عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 12 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به راه اندازی کارخانه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا قصد راه اندازی یک شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی را دارید؟ اگر چنین است، در اینجا یک نمونه طرح کسب و کار تولید لوازم آرایشی و گزارش امکان سنجی مربوط به آن ارائه شده که می توانید از آن استفاده کنید. ما در این محصول، یک نمونه طرح بازاریابی تولید لوازم آرایشی به همراه ایده های بازاریابی چریکی برای شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی را ترسیم و تحلیل می کنیم.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 12 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
قاعده اصلی در راه اندازی یک کسب و کار و به حداقل رساندن زمان لازم برای سر به سر شدن هزینه ها، راه اندازی کاری است که محصولات و خدمات آن در زندگی روزمره مورد نیاز باشد و کسب و کار تولید لوازم آرایشی نیز در این دسته قرار می گیرد. محصولات آرایشی و زیبایی در همه جای جهان مورد استفاده قرار می گیرد و البته بخش هایی که تولید کننده این محصولات هستند اگر بخوبی اداره شوند، در طول سال فروش دارند. در واقع رکود اقتصادی کمتر بر خرید محصولات آرایشی و زیبایی تاثیر می گذارد، چون این کالایی است که نقش بزرگی در زندگی روزمره بازی می کند.
این یک حقیقت مسلم است که تولید محصولات آرایشی و زیبایی رو به افزایش است. با این حال اگر در فکر شروع کسب و کار تولید محصولات آرایشی و زیبایی خود هستید، باید برای یادگیری فوت و فن کار آماده شوید. پس اگر تصمیم به راه اندازی شرکت تولید لوازم آرایشی خود گرفته اید، باید اطمینان حاصل کنید که مطالعات امکان سنجی و پیمایش بازار را به طور کامل انجام داده اید. با این حال طرح کسب و کار، سند کاری مهم دیگری است که نباید در راه اندازی کسب و کار تولید لوازم آرایشی نادیده بگیرید. در این محصول، یک نمونه طرح کسب و کار و پروپوزال کاری تولید لوازم آرایشی ارائه شده که می تواند در راه اندازی این کسب و کار، بسیار مفید باشد.
تولید کنندگان محصولات آرایشی و زیبایی اساساً محصولات آرایشی و زیبایی را برای مشتریان خود تهیه، ترکیب، و بسته بندی می کنند. محصولات آرایشی و زیبایی این صنعت عبارتند از عطرها، لوازم آرایش، لوازم مربوط به آرایش مو، کرم های صورت، لوسیون ها و دیگر مواد آرایشی. درآمد تولید شده در این صنعت به طور پیوسته در سال های اخیر افزایش یافته است، چراکه برخی از بزرگ ترین شرکت های صادراتی این صنعت رشد پس از رکود را تجربه کرده اند. در آینده خطوط متنوع تولید محصولات و تعهد به تحقیق و توسعه، درآمد این صنعت را پایدار نگه خواهد داشت.
صنعت تولید لوازم آرایشی و زیبایی یک بخش پر رونق در اقتصاد ایران است و سالانه درآمدهای کلانی را برای فعالان آن به همراه دارد. مطالعات نشان داده اند که صنعت تولید لوازم آرایشی و زیبایی در مرحله رشد چرخه عمر خود هستند. صنعت تولید مواد آرایشی و زیبایی هنوز در حال رشد است، چرا که هنوز نرخ بالای ورودی و توسعه محصولات را تجربه می کند. صنعت تولید محصولات آرایشی و زیبایی یک صنعت سودآور است که از هر کارآفرین مشتاقی برای ورود، تاسیس کