عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 12 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به فعالیت در حوزه مشاوره توسعه کسب و کار را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند و به دنبال توسعه کسب و کار خود می باشند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این حوزه می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا علاقمند به راه اندازی شرکت مشاوره توسعه کسب و کار هستید؟ اگر چنین است، در اینجا یک نمونه الگوی طرح توسعه کسب و کار و گزارش امکان سنجی مربوط به آن ارائه شده است که می توانید از آن استفاده کنید.
مشاوره در مورد توسعه کسب و کار، یکی از ایده های مهم کسب و کار در صنعت مشاوره مدیریت به شمار می آید که فردی با تجربه در زمینه فروش، خدمات مالی، بانکداری سرمایهگذاری یا مشاوره مدیریت، می تواند با موفقیت آن را راه اندازی کند.
توسعه کسب و کار به عنوان وظایف و فرآیندهای مربوط به آماده سازی تحلیلی فرصت های رشد بالقوه و پشتیبانی و نظارت بر اجرای فرصت های رشد تعریف می شود، اما شامل تصمیم گیری در مورد استراتژی و اجرای فرصت های رشد نمی شود.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 12 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
مشاوره در مورد توسعه کسب و کار، یک ایده خاص در صنعت مشاوره مدیریت به شمار می آید و مشاوران مدیریت در زمینه های زیر به کسب و کارها، سازمان های غیرانتفاعی و بخش دولتی، مشاوره می دهند:
توجه به این نکته حائز اهمیت است که شرکت هایی که به ارائه خدمات اداری روزمره می پردازند و موسساتی که بر روی استخدام، آموزش، روابط عمومی، تحقیقات بازار، طراحی مهندسی، طراحی سیستم های کامپیوتری و مشاوره سرمایه گذاری و غیره متمرکز هستند، بخشی از صنعت مشاوره مدیریت تلقی نمی شوند.
به طور دقیق تر، شرکت های مشاوره توسعه کسب و کار با هدف توسعه و اجرای فرصت های رشد در داخل و بین سازمان ها، وظایف و فرآیندهایی را ارائه می دهند. زیر مجموعه ای از زمینه های تجارت، بازرگانی و نظریه سازمانی به شمار می آید. شرکت های توسعه کسب و کار بواسطه مشتریان، بازارها و روابط، به ایجاد ارزش بلندمدت در مورد سازمان می پردازند.
مطالعه دقیق صنعت مشاوره مدیریت نشان می دهد که این صنعت طی سالیان متمادی، سودآوری شرکتی ماندگارتر را تجربه کرده است و افزایش هزینه های کسب و کار منجر به تقاضای بالاتر خدمات مشاوره ای شده است. تقاضای این صنعت از بخش ها و خدمات مختلف پدید می آید. تقاضا از سوی موسسات مالی، شرکت های حرفه ای و شرکت های مراقبت های درمانی بیشتر می باشد. بنابراین، تحول مداوم به سمت فناوری دیجیتال، فرصت های جدیدی را برای فعالان این صنعت، فراهم کرده است.
در آینده نزدیک، انتظار می رود که این صنعت به موازات رشد اقتصادی، رشد کند. فناوری اطلاعات همچنان یک حوزه کلیدی برای رشد شرکت ها خواهد بود، در عین حال سایر بخش ها مانند مراقبت های درمانی نیز فرصت های تجاری جدیدی را ارائه می دهند.
در واقع صنعت مشاوره مدیریت که توسعه کسب و کار بخشی از آن است، یک صنعت بزرگ است و تقریباً در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، هلند، سوئیس، استرالیا، کانادا و غیره، فعال است.
گزارشات انجام شده بر این واقعیت تأکید می کند که این صنعت به جای توسعه خدمات کاملاً جدید، بواسطه رشد در راستای اقتصاد کلی، تعداد فزاینده فعالان صنعت و تغییرات فناورانه مبتنی بر بهبود کارایی توصیف می شود.
همچنین این گزارش بیان می کند که این صنعت طی چند سال گذشته، در پی افزایش سود شرکت ها و تقاضای جدید برای خدمات مشاوره، رشد زیادی را تجربه کرده است، چرا که فناوری های دیجیتال، روش کسب و کار شرکت ها را تغییر داده است.
یک چیز خوب در مورد کسب و کار مشاوره توسعه کسب و کار این است که برای خدمات آنها، بازارهای با دسترسی راحت وجود دارد. دلیلش این است که در بیشتر موارد، سازمان هایی که به دنبال دستیابی به نتایج برتر و خوب در هر یک از محصولات یا خدمات جدید یا پروژه های کسب و کار جدید خود هستند، قاعدتاً خواهان برخی مهارت های حرفه ای هستند، بنابراین باید از شرکت های مشاوره توسعه کسب و کار استفاده نمایند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.