سفارش طرح توجیهی

دانلود پروپوزال کاری راه اندازی مرکز رشد (انکوباتور کسب و کار)

عنوان فارسی :

بیزینس پلن راهکارهای راه اندازی مرکز رشد (انکوباتور کسب و کار)

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 12 سال تهیه : 1402
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
Business Incubator
قیمت دانلود :
297,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که تمایل به راه اندازی مرکز رشد کسب و کار را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند

پروپوزال کاری
فهرست مطالب و محتویات

1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما

شرح موضوع

آیا قصد راه اندازی یک مرکز رشد کسب و کار دارید؟ اگر چنین است، در اینجا یک نمونه الگوی کامل طرح کسب و کار مرکز رشد کسب و کار و گزارش امکانسنجی مربوط به آن ارائه شده که می توانید از آن استفاده نمایید. ما همه نیازمندی ها برای راه اندازی مرکز رشد کسب و کار را بررسی کرده ایم. همچنین یک الگوی طرح بازاریابی مرکز رشد کسب و کار به همراه ایده های بازاریابی چریکی عملی برای پرورش کسب و کار، ترسیم و تحلیل نموده ایم.

در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 12 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

مرکز رشد کسب و کار

مزایای راه اندازی مرکز رشد کسب و کار

مرکز رشد کسب و کار، سازمانی است که با تامین گستره وسیعی از خدمات از آموزش مدیریت و فضای اداری تا تامین سرمایه مخاطره آمیز، به شرکت های استارت آپ و کارآفرینان در توسعه کار خود، کمک می کند. مراکز رشد کسب و کار، به عنوان ابزار تسریع کننده برای توسعه اقتصاد منطقه ای یا ملی تعریف شده اند. این مراکز را می توان در یکی از این پنج دسته قرار داد: موسسات آکادمیک و دانشگاهی؛ شرکت های توسعه غیرانتفاعی؛ مشارکت در توسعه سرمایه برای سود؛ شرکت های تامین سرمایه مخاطره آمیز؛ و ترکیبی از این موارد.

این همان کسب و کاری است که باید در آن یک موقعیت را انتخاب کنید و بازار هدفی که می خواهید تا به تسریع موفقیت در آن کمک کنید را بشناسید. با اینکه مراکز رشد کسب و کار اغلب کسب و کارهای خصوصی غیرانتفاعی، موسسات غیر دولتی یا یک برنامه تحت حمایت دولتی بوده اند، هم اکنون مراکز رشد کسب و کاری وجود دارند که خصوصی هستند و با هدف کسب سود، راه اندازی شده اند. همانند شروع هر کسب و کار دیگری، باید یک مطالعه امکانسنجی انجام دهید و ببینید که آیا وارد شدن به این نوع کسب و کار، ارزش آن را دارد یا نه. بیشتر استارت آپ ها معمولاً یک مشاور معروف کسب و کار که درک خوبی از صنعت دارد را استخدام می کنند، تا در اجرای این مرحله به آنها کمک کند. بهره گیری از یک مشاور کسب و کار، سودمند است، چون آنها به مشکلاتی اشاره می کنند که ممکن است در طول راه اندازی یا اداره کسب و کار با آن روبرو شوید و نشان می دهند که چگونه می توانید به بهترین وجه بر این مشکلات غلبه کنید.

جنبه مهم دیگری که نباید نادیده بگیرید، داشتن یک طرح کسب و کار و پروپوزال کاری است، چراکه برای ارزیابی کسب و کار شما، ضروری است که ما آن را تهیه کرده و در اختیار شما قرار داده ایم.

راه اندازی مرکز رشد

مراکز رشد کسب و کار در سال 1959 در ایالات متحده به وجود آمدند، زمانی که ژوزف مانکوسو مرکز صنعتی باتاویا را در ایالت نیویورک راه اندازی کرد. این منجر به رشد مراکز کسب و کار در سراسر کشور شد و در سال 2006 بیش از 1115 مرکز رشد کسب و کار در ایالات متحده آمریکا وجود داشت. در جهان بیش از 7000 مرکز رشد کسب و کار وجود دارد و در ایران نیز مراکز زیادی در این حوزه فعالیت می کنند و دستاوردهای زیادی نیز به دست آورده اند.

مراکز رشد کسب و کار معمولاً به دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند تا مراکز خاص رشد کسب و کار بتوانند از بهترین شیوه های صنعتی و ارزیابی برای تعیین موفق نتایج برای شروع کسب و کارها استفاده کنند. بنابراین این دسته بندی را نیز می توان در مورد آنها انجام داد: کاربرد ترکیبی، خدماتی، فناوری و ساخت. بیشتر دو نوع مرکز رشد کسب و کار وجود دارد؛ آنهایی که یک تاسیسات فیزیکی دارند و آنهایی که مدیریت در محل برای بهره برداری مشتری دارند. همچنین مراکز رشد کسب و کاری که یک موقعیت فیزیکی دارند، معمولاً فضایی به استارت آپ ها ارائه می کنند تا کار خود را در آن اداره نمایند. از سوی دیگر مراکز رشد کسب و کار مجازی، فضایی برای کسب و کار به مشتریان خود ارائه نمی کنند و ممکن است در منطقه جغرافیایی مشتری واقع نشده باشند. با این حال آنها معمولاً یک دفتر مرکزی دارند که در فعالیت هایشان در آن هماهنگ می شود و مشتریان می توانند برای کنفرانس ها به آنجا بروند.

مراکز رشد کسب و کار اولین بار در ابتدای دهه 1990 بر اساس تامین بهترین شیوه های صنعتی به عنوان عامل تعیین کننده جهت تضمین برنامه های موفق مشتریان خود، مورد قضاوت قرار گرفتند. چیز دیگری که برای ارزیابی مراکز رشد کسب و کار در طول این دوره مورد استفاده قرار می گرفت، ارزشی بود که به شرکت های مشتریان می افزودند که تضمین می کرد که این شرکت ها، نتایج و منافع اقتصادی بهتری داشتند. مراکز رشد کسب و کار جدیدی پدیدار شدند که به دنبال کمک به شرکت های خارجی در ورود به بازار بودند. با وجود این که این مراکز رشد، همان خدمات کارآفرینی مراکز سنتی را ارائه می کنند، به شرکت های خارجی هم کمک می کنند تا دسترسی آسان تری به بازار و منابع برای مشارکت در شرکت ها داشته باشند. این خدمات ارائه شده معمولاً شامل آموزش زبان، خدمات ترجمه، آموزش فرهنگی، مهاجرت، و کمک در کسب ویزا، کمک به تهیه مجوزهای ضروری (کسب و کار و رانندگی)، و کمک در اسکان می شود. خدمات مهاجرت ارائه شده اغلب برای کمک به همسران و فرزندان برای اسکان آسان تر در مکان مورد نظر جدید آنهاست.

بیشتر مراکز رشد کسب و کار معمولاً از اهدا کننده ها و دولت، تامین مالی و پشتیبانی مداوم دریافت می کنند. برابر تحقیقات، بیشتر طرح ها و برنامه های مراکز رشد کسب و کار معمولاً پشتیبانی مداوم برای بودجه عملیاتی سالانه خود دریافت می کنند. با این حال، موسسات رشد غیر انتفاعی معمولا پشتیبانی و حمایت بیشتری نسبت به موسسات مبتنی بر سود، دریافت می کنند. همچنین آن دسته از مراکز رشد کسب و کار که بیشترین توجه را دریافت می کنند، مراکز رشد کسب و کار فناوری هستند که به دانشگاه ها نزدیک باشند. بیشتر مراکز رشد مبتنی بر فناوری اغلب در نزدیکی پارک های علم و فناوری قرار دارند.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال کاری راه اندازی مرکز رشد (انکوباتور کسب و کار)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیزینس پلن

پشتیبانی

مجوز

logo-samandehi