عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 15 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به راه اندازی کلینیک تخصصی کایروپراکتیک را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این زمینه صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا قصد راه اندازی یک کسب و کار کلینیک تخصصی کایروپراکتیک را دارید؟ اگر جواب مثبت است، در اینجا یک نمونه کامل الگوی طرح کسب و کار کلینیک تخصصی کایرواپراکتیک و برخی اطلاعات مربوط به آن ارائه شده است. چندین کسب و کار وجود دارند که حول محور پزشکی می چرخند. این بدان معنی است که اگر تمایل به ورود به یک پروژه مرتبط با پزشکی دارید، ممکن است بخواهید کسب و کار کایروپراکتیک را در نظر بگیرید. این کسب و کار قرن هاست که وجود داشته است. در این بخش، پروپوزال کاری حساب شده و دقیقی آماده شده است که می تواند کمک های به ویژه ای در پیشبرد اهداف شما باشد!
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 15 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
صنعت کایروپراکتیک از زمان تمدن مدرن وجود داشته است. کایروپراکتیک شکلی از طب جایگزین است که شامل تشخیص و درمان اختلالات مکانیکی سیستم اسکلتی عضلانی، عمدتاً ستون فقرات و سایر اختلالات سلامت عمومی یا منشا دستگاه عصبی است. هنگام صحبت در مورد طب جایگزین نمی توان به کایروپراکتیک ها اشاره نکرد. این بدیین دلیل است که کلینیک های تخصصی کایروپراکتیک، بزرگترین حرفه طب جایگزین اند. به طور متوسط، متخصصان کایروپراکتیک اغلب تمایل زیادی دارند که ارائه دهندگان مراقبت های اولیه شوند، علی رغم این واقعیت که اکثر آنها فاقد مهارت های پزشکی و تشخیصی لازم برای انجام این کار هستند! به طور کلی، روش درمان کایروپراکتیک شامل درمان دستی، به ویژه دستکاری ستون فقرات، سایر مفاصل و بافت های نرم است، اما ممکن است شامل تمرینات ورزشی و مشاوره سلامت و سبک زندگی و غیره نیز باشد. صنعت کایروپراکتیک یک صنعت شناخته شده در ایالات متحده، کانادا و حتی ایران خودمان است. این کسب و کار همگام با سایر حرفه های مرتبط با درمان دستی مانند ماساژ درمانی، استئوپاتی و غیره کار می کند. اکثر افرادی که خدمات مراقبت های کایروپراکتیک را ارائه می دهند، این کار را با هدف بهبود بیماری هایی مانند درد پایین کمر، کمردرد و گردن درد در نظر گرفته میگیرند، اما برخلاف تصور عموم، بسیاری از کایروپراکتیک ها، بیماری هایی غیر از مشکلات اسکلتی و عضلانی را نیز درمان می کنند.
صنعت کایروپراکتیک که شاخه ای از صنعت طب جایگزین است، شامل پزشکانی می شود که دارای مدرک کایروپراکتیک هستند. این پزشکان عمدتاً پزشکان مستقلی اند که بر اساس این مفهوم که سیستم عصبی همه عملکردهای بدن را هماهنگ می کند، بیماران را تشخیص و درمان می کنند. کایروپراکتیک ها اساساً ستون فقرات را با دستان خود بهبود می بخشند تا مهره ها را مجدداً تنظیم کرده و فشار و درد روی اعصاب را کاهش دهند. پیش بینی می شود که صنعت کایروپراکتیک به دلیل افزای مشکلات عصبی و ستون فقران مثل دیسک و… به شدت رشد کنند؛ از سوی دیگر، تعداد افراد بالای 50 سال در حال افزایش بوده و این پارامتری اساسی برای روند صعودی تقاضای بالا برای صنعت کایروپراکتیک می باشد. علاوه بر این، اصلاحات در بخش مراقبت های بهداشتی همچنان به تأثیر مثبت بر این صنعت ادامه خواهد داد. صنعت کایروپراکتیک در واقع یک صنعت بسیار بزرگ و تقریباً در تمام نقاط جهان فعال است ولی هنوز در ایران، هیچ شرکتی وجود ندارد که سهم بازار عمده ای را در این صنعت در دست داشته باشد!
افراد بیشتری وارد صنعت کایروپراکتیک می شوند، زیرا موانع ورود در این کسب و کار در مقایسه با حوزه پزشکی متوسط است. مانع اصلی کارآفرینان مشتاقی که می خواهند کسب و کار کایروپراکتیک خود را راه اندازی کنند، این است که از آنها انتظار می رود مجوز پزشکی دریافت کنند! این بدین دلیل است که هر شاغل در این صنعت باید قبل از اینکه به آنها اجازه فعالیت داده شود مجوز مناسبی دریافت کند؛ برای به دست آوردن مجوز کایروپراکتیک، کارآفرین مشتاق باید ثابت کند که آموزش کافی دریافت کرده و استانداردهای اخلاقی اساسی را رعایت کرده است. صدور مجوز درست مانند هر مانع ورود نظارتی دیگر، بر کنترل عرضه در صنعت و ایجاد امنیت برای پزشکان متصدی تاثیر دارد؛ علاوه بر این، صنعت کایروپراکتیک تقریباً برای کارآفرینان و سرمایه گذاران جدید برای ورود و ایجاد یک کسب و کار موفق باز است.
بازار هدف کلینیکهای تخصصی کایروپراکتیک عمدتاً شامل افرادی است که با مشکلات اسکلتی-عضلانی و بهویژه دردهای ناشی از اختلالات ستون فقرات مواجه هستند. این گروه شامل افرادی از هر سنی میشود، از جمله بزرگسالان و سالمندان که به دلیل فعالیتهای روزمره، استرس، یا آسیبهای ورزشی دچار درد و ناراحتی شدهاند. همچنین، افرادی که به دنبال درمانهای غیرجراحی و طبیعی برای مشکلات جسمانی خود هستند، مانند دردهای کمر، گردن، و سردردهای تنشی، نیز بازار هدف مهمی برای این کلینیکها محسوب میشوند.
علاوه بر این، افرادی که به دنبال پیشگیری از مشکلات اسکلتی-عضلانی و بهبود کیفیت زندگی خود هستند، جزء بازار هدف کلینیکهای کایروپراکتیک هستند. این شامل افرادی است که به دنبال ارتقاء وضعیت جسمانی و بهبود عملکرد بدنی خود، بهویژه در زمینه فعالیتهای ورزشی و تناسب اندام، میباشند. همچنین، افرادی که به دنبال مشاوره و درمانهای تکمیلی برای بهبود سلامتی کلی خود هستند، میتوانند مشتریان بالقوه این نوع کلینیکها باشند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.