عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 13 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به راه اندازی مرکز کرایه خودرو را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این زمینه صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا قصد راه اندازی یک مرکز کرایه خودرو را دارید؟ اگر جواب مثبت است، در اینجا یک نمونه کامل الگوی طرح کسب و کار مرکز کرایه خودرو و برخی اطلاعات مربوط به آن ارائه شده است. اولین موضوعی که پیش از راهاندازی این کسبوکار باید مورد توجه قرار دهید، حوزه یا صنف کسبوکارهای اجاره خودرو است که در آن تصمیم به فعالیت دارید! در مرحله اول بایستی شناختی کاملی از موقعیت های موجود، اجاره قراردادی و اجاره روزانه و همکاران بدست آورید و تصمیم بگیرید که قصد فعالیت در کدام بخش را دارید. اجاره قراردادی معمولا برای مشتریان تجاری است که برای مدت زمان مشخصی وسایل نقلیه را کرایه میکنند، در حالی که اجاره روزانه برای مشتریانی است که معمولا برای مدت زمان کوتاهتری اقدام به کرایه وسایل نقلیه میکنند. نکته دیگری که بایستی مورد توجه قرار گیرد نحوه دسترسی به ناوگان خودروهای قابل اعتماد است. گزینه های موجود عبارتند از خرید مستقیم یا اجاره که خرید مستقیم معمولا در مقایسه با اجاره گرانتر است!
همچنین باید تصمیم بگیرید که قصد دارید با چند خودرو کسب و کار خود را آغاز کنید، همچنین با توجه به اینکه هر چه تعداد خودروهایی که کسب و کار شما دارد بیشتر باشد، درآمد بیشتری کسب می کنید، خودروها ها بایستی به خوبی نگهداری شوند تا به تناسب آن گردش مالی نیز افزایش یابد.همچنین می توانید تصمیماتی را در رابطه با انعقاد قرارداد تعمیر و نگهداری یا استخدام کارکنان تعمیر و نگهداری خود اتخاذ کنید که اینکار در ابتدای کار ممکن است مستلزم صرف هزینه بالایی باشد.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
راهاندازی یک مرکز کرایه خودرو به دلیل تغییرات سریع در سبک زندگی و نیازهای متنوع شهری، به عنوان یک ایده تجاری بسیار جذاب و سودآور در حال ظهور است. با افزایش میزان سفرها و تغییرات اقتصادی و اجتماعی، خدمات کرایه خودرو به یک ضرورت روزمره تبدیل شده و این فرصت را برای کارآفرینان فراهم میآورد که وارد این حوزه شوند. در این مقاله، به بررسی دلایل سودآوری این کسب و کار، موقعیت آن در ایران، بازار هدف و ترفندهای موفقیت خواهیم پرداخت و همچنین به جزئیات عملیاتی برای راهاندازی یک مرکز کرایه خودرو خواهیم پرداخت.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.