سفارش طرح توجیهی

دانلود پروپوزال کاری راهکارهای طراحی و پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی

عنوان فارسی :

بیزینس پلن راهکارهای طراحی و پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 13 سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
قیمت دانلود :
298,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. صاحبان کانون های تبلیغاتی که تمایل دارند تا فعالیت خود را به صورت حرفه ای گسترش دهند 2. کسانی که به دنبال متقاعدسازی کارفرمایان و مشتریان برای سفارش راه اندازی طرح کمپین تبلیغاتی هستند 3. کسانی که به دنبال یک بیزینس پلن جامع در این زمینه هستند که تمامی پیش نیازها را نیز شامل باشد 4. کسانی که تمایل دارند تا چشم اندازی کلی در زمینه راهکارهای تبلیغاتی به دست آورند ولی اطلاعات فنی و دقیقی در مورد این حوزه ندارند

پروپوزال کاری
فهرست مطالب و محتویات

1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما

شرح موضوع

کمپین تبلیغاتی، یک استراتژی با طراحی خاص است که برروی رسانه های مختلف انجام می شود تا بتوان به نتایج مطلوب و دلخواه مانند افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و بهبود ارتباطات در یک بازار خاص دست یافت. همه این کارها در بستر تبلیغات انجام می گردند.

بسیاری از کارآفرینان تصور می کنند که اجرای این استراتژی صرفاً به معنای ایجاد یک تبلیغ است؛ که البته این تصور، اشتباه است. برای اینکه این فعالیت ها به بهترین نتایج منجر گردد، بسیار ضروری است که از ابتدا سازماندهی ها، بخوبی انجام شوند. کمپین تبلیغاتی، یک آگهی بازاریابی یا یک مجموعه از آگهی ها و پیام ها است که جامعه مخاطب خاصی را هدف گیری کرده است. هدف اصلی آن، افزایش تبدیل (مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل) است. موفقیت در این حوزه نیز به انتخاب یک کانال، استراتژی و تاکتیک دقیق بستگی دارد. در این بیزینس پلن یا پروپوزال کاری، روی راهکارهای پیاده سازی انواع کمپین های تبلیغاتی تمرکز شده و اصول و استراتژی های این حوزه، به صورت دقیق به همراه سرفصل های استاندارد، بررسی شده است.

در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

کمپین های تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی از یک سری پیام تشکیل شده است که یک ایده و مضمون مشترک دارند و «ارتباطات بازاریابی یکپارچه» (IMC) را بوجود می آورند. IMC، پلتفرمی است که در آن، گروهی از افراد می توانند ایده ها، عقاید و مفاهیم پیشنهادی خود را با هم، گروه بندی کنند و آن را به یک پایگاه رسانه ای بزرگ تبدیل نمایند. این ابزار از کانال های رسانه ای متنوع در یک چارچوب زمانی خاص و هدفگیری مخاطبان مشخص شده، بهره می گیرند. مضمون کمپین، پیام مرکزی است که برای فعالیت های این حوزه بکار گرفته می شوند و هدف و تمرکز اصلی آن محسوب می شود، زیرا درونمایه و ایده اصلی انواع آنها و دیگر ارتباطات بازاریابی مورد استفاده را تعیین می کند. مضامین این راهکار، معمولاً با هدف استفاده شدن برای یک مدت زمان قابل توجه، تولید می شوند، اما بسیاری از آنها بعلت عواملی مانند غیرموثر بودن یا شرایط بازار، رقابت یا ترکیب بازاریابی، موقتی هستند.

کمپین های بازاریابی برای رسیدن به یک هدف خاص یا یک مجموعه از اهداف، ساخته می شوند. چنین اهدافی معمولاً شامل ایجاد یک برند، افزایش آگاهی از برند و افزایش نرخ تبدیل مشتری/فروش می باشند. نرخ موفقیت یا شکست در رسیدن به این اهداف، با معیارهای اثربخشی مشخص می شود. این کمپین ها باید پنج نکته کلیدی را مدنظر قرار دهند تا درصد موفقیت آنها افزایش یابد. این نکات عبارتند از: ارتباطات بازاریابی یکپارچه، کانال های رسانه ای، موقعیت یابی، نمودار فرآیند ارتباطات و نقاط تماس. این راهکارها، مجموعه ای از تبلیغات هستند که برروی یک پیام خاص تمرکز می کنند. دلیل پیاده سازی آنها، رسیدن به یک هدف تجاری خاص و همچنین افزایش تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل می باشد. تعدادی از اهداف تجاری که این ابزارها می توانند آنها را هدف گذاری کنند، ایجاد آگاهی از برند برای یک محصول یا سرویس خاص، هدایت فروش به سمت یک محصول یا سرویس خاص و ایجاد سرنخ با درخواست از مشتریان بالقوه برای ثبت نام در یک فهرست ایمیلی، اشتراک یا دیگر موارد پیشنهادی رایگان می باشد.

