عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 11 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که به دنبال راه اندازی یک استودیوی هنری می باشند 2. کسانی که به دنبال پیش نیازهای ورود به این صنعت هستند 3. کسانی که به دنبال پیدا کردن چشم انداز فنی و دقیقی از ورود به این صنعت می باشند 4. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال کسب اطلاعات در مورد این صنعت هستند 5. کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند و به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا تمایل دارید تا استودیوی هنری خود را راه بیاندازید و نیاز به یک پروپوزال کاری دارید؟ اگر چنین است، در اینجا یک طرح کسب و کار آماده با موضوع راهکارهای راه اندازی استودیوی هنری به همراه گزارش امکانسنجی ارائه شده است. باید خاطر نشان کرد که کسب و کار استودیوی هنری، یکی از کارهایی است که به دلیل این که مردم همیشه از کار هنری خوب استقبال می کنند، از گردونه حذف نمی شود.
بسته به مقیاسی که برای شروع انتخاب می کنید، سرمایه اولیه برای این نوع کسب و کار را می توان کوچک تا متوسط در نظر گرفت. در واقع اگر می خواهید سود خود در این کسب و کار را بیشینه کنید، راه اندازی یک گالری هنری در کنار استودیوی هنری نیز توصیه می شود.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 11 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
استودیوهای هنری بخشی از صنعت گالری و موزه هنری هستند و این صنعت شامل استودیوهای هنری و گالری های هنری، موزه و حراجی های آثار هنری است که اصولاً آثار هنری اصلی و یا کمتر دستکاری شده را می فروشد. گالری های هنری معمولاً آثار هنری را از یک هنرمند یا مالک خریداری می کنند و سپس آن را با کمی افزایش قیمت به مشتریان می فروشند.
بنابراین حراجی ها هم که خریداران و فروشنده ها را گرد هم می آورند و کمیسیون دریافت می کنند، بخشی از این صنعت هستند. صنعت گالری و موزه به صورت چندبخشی است و بیشتر فعالان، تنها یک تا چهار کارمند دارند. با این حال در طرف مقابل، این صنعت شامل موسسات چند میلیاردی نیز می باشد، اگرچه تعداد آنها کمتر است.
هنر معاصر به یک بخش با رشد قابل توجه تبدیل شده است، چراکه تعداد خالص آثار هنری معامله شده افزایش می یابد. انتظار نمی رود این روند کند شود. در نتیجه، این کسب و کار را می توان یک کسب و کار پرسود برای علاقه مندان به این حوزه عنوان کرد.
شبکه منبع یابی و ارزش گذاری برای موفقیت یک (گالری) هنری پیشرو، ضروری است و این فعالیت ها به نیروی کار بسیار ماهر نیاز دارد. فروشنده ها و دلالان حراج هم باید دانش در خصوص محصولات و توانایی قیمت گذاری روی کالای جدید را به دست آورند.
گذشته از این، اداره یک استودیوی هنری، یک کسب و کار سودآور است و هر هنرمند با ذهن کارآفرین می تواند وارد آن شده و کسب و کار خود را تاسیس کند. با موقعیت و شبکه مناسب، می توانید در این کسب و کار موفق باشید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.