سفارش طرح توجیهی

قوانین و مقررات

کلیه فرآیندها و فعالیت های وب سایت فراپلن، بر طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قوانین حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد. کاربران در هنگام استفاده از خدمات وب سایت، با آگاهی از این قوانین و پذیرش آنها، اقدام به دریافت خدمات می کنند. همچنین پشتیبانی سایت نیز کلیه حقوق کاربران گرامی را محترم می شمارد. در آینده در صورت تغییر در هر کدام از قوانین مربوط به فرآیندهای سایت، در همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه، قوانین مربوط به فعالیت این وب سایت ارائه شده اند:

  • برای خرید محصولات سایت، نیازی به عضویت نیست و کاربر می تواند پس از وارد کرد ایمیل و شماره تماس خود، به صفحه درگاه معتبر بانکی هدایت شده و بصورت آنلاین توسط درگاه بانکی شاپرک فرآیند خرید خود را تکمیل نماید. پس از تکمیل خرید و بازگشت به سایت، لینک دانلود محصول مورد نظر بلافاصله برای شما فعال خواهد شد که با کلیک روی آن می توانید اقدام به دانلود نمایید. لازم به توضیح است که این لینک دانلود، به ایمیل وارد شده توسط شما نیز ارسال خواهد شد و برای همیشه قابل دانلود خواهد بود. در صورت بروز هرگونه مشکل در روند دانلود فایل مشتری میتواند از ساعت 8 صبح تا 23 شب با شماره های 09109602006-09360147484 تماس گرفته تا پشتیبانان سایت بلافاصله مشکل رخ داده را مرتفع نمایند.
  • در سایت های دانلود فایل، احتمال رخداد برخی خطاهای نامطلوب از جمله عدم امکان دانلود فایل وجود دارد و این موضوع می تواند به دلیل کاهش لحظه ای سرعت اینترنت و یا مشکلات مربوط به سرور باشد. همانطور که گفته شد، این موارد می تواند بسیار نادر باشد. با این حال در صورت برخورد با چنین مواردی می توانید با بخش پشتیبانی سایت مکاتبه نمایید.
  • در مورد سفارش هر کدام از خدمات سایت باید دقت داشته باشید که فرآیند انجام کار از لحظه واریز مبلغ بیعانه شروع می شود و بدون واریز مبلغ بیعانه، سفارش شما در مرحله انجام کار توسط متخصصین قرار نمی گیرد.
  • کاربرانی که اقدام به خرید از سایت می نمایند باید دقت لازم را در مورد محصولی که انتخاب کرده اند، داشته باشند. هرگونه بی دقتی در خرید و یا خرید محصول اشتباه، مسئولیتی را برای فراپلن ایجاد نمی کند.
  • در صورت وجود هر گونه مغایرت در محصول مورد نظر (مغایرت با توضیحات محصول)، فراپلن خود را موظف به عودت مبلغ پرداختی تا 24 ساعت بعد از واریز وجه به مشتری می داند.
  • فراپلن در حفظ اطلاعات شخصی دریافتی از مشتری که فقط شماره تماس و ایمیل می باشد، خود را موظف به حفظ حریم شخصی مشتریان دانسته و این اطلاعات به هیچ وجه در اختیار سایر شرکت ها و … قرار داده نمی شود.

امیدواریم تا با همکاری یکدیگر، شما را در رسیدن به اهداف کسب و کارتان، یاری نماییم.

بیزینس پلن

پشتیبانی

مجوز

logo-samandehi