شایان ذکر است که این ابزارها، چیزی فراتر از فقط ایجاد یک پیام چشمگیر و جذاب و ارسال آن برروی صفحه نتایج یک موتور جستجو می باشد. برای اینکه آنها به بهترین نتایج دست یابند، باید بخوبی مورد پژوهش قرار گیرند، سازماندهی شوند و یک طرح شفاف و خطی داشته باشند تا بازاریابان از آن پیروی نمایند. در واقع، راه اندازی آنها با مشخص سازی اهداف تجاری، پژوهش در مورد کلمات کلیدی که سریعتر سازمان را به مخاطب هدف می رسانند و سپس، ایجاد تبلیغات و محتواهای دیگر که آگاهی و علاقه به محصولات یا خدمات را افزایش می دهد، صورت می پذیرد.

چرا کمپین های تبلیغاتی مهم هستند؟

کمپین های تبلیغاتی به رشد کسب و کارها کمک می کنند. بدون آنها، نمی توان دنیا را در مورد محصولات و خدمات عالی یک کسب و کار، آگاه کرده، مشتری پیدا کرده و مزیت رقابتی ایجاد کرد. این ابزار می تواند به یک کسب و کار کمک کنند تا بهترین استراتژی ها و موثرترین تاکتیک ها را اتخاذ کند. با هر کمپین جدید، می توان تجربیات بیشتری پیدا کرد، اطلاعات ارزشمندی در مورد مخاطبان بدست آورد، معایب را پیدا کرد و زمینه های بهبود را مشخص نمود. این موضوع، زمانی امکان پذیر است که بتوان هوشمندانه و آگاهانه، اهداف را تعیین کرد. همچنین می توان اهداف قابل حصول را با کمک این ابزار، کشف نمود.

دلیل اهمیت این راهکارها، این است که می توانند به کسب و کار از نظر بازاریابی، مزیت رقابتی ایجاد کنند. البته، هدف این نیست که باعث شکست کسب و کارهای دیگر شوند، بلکه هدف اصلی آن، یافتن افرادی است که بیشترین مزیت را از یک کسب و کار خاص، دریافت کنند. این به معنای شناسایی و برآورده کردن نیازهای کاربران اینترنتی است که از محصولات یا خدمات بهره می برند و نهایتا تبدیل به مشتریان بلند مدت می شوند. صرفاً داشتن ترافیک سایت بسیار زیاد و پست های تبلیغاتی مشاهده شده، هیچ معنایی نخواهد داشت اگر بازدیدکنندگان ارزشمندی وجود نداشته باشد. اگر مدیران کسب و کارها تمایل داشته باشند تا از لحاظ اندازه و موفقیت کسب و کار، خود را متمایز سازند، خصوصیات جمعیت شناسی (سن، جنسیت و غیره) مشتری، اهمیت پیدا می کنند. بر این اساس، استفاده از این ابزار می تواند روش مناسبی برای رسیدن به مشتریان باشد.

اهداف کمپین های تبلیغاتی

با استفاده از یک کمپین تبلیغاتی که به خوبی برنامه ریزی شده باشد، می توان به اهداف تجاری متعددی دست یافت که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • معرفی یک محصول جدید؛
  • جذب مشتریان جدید؛
  • افزایش آگاهی از برند؛
  • اطلاع رسانی در مورد «گزاره ارزش» منحصربفرد یک کسب و کار؛
  • ترغیب کاربران برای رفتن به سراغ یک برند؛
  • ترغیب سرنخ ها برای انجام اولین خرید خود؛
  • برگرداندن مشتریان به سمت شرکت؛
  • آموزش دادن به سرنخ ها؛
  • تقویت و افزایش فروش؛
  • بهبود «تشخیص برند».

راهکارهای طراحی کمپین های تبلیغاتی

برندها، این راهکار را به عنوان ابزاری برای تقویت فروش محصول و تشخیص برند، راه اندازی می کنند. این کار برروی پلتفرم های مختلف انجام می شود و معمولاً یک استراتژی یا مضمون مرکزی برروی آن وجود دارد. یک برند می تواند به دلایل مختلف، این ابزار را به کار گیرد. می تواند برای عرضه یک محصول جدید به بازار، و یا اعلام ساختار بندی مجدد کسب و کار و یا به بیان ساده، ارسال یک پیام به بازار هدف باشد.

فرآیند ایجاد یک کمپین تبلیغاتی

جنبه های مختلفی برای ایجاد استراتژی در این حوزه وجود دارد. همچنین فاکتورهای دیگری مانند اهداف و مشخصات سازمانی شرکت نیز روی این حوزه، تاثیرگذار می باشند. تعدادی مراحل مهم در فرآیند توسعه این راهکار وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است:

  • پژوهش بازاری: بازار، جایی است که در آن تبلیغات برای رسیدن به اهداف، بکار گرفته می شوند و بنابراین درک جزئیات بازار برای ایجاد یک کمپین موفق، بسیار مهم است. هر بازار، ملزومات خاص خود را دارد، برای مثال مبتنی بر سن، جنسیت و منطقه جغرافیایی. بنابراین، پژوهش بازاری منسجم، معمولاً قبل از توسعه استراتژی و توسط متخصصان تحلیل کننده، انجام می شود.
  • تعریف هدف: یک کمپین، بدون داشتن هدف واضح و مشخص، محکوم به شکست است. تعریف یک یا چند هدف واضح به موازات تعیین استراتژی در این فرآیند، بسیار ضروری است.
  • تعریف بودجه: این راهکارها را می توان برروی بیلبوردهای شهری، بروشور یا رسانه های بین المللی، اجرا کرد. بنابراین، درک قابلیت های بودجه ای و استفاده از منابع برای رسیدن به حداکثر قابلیت ها به قسمتی مهم از طراحی این ابزار، تبدیل می شود.
  • هدفگذاری مشتریان: هرچه هدفگذاری بهتری انجام شود، شانس بیشتری برای اجرای موفق این فرآیند وجود خواهد داشت. از ایمیل های هدفگذاری شده تا پست های رسانه های اجتماعی دارای حامی مالی، ابزارهای فنآورانه مختلفی وجود دارند که می توانند به یک برند در هدفگذاری مشتریان کمک کنند. استفاده از این ابزارها می تواند موفقیت را تعیین کند.
  • مضمون کمپین تبلیغاتی: همیشه بهتر است تا مضمونی برای این ابزار تعیین شود، زیرا این مضمون به ارزش برند می افزاید. یک مضمون مرسوم و مشترک برای چندین تبلیغ در یک کمپین خاص به مخاطب کمک می کند تا خصوصیات کسب و کار را زودتر بخاطر بیاورد و همچنین باعث افزایش تشخیص برند می گردد.
  • انتخاب استراتژی رسانه ای: همه کمپین ها مناسب همه رسانه ها نیستند. اگر قرار است تا تبلیغات اکیداً متنی باشند، مناسب رسانه های سنتی مانند روزنامه یا مجله است. اما برای یک تبلیغ اکیداً گرافیکی، پلتفرم های رسانه اجتماعی بسیار مناسب هستند. بنابراین، انتخاب رسانه براساس فرم این ابزار، بسیار مهم است.
  • برنامه ریزی زمانی و اجرای کمپین بازاریابی: کمپین های تبلیغاتی را می توان در کل سال اجرا کرد. بنابراین، برنامه ریزی زمانی و همچنین برنامه ریزی فرآیند اجرا، بسیار مهم است. معمولاً، آژانس های تبلیغاتی، تیم های مختلفی برای هر نوع تبلیغی دارند و یک تیم جداگانه بر برنامه های زمانی اجرا، نظارت می کند.
  • سنجش موفقیت: درک موفقیت کل این فرآیند، به اهداف تعیین شده و افزایش فروش و ارزش برند، بستگی دارد. گاهی، موفقیت این فرآیند می تواند اندک باشد، اما هدف گذاری شفاف می تواند باعث زنده شدن عوامل موفقیت گردد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال کاری راهکارهای طراحی و پیاده سازی کمپین های تبلیغاتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیزینس پلن

پشتیبانی

مجوز

logo-samandehi