عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 11 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به راه اندازی فروشگاه خرده فروشی لباس را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا قصد راه اندازی یک فروشگاه و بوتیک لباس را دارید؟ اگر جواب مثبت است، در اینجا یک نمونه کامل الگوی طرح کسب و کار لباس فروشی و گزارش امکانسنجی مربوط به آن ارائه شده است. مطمئنا لباس یکی از نیازهای اساسی هر انسانی محسوب می شود. این موضوع موجب رونق گرفتن این کسب و کار در طی سالیان مختلف شده است. هر ساله طرح های مختلفی از لباس ها تولید و روانه بازارها می شوند. لباس ها در کارگاه ها و تولیدی های مختلف تولید شده و نهایتا نیز به دست مصرف کنندگان می رسند. در این بین، کسب و کارهایی نیز هستند که بین تولید کننده و مصرف کننده قرار می گیرند که همان بوتیک ها یا لباس فروشی ها هستند.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 11 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
دلیل رونق گرفتن کسب و کار فروش لباس نیز تقاضای بالایی است که در بازار برای این محصولات وجود دارد. صنعت فروش لباس شامل فروشگاه های خرده فروشی کوچکی می شود که گستره محدودی از لباس و متعلقات آن را می فروشند. این صنعت تنها به صورت فروشگاه های تک موسس تعریف می شود. فروشگاه های لباس می توانند به طور محدود مبتنی بر طراح باشند (یعنی تنها مجموعه یک طراح در آنها فروخته می شود)، یا ممکن است ترکیبی از برندهای طراحی که به طور خاص، تقاضای بازار محلی را تامین می کنند را بفروشند.
بازیگران صنعت لباس فروشی به صورت افرادی تعریف می شوند که یک مکان و تمرکز عادی روی تامین محصولات مصرفی برای مصرف کنندگان دارند. تغییر روندهای مد و خشنودی مشتری اساس رشد این صنعت است، چون محصولات عموماً گران هستند و متکی بر درآمد احتیاطی مشتری می باشند. باید عنوان کرد که رکود اقتصادی و ادامه یافتن آن روی عملکرد این صنعت تاثیر می گذارد. مطمئنا کاهش درآمد در جامعه روی سودآوری این صنعت نیز تاثیرگذار می باشد.
افزایش تعداد تولیدکنندگان و واردکنندگان و نیز تغییر رفتار مصرف کنندگان و تمایل به خرید آنلاین باعث شده تا صنعت فروشگاه های فیزیکی لباس، کمی از رونق بیافتد؛ با این حال، اتخاذ استراتژی های اصولی مانند راه اندازی فروشگاه آنلاین در کنار فروشگاه فیزیکی می تواند موجب بهبود یافتن سودآوری فعالان این حوزه گردد.
باید عنوان کرد که هیچ فروشگاه بزرگی وجود ندارد که درصد زیادی از درآمد این صنعت را متوجه خود کرده باشد و درآمد این بخش در بین هزاران خرده فروشی تقسیم می شود. پیش بینی می شود که در طی سالیان آینده نیز این صنعت به رشد خود ادامه دهد. در پاسخ به تقاضای روزافزون پوشاک و دیگر لوازم و متعلقات مربوط به مد، مالکان لباس فروشی ها، فروشگاه ها و شعبات بیشتری افتتاح کرده اند تا سودآوری کسب و کار خود را افزایش دهند. آنها همیشه آماده گسترش در بازارهای جدید و البته تطابق با روند همیشه در حال تغییر مد و افزایش فروش هستند. صنعت فروش لباس، صنعتی سودآور است و برای هر کارآفرین مشتاقی جهت ورود و تاسیس کسب و کار خود باز است.
سپیده آل طه –
ممنون از اینکه به تفکیک برای همه کسب و کار ها پروپوزال گذاشتید