. اما یک برند، چیزی بسیار فراتر از آن است. این مولفه، یکی از ارزشمندترین دارایی هایی است که یک کسب و کار در اختیار دارد. این مقوله، با اینکه همیشه به آسانی تعریف نشده است، اما تقریباً همیشه به آسانی شناخته می شود. بوسیله آن، مخاطبان می توانند یک سازمان را درک کنند و این موضوع، ترکیبی از نیکنامی، هویت و ابراز وجود، برای سازمان به ارمغان می آورد.
به بیان دیگر، آن را می توان مکانیزم استفاده شده برای شکل دادن، نهادینه کردن و تکامل دادن سازمان عنوان کرد. این مولفه، از عناصر متعددی، شامل نام، لوگو، تگ، وب سایت، رنگ، وثیقه، پیام رسانی، موقعیت یابی، عناصر گرافیکی، رسانه های اجتماعی و دیگر پلتفرم های گسترش دهنده، تشکیل شده است. برندسازی یک سازمان، یک فرآیند بی پایان است و همیشه همراستا و همسو با کسب و کار، تکامل پیدا می کند. گاهی اوقات در صورتی که بهبود مزیت رقابتی نیاز و ضروری باشد، باید به فکر پیاده سازی مجدد این مکانیزم نیز بود.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 12 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
در این محصول، یک طرح کسب و کار در زمینه برندینگ ارائه شده که اهمیت ارائه استراتژی و خدمات طراحی برای کمک به کسب و کارها در دستیابی به برندسازی منسجم و یکپارچه ای که می توانند به آن افتخار کنند را ارائه می دهد. استفاده از این پروپوزال کاری می تواند گام اول کسب و کارها در رشد باشد.
این فرآیند همان سازوکاری است که مدیریت منابع انسانی، بازاریابی، و استعداد با هم ترکیب می شوند تا به جذب بهترین استعداد، کمک کنند. در بازاری که در آن، رقابت شدیدی وجود داشته باشد، سازمان هایی که می خواهند منحصربفرد و برجسته باشند، باید به متقاضیان کار، دلایل قانع کننده ای برای پیوستن به شرکت خود ارائه دهند.
این سازوکار در تار و پود زندگی روزانه ما در آمیخته است، چه آن را تشخیص داده باشیم، چه نداده باشیم. باین فرآیند یک سازمان یا کسب و کار، برای موفقیت آن بسیار حیاتی است.
برندسازی سازمانی، مزیت های فراوانی به ارمغان می آورد، از جمله:
چندین عنصر وجود دارند که باعث تقویت و تحکیم این فرآیند در سازمان ها می شوند؛ این عناصر می توانند شامل موارد زیر باشند:
این مولفه، بنیان فعالیت و عملکرد یک کسب و کار است. این فرآیند، آجرهای گذاشته شده برای ساختن ساختار کلی سازمان است و هر آجر، نقشی در دستیابی به اهداف بلند مدت دارد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.