سفارش طرح توجیهی

دانلود پروپوزال کاری اصول و مبانی طراحی موشن گرافیک

عنوان فارسی :

بیزینس پلن اصول و مبانی طراحی موشن گرافیک

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 12 سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
قیمت دانلود :
298,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. مناسب برای شرکت های حوزه فناوری اطلاعات 2. شرکت های فعال در حوزه تبلیغات 3. موسسات هنری و فرهنگی 4. تهیه کنندگان فیلم 5. کارآفرینان 6. دانشجوهای رشته های گرافیک، فیلم نامه نویسی و ... 7. و تمامی علاقه مندان و افرادی که قصد ارائه طرح های خود در قالب موشن گرافیک را دارند

پروپوزال کاری
فهرست مطالب و محتویات

1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما

شرح موضوع

به برخی از ویدئوهای مورد علاقه خود فکر کنید. چه چیزی را در مورد آنها دوست داشتید؟ فاکتور مورد علاقه شما در مورد این ویدئوها شاید موارد متعددی باشند که محصول هماهنگی موارد متعددی از داستان گرفته تا گرافیک هستند. این فاکتورها، مکمل همدیگر شده اند تا نهایتا محصولی خاص را خلق نمایند.

موشن گرافیک نیز جزو ویدئوهایی است که می توان آن را زیردسته ای از انیمیشن دانست، با این حال، متن و نوشته در آن، حرف اول را می زند.

امروزه کسب و کارها، توجه بیشتری به تولید ویدئوهای جذاب و عالی برای برندهایشان، جهت نمایش محصولاتشان و افزایش فروش برای تولید درآمد و سود، پیدا کرده اند. شرکت ها، مدرن ترین روندهای تولید ویدئو را بکار می گیرند یا تیمی از طراحان گرافیک متحرک که دارای تخصص بالا در این زمینه هستند را استخدام می کنند. بنابراین، این سوال به ذهن می آید که موشن گرافیک چیست و چرا در میان افراد و کسب و کارها محبوب شده است؟ در این نمونه پروپوزال کاری، به بررسی این موضوع پرداخته شده است.

در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 12 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

موشن گرافیک

تعریف موشن گرافیک

از دیدگاه اشخاص عادی، موشن گرافیک، نوعی حرکت است که در ترکیب با متن، توجه شما را به خود جلب می کند. این تصاویر در زوایا و جهت های مختلف، شامل قطری، شش ضلعی و خطی، برروی صفحه تصویر شناور می شوند. این شناور بودن به سرعت حرکت ترکیبی از متن و تصاویر، بستگی دارد. گاهی، آرام و اتفاقی حرکت می کنند تا یک تجربه بصری جذاب و رنگارنگ برای بازدید کنندگان برروی صفحه تصویر بوجود بیاورد. افراد ممکن است این محتواها را در فیلم ها و تلویزیون مشاهده کرده باشند. نمایان شدن اسامی کاراکترهای یک فیلم، مثالی عالی در این زمینه می باشد. این کار، یک جذابیت پر رنگ و لعاب برای بازدید کنندگان بوجود می آورد و تاثیر عمیقی بر آنها می گذارد.

موشن گرافیک، نوعی از هنر بصری انتزاعی است، و نشان دهنده نمایش های هنری و خلاقانه است که توجه مخاطبان هدف را به خود جلب می کند و نگاهشان برروی صفحه تصویر قفل می شود. این محتوا، پلتفرمی عالی برای روایت داستان های تخیلی و شکل دادن آنها و در نتیجه تبدیل آنها به یک نمای بصری واقع بینانه می باشد. این محتواها باعث جلب توجه مخاطبان می شوند و بازدید کنندگان را به ویدئو متصل می کند، و در نتیجه یک تداعی پایدار برروی آن برجای می گذارد. این محتواها، یک ابزار قوی برای غرق کردن مشتریان در ویدئو و جلب توجه و تمرکز بدون حتی پلک زدن است.

موشن گرافیک (که گاهی به آن موگراف نیز گفته می شود)، قطعه هایی از انیمیشن یا تصاویر دیجیتال است که حس حرکت یا دوران را بوجود می آورند و معمولاً با صوت ترکیب می شوند تا در پروژه های چندرسانه ای مورد استفاده قرار گیرند. آنها معمولاً از طریق فنآوری رسانه های الکترونیک نشان داده می شوند، و همچنین می توان آنها را از طریق فنآوری دستی تامین انرژی شده (برای مثال، توماتروپ، فناکیستوسکوپ، استروبوسکوپ، زوتروپ، پراکسینوسکوپ، فلیپ بوک)، نمایش داد. این اصطلاح متمایز کننده گرافیک ایستا از گرافیک متغیر با زمان، بدون اضافه مشخص سازی فرم می باشد. درحالی که هر فرم یا انیمیشن تجربی یا انتزاعی را می توان جزو این محتواها خواند، اما این اصطلاح معمولاً به نحو صریح تر به کاربرد تجاری انیمیشن و افکت برای ویدئو، فیلم، تلویزیون و کاربردهای تعاملی، اشاره دارد. این روش، روشی استثنایی برای برقراری ارتباط با بازدید کننده است و می تواند به داستان، عمق بدهد. همچنین می تواند بوسیله موسیقی و همچنین رونوشت موثر، به ما پیام بدهند، و برای ایجاد تبلیغات، سکانس عنوان بندی برنامه های تلویزیونی، توضیح یک مفهوم و اشتراک گذاری ویدئوی یک محصول برای رساندن پیام مورد استفاده قرار می گیرند.

طراحی موشن گرافیک

انواع ویدئوهای موشن گرافیک

ویدئوهای از این دست را می توان به سه نوع زیر تقسیم بندی کرد:

ویدئوی موشن گرافیک احساسی یا هیجانی

این نوع محتواها، احساسات، عواطف و هیجان را بوسیله یک ویدئو، بر می انگیزد، و یک جذابیت هیجانی قوی برای بازدید کنندگان حاصل می کند. هدف اصلی استفاده از ویدئوهای الهام بخش، ایجاد تجربه خوب یا بد و قانع کردن آنها به انجام اقدام فوری و مناسب می باشد. این پاسخ ها، به کسب و کارها الهام می دهند تا اجزاء کیفی تری را به یک ویدئو بیافزایند تا یک اتصال عمیق با مشتریان بوجود بیاورند.

ویدئوی موشن گرافیک تبلیغاتی

این نوع ویدئو، شکلی دیگر از ویدئوهای این زمینه می باشد که یک برند و محصولات را تبلیغ می کند تا به کسب و کارها در ایجاد و افزایش فروش، کمک کند. هدف از ساخت آنها، افزایش اهمیت برند نزد مشتریان و قانع کردن آنها به خرید محصولات و خدمات می باشد. همچنین باعث تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل می شود و اهداف خاص کسب و کارها جهت افزایش سود و بازده سرمایه گذاری (ROI) را برآورده می کند.

ویدئوی موشن گرافیک توضیح دهنده

بسیاری از کسب و کارها از این نوع محتواها برای توضیح دادن فرآیندها و ویژگی های برندهایشان برای مشتریان، استفاده می کنند. هر ویدئوی توضیح دهنده، به نحو شفاف، ویژگی ها و مزیت های محصولات را به مخاطب نشان می دهد و همچنین، ایده و نیت را ساده سازی می کند تا بازدید کنندگان را جذب کند.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال کاری اصول و مبانی طراحی موشن گرافیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیزینس پلن

پشتیبانی

مجوز

logo-samandehi