عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 13 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به راه اندازی فروشگاه باس کودک را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا قصد راه اندازی یک فروشگاه لباس کودک را دارید؟ اگر جواب مثبت است، در اینجا یک نمونه کامل الگوی طرح کسب و کار در این حوزه و برخی اطلاعات مربوط به آن ارائه شده است. مطمئنا مطالعه این نمونه پروپوزال کاری می تواند مسیر روشنی از این کسب و کار را پیش پای شما کارآفرین گرامی قرار دهد. همچنین لازم به توضیح است که این سند را می توان در اختیار مشتریان و سرمایه گذاران نیز قرار داده و کسب و کار خود را معرفی نمایید.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
همه بدون تردید می فهمیم که بازار عمومی برای محصولات کودک ضد رکود به نظر می رسد. هر چه باشد، این کسب و کار فارغ از این که در اقتصاد کشور چه اتفاقی می افتد، همچنان مشتری های جدیدی وارد می کند. کسب و کارها در این صنعت متخصصان فروش لباس هستند که پوشاک نوزاد و کودکان مانند لباس رسمی، ژاکت، روپوش، لباس خواب و دیگر انواع پوشاک کودک می فروشند.
آیا متوجه شده اید، هنگامی که تصمیم به حضور در یک مهمانی یا یک قرارکاری مهم داریم، قبل از همه چیز به نوع لباسی که قرار است انتخاب کنیم، اهمیت می دهیم؟ چرا که تاثیرگذاری پوشش و ظاهر افراد بر نوع روابط اجتماعی و اعتماد به نفس آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.
امروزه اهمیت پوشش و نوع لباس در زندگی و تاثیر آن در روابط اجتماعی افراد و اعتماد به نفس شان بر هیچ کسی پوشیده نیست. ظاهر و پوشش می تواند نقش بسیار مهمی در اولین ملاقات ها یا دیدارهای اجتماعی داشته باشد. درست است که نوع پوشش و لباس انتخابی هر فرد به سلیقه های خودش بستگی دارد و نمی تواند معیار خوبی برای سنجش شخصیت ذاتی او باشد ولی جامعه شناسان معتقدند اولین قضاوت ها درمورد افراد، برانگیخته از نوع پوشش اوست.
علاوه بر این روانشناسان معتقدند نوع و رنگ انتخابی پوشش هر فرد علاوه بر تاثیرگذاری در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس آنها هنگام حضور در یک اجتماع یا مهمانی، بیانگر روحیات و نوع نگاه فرد به زندگی است. همه ما می دانیم معمولا افرادی که از لباس هایی با رنگ های روشن استفاده می کنند از روحیه شاداب و پرنشاطی برخوردار هستند و بعضی از اشخاصی که لباس های مشکی و تیره را برای پوشش خود انتخاب می کنند، متحمل روحیه ای نگرانی و پراسترس اند.
کودکان نیز از اهمیت موارد ذکر شده مبری نیستند. جالب است بدانید تحقیقات نشان می دهد یکی از بهترین روش های تربیتی غیرمستقیم برای داشتن فرزندی باعزت نفس بالا، انتخاب هوشمندانه لباس و پوشش و تمیز نگه داشتن ظاهر آنهاست.
لباس های مناسب برای هر مناسبت و محیط، کودکان را قابل قبول تر و مورد توجه خاصی قرار می دهند؛ به عنوان مثال در یک محیط آموزشی همچون مدرسه یا مهدکودک، لباس های مناسب و رسمی تر ممکن است کودکان را به نظر، متعهدتر و منظم تر نشان دهد.
گفتنی است لباس های کودکانه نیز همچون لباس های بزرگسالان انواع مختلفی دارند که در حالت کلی می توان آنها را در سه دسته تقسیم بندی کرد:
با ذکر نکات بالا، می توان به اهمیت افراد به نوع لباس ها و به پیوست آن به راه اندازی یک کسب و کار در این زمینه که می تواند یک تجارت بسیار سودمند و درآمدزا باشد، پرداخت.
اهداف و خدمات تیم ما
اعضای تیم ما درنظر دارند با ارائه توضیحات خدمات خود درصورت تنظیم و عقد قرارداد با شما سرمایه گذار عزیز، باعث کسب آگاهی شما از تجارب و مراحل کاری ما شده و شما را در مسیر گرفتن یک تصمیم درست یاری کنند.
خط فکری مجموعه ما و مراحلی که درجهت رسیدن به یک درآمد بالا از راه اندازی یک فروشگاه لباس کودک و در کل، خدماتی که تیم ما پس از تنظیم قرارداد به شما، ارائه خواهند داد شامل 6 گام بسیار هوشمندانه است که شامل:
گام اول) پژوهش و تحلیل بازار:
بررسی بازار و تحلیل رقبا و ارزیابی سلیقه های افراد در یک شهر یا منطقه، اولین قدم برای راه اندازی یک کسب و کار در زمینه فروش لباس کودک است. بی شک بررسی تنوع های موردعلاقه مردم یک شهر برای لباس فرزندان خود، تجزیه و تحلیل ترندها و برندهای مختلف می تواند کمک شایانی در جهت خرید محصولات فروشگاه به ما بکند. تیم ما نیز اهمیت این موضوع را درک کرده و متعهد به انجام و جمع آوری دقیق نتایج این مرحله است.
گام دوم) انتخاب محصولات:
در این مرحله باید با بررسی های نظر سرمایه گذار و داده های مرحله قبل، به این پرسش پاسخ دهیم که قصد خرید و ارائه کدام نوع لباس برای مشتریان خود را داریم؟ آیا محصولات فروشگاه ما فقط قرار است لباس های رسمی باشد یا نه قصد ارائه تمام انواع لباس در همه زمینه ها را داریم؟ میزان سرمایه اولیه و نظرات خود سرمایه گذار از اساسی ترین عواملی هستند که تصمیم ما را مشخص خواهد کرد. البته متخصصین وکارشناسان تیم ما نیز سعی خواهند کرد با ارئه و توضیحات بررسی های بازار و نیازهای مردم، نقش بسیار مفیدی در این مرحله داشته باشند.
گام سوم) تامین محصولات:
برای تیم ما بسیار حائز اهمیت است که با بررسی ها و تحقیقات خود در زمینه تولیدکنندگان لباس های کودکانه و واحدهای فعال عرضه ای محصولات، بتوانیم شرکت یا تولیدی ای را برای خرید محصولاتمان انتخاب کنیم که علاوه بر باکیفیت و مشتری پسند بودن، بسیار مقرون به صرفه نیز باشد. چرا که مطالعات این مرحله نقش مهمی در هزینه های سرمایه اولیه ایفا خواهد کرد.
گام چهارم) انتخاب مکان مناسب و خلق دکوراسیونی زیبا!:
پس از طی همه مراحل قبلی و انجام هماهنگی های لازم با یکی از واحدهای تولید کننده لباس کودک، اینک وقت آن فرا رسیده است که با انتخاب یک مکان مناسب به عنوان فروشگاه و انجام کارها و طراحی های دکوراسیونی آنجا اقدام به جا گذاری و تکمیل ویترین ها کنیم.
طبق تجاربی که تیم ما از پروژه های قبلی دارد یک فروشگاه لباس باید در یک مکان پرجمعیت و پرتردد باشد. فروشگاه ما باید درجایی احداث شود که محل مناسب برای پارکینگ خودروهای مشتری داشته باشد تا آنها با سهولت بتوانند خریدهای خود را انجام دهند و پارامترهای مختلف دیگری که بعد از توافق به عرض محترم تان خواهیم رساند.
گام پنجم) افتتاح فروشگاه و بازاریابی با راه اندازی یک وب سایت اختصاصی:
اینک همه چیز مهیا و آماده افتتاح فروشگاه شماست! ارفاق برخی تخفیفات و امتیازها به مشتری در روزهای اولیه فروشگاه می تواند مثل یک خبر مهیج در کل شهر پخش شده و سیل عظیمی از مشتری ها را به سمت فروشگاه شما روانه سازد.
همچنین واضح است سرمایه گذاری که در یک واحد تولیدی یا خدماتی مشغول به کار است هرچه قدر به دایره بزرگتری از بازار دسترسی داشته باشد، مشتری زیاد و فروش بالا و درآمدزایی خوبی خواهید داشت. تیم ما مهم ترین پیشنهاد خود در این زمنیه را راه اندازی یک وب سایت رسمی در فضای مجازی می داند و متعهد است صفر تا صد کارهای فروشگاه مجازی را اعم از تولید محتوا، پاسخگویی به مشتری ها را خودش به نحو احسنت انجام خواهد داد این در واقع بهترین زمینه بازاریابی و تبلیغاتی است. به این فکر کنید با طراحی یک لوگو و درج آن بر روی محصولات خود، پس از فرصت کوتاهی به یکی از بهترین و معروف ترین برند ها تبدیل شویم…
گام ششم) مدیریت مالی:
تیم ما متعقد است مدیریت مالی و صحیح و دقیق از جمله نکات بسیار مهم در محاسبه دخل و خرج ها و میزان سود فروشگاه در یک بازه زمانی است که از اهمیت ویژه ای در استمرار فروشگاه و تصمیم های ثانویه می تواند داشته باشد لذا تیم ما عهده دار انجام تمام کارهای این مرحله است.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.