سفارش طرح توجیهی

دانلود پروپوزال کاری راهکارهای حسابداری، امور مالیاتی و بیمه ای در شرکت ها

عنوان فارسی :


بیزینس پلن راهکارهای حسابداری، امور مالیاتی و بیمه ای در شرکت ها

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 13 سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
Accounting
قیمت دانلود :
Original price was: 396,000 تومان.Current price is: 296,000 تومان.
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که حسابداری، مشاور امور مالیاتی و مالی و بیمه ای هستند 2. کسانی که به دنبال متقاعد کردن کارفرمایان و مشتریان برای سفارش امور مربوط به خدمات حسابداری در سازمان هستند 3. کسانی که مالک یک موسسه خدمات حسابداری و امور مالی هستند و مشتری چندانی ندارند و به فکر رونق بخشیدن به کسب و کار خود هستند 4. کسانی که به دنبال کسب یک چشم انداز جامع در این زمینه هستند ولی اطلاعات فنی و دقیقی از ارائه خدمات در این حوزه ندارند 5. این پروپوزال، به صورت کاملا حرفه ای برای تمامی حسابرسان، حسابداران، مشاوران امور مالی و مالیاتی، کارآفرینان این حوزه، دانشجویان و تمامی علاقه مندان ورود به این حوزه، طراحی شده است

پروپوزال کاری
فهرست مطالب و محتویات

1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما

شرح موضوع

خدمات حسابداری به معنای هرگونه خدمات مالیاتی، حسابداری، مالی یا گزارشگری لیست حقوق درخواست شده توسط پذیرندگان می باشد که شامل این موارد است: (1) تهیه دفتر کل یا صورت های ماهانه و غیره، گزارش ها و صورت های مالی؛ (2) کسب گواهی ها و مجوزهای لازم و (3) ثبت و تسلیم اظهارنامه های مالیاتی و گزارش ها یا سوابق دیگر برای مراجع دولتی مرتبط.

همه شرکت ها، کسب و کارها یا ارگان های دولتی، خودشان این امور را انجام نمی دهند. برای صرفه جویی در هزینه های کارکنان و هزینه های مرتبط، بسیاری از سازمان ها تصمیم به برون سپاری این خدمات به شرکت های دیگر می گیرند. درخواست پیشنهاد، که به RFP مشهور است، به تفصیل بیان می کند که هنگام پاسخ به RFP یک سازمان برای این خدمات، آن سازمان از شرکت مربوطه انتظار دارد تا بر اساس چه چیزی پیشنهاد قیمت ارائه گردد. پاسخ به RFP برای شرکت، نقطه ورود به فرآیند پیشنهاد قیمت نهایی می باشد که معمولاً شامل بازبینی شفاهی هیئت مدیره یا مصاحبه با سه تا پنج پیشنهاد دهنده قیمت برتر است.

در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

حسابداری، امور مالیاتی و بیمه ای

خدمات حسابداری و مالیاتی، شامل چه مواردی است؟

خدمات حسابداری مرسوم شامل مشاوره و تهیه اظهارنامه مالیاتی، پیگیری مخارج و درآمدها و موارد بسیار بیشتر می باشد. این حوزه شامل ایجاد سوابق مالی دقیق و کارآمد و نگه داشتن شیوه های دفترداری می باشد. دفترداری پوشش دهنده ثبت سوابق، مالیات ها، تطبیق صورت حساب های بانک، دفتر کل و سوابق لیست حقوقی براساس مدت زمان است. همچنین، دفترداران در جهت تهیه صورت های مالی جهت بازبینی، فعالیت می کنند. همه اینها تحت عنوان حسابداری قرار می گیرند، اما یک حسابدار می تواند راهنمایی های مالی بسیار بیشتر از افرادی ارائه دهد که نقش آنها تحت عنوان دفترداری یا نگهداری سوابق قرار می گیرد.

حسابداران فراتر از مالیات و سوابق، توصیه هایی در مورد کسب و کار مشتریان با مشخص سازی زمینه هایی که تاثیر منفی بر سودآوری و رشد آن کسب و کار دارند، ارائه می دهند. خدمات می توانند شامل مشاوره در مورد سیستم های کامپیوتری، ارزش گذاری کسب و کار و تصمیمات بازنشستگی باشند. این حوزه، فعالیتی است که هسته هر کسب و کار را تشکیل می دهد. تصمیمات مهم مرتبط با کسب و کار، وابستگی بسیار زیادی به اطلاعات مالی در همه مراحل یک پروژه، از برنامه ریزی گرفته تا اجرا تا نهایی سازی، دارند. دفترداری و کنترل مالی کارآمد، این اطمینان را می دهد که شرکت با هدف رسیدن به رشد، عملکرد هموار و کارآمدی دارد. داده ها، صورت ها و پیش بینی ها، همگی ارقام مالی نهایی هستند که یک کسب و کار باید در اختیار داشته باشد تا عملکرد تجاری مناسبی را از خود ارائه دهد. فعالیت به عنوان طرف ثالث بی طرف (یعنی شرکت حسابداری)، داده های دقیق و غیرسودار برای شرکت کارفرما فراهم خواهد کرد.

شرکت های ارائه دهنده این خدمات، تخصص عالی و اثبات شده در زمینه هایی مانند خدمات دفترداری، حسابداری، و کنترل کننده در اختیار دارند. دفترداری شامل پیگیری معاملات روزانه تجاری مانند پرداخت های مشتریان، قبوض و حواله ها، فاکتورها، پرداخت قبوض، پرداخت های نقدی و برداشت ها از حساب می باشد. این شرکت ها، خدمات دفترداری «حساب های دریافتنی»، «حساب های پرداختنی» و «حساب های نقدی» را انجام می دهند و طبق سلیقه و اولویت های مشتری، گزارش های روزانه یا هفتگی را تهیه می کنند. همچنین، این خدمات شامل تهیه گزارش های دوره ای، صورت های مالی، صورت های تطبیق با بانک و توجه به نیازهای عمومی می باشند.

در اینجا یک نمونه پروپوزال کاری طراحی و ارائه شده که می تواند پاسخگوی نیاز کسب و کارها در زمینه های حسابداری، امور مالیاتی و خدمات بیمه ای باشد.

امور حسابداری، امور مالیاتی و بیمه ای شرکت ها

خدمات حسابداری به معنای ثبت نظام‌مند و جامع فعالیت های مالی مربوط به یک نهاد تجاری و فرآیند خلاصه سازی، تحلیل و گزارشگری این فعالیت های مالی برای نهادهای نظارت کننده یا نهادهای جمع آوری مالیات، شامل حسابرسی دولتی رسمی یا دارای پروانه، خدمات اعتباردهی و تهیه صورت های مالی، دفترداری، تهیه اظهارنامه مالیاتی، ارائه توصیه و مشاوره و در صورت کاربرد، نمایندگی مالیات پردازان نزد ارگان های جمع آوری مالیات می باشد.لازم به ذکر است که این خدمات شامل توصیه سرمایه گذاری، توصیه مدیریت ثروت یا مشاوره یا هرگونه تهیه اظهارنامه مالیاتی، مشاوره یا نمایندگی افراد نمی شود، صرفنظر از اینکه آن افراد صاحبان شرکت های موقت، مانند مشارکت ها و شرکت های مسئولیت محدود باشند یا خیر، مگر اینکه با توجه به خدمات مدیریت مالی بنا نهاده شده باشند.

هدف شرکت های فعال در زمینه خدمات حسابداری چیست؟

شرکت های فعال در این حوزه، دامنه کاملی از خدمات از جمله فهرست حقوق تا گردآوری حساب های دریافتنی تا فرآیندهای دفترداری و حسابداری را ارائه می دهند. صاحبان کسب و کارهای کوچک، جذب صرفه جویی های پیش بینی شده در هزینه های کارکنان و صرفه جویی های بیشتر در زمان می شوند، و هزینه های صرفه جویی شده بیشتر صرف فعالیت های اصلی شرکت می گردند.

  • خدمات لیست حقوق: خدمات مربوط به این حوزه، ارائه دهنده درجه های مختلف خدمات لیست حقوق اعم از تهیه لیست حقوق، محاسبه مالیات و دیگر مایملک و صدور چک می باشد. همچنین مشتریان می توانند تسلیم مالیات لیست حقوق، محاسبه و ثبت کسورات یا دیگر مزایای کارکنان را برون سپاری کنند.
  • مدیریت منابع انسانی (HR): بسیاری از شرکت های فعال در این حوزه، مدیریت منابع انسانی را نیز ارائه می دهند. این خدمات شامل مدیریت لیست حقوق، مزایا و پرداخت حقوق کارکنان می باشند. تعدادی از سازمان ها، مساعدت هایی در زمینه استخدام و گزینش، خدمات تمکین قانونی و آموزشی، ارائه می دهند. گستره چنین خدماتی تنها به میزان کنترلی که یک صاحب شرکت کوچک تمایل دارد بر جنبه های مختلف فرآیند HR داشته باشد، محدود هستند.
  • رسیدگی به حساب ها: خدمات دیگر ارائه شده توسط شرکت های فعال در این حوزه، شامل رسیدگی به حساب های پرداختنی، صدور گزارش های ماهانه پرداخت ها و گزارشات تولید می باشند. خدمات حسابداری معمولاً به پرداخت ها رسیدگی می کنند و گزارش های آنها را سریعتر از آنچه که تعداد کارکنان کم می توانند ارائه دهند، تهیه می کنند و اطلاعات را به موقع برای افرادی که هزینه ها، تامین و تدارکات و موجودی را نظارت می کنند، ارائه می دهند. دیگر حسابی که بسیاری از خدمات حسابداری می توانند مدیریت کنند، حساب های دریافتنی است. این حساب شامل نظارت بر پرداخت ها، اعتباردهی حساب ها و سروکار داشتن با حساب های معوق یا پرداخت نشده گذشته می باشند. دیگر خدمات ارائه شده که برای شرکت های کوچک از اهمیت خاصی برخوردار هستند شامل خدمات حسابداری کامل و مساعدت در تهیه مالیات هستند.

صاحبان شرکت های کوچک، قطعاً در مورد اعتبار و نیکنامی، سابقه و تجربه و پیگیری یک شرکت قبل از استفاده از خدمات آنها، تحقیق می کنند. شایان ذکر است که اعتمادسازی در مورد نحوه محاسبه و پرداخت منظم مالیات نیز در این زمینه بسیار مهم است. همچنین، در دریافت این خدمات، تعیین می شود که آیا خدمات دریافت شده، پاسخگوی مسائل رخ داده در آینده نیز هستند یا خیر. نهایتا اینکه، صاحبان کسب و کار باید از حفظ کنترل کافی بر عملیات ها، اطمینان و رضایت پیدا کنند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال کاری راهکارهای حسابداری، امور مالیاتی و بیمه ای در شرکت ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + بیست =

پشتیبانی

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی

logo-samandehi

مجوز نماد اعتماد الکترونیکی