تحقیقات بازار چیست؟ تحقیقات بازار که به عنوان «تحقیقات بازاریابی» نیز شناخته می شود، فرآیند تعیین قابلیت کارکرد موثر یک خدمت یا محصول جدید از طریق تحقیقاتی است که مستقیماً بواسطه مشتریان بالقوه انجام می گردد. تحقیقات بازار به شرکت اجازه می دهد تا بازار هدف را کشف کند و نظرات و سایر بازخوردهای مشتریان […]
با توجه به اینکه بیشتر مشتریان گزارش می دهند که رسانه های اجتماعی (به ویژه محتوای تولید شده توسط اینفلوئنسرها) به طور قابل توجهی بر تصمیم گیری های خرید تأثیر می گذارند، لذا بازاریابان در سراسر صنایع در تلاشند تا تکامل بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) که یک ابزار مستقل است را به سمت منبع […]
استراتژی بازاریابی چیست؟ استراتژی بازاریابی به نقشه ها و برنامه ریزی های کلی یک کسب و کار برای دستیابی به مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان محصولاتشان یا خدماتشان اشاره دارد. این موضوع شامل ارزش پیشنهادی شرکت، پیام های کلیدی برند، داده های جمعیت شناسی مشتری هدف و سایر عناصر سطح بالا می باشد. […]
آیا میخواهید در مورد چرایی، چگونگی و زمان به کارگیری تحقیقات بازار، اطلاعات داشته باشید؟ می خواهید بدانید که چرا مصرف کنندگان شما، محصولاتتان را می خرند؟ آیا علاقمند به راه اندازی و تشریح محصول جدید، خدمات جدید و یا کمپین بازاریابی هستید اما مطمئن نیستید که مصرف کنندگانتان چه می خواهند؟ برای اینکه به […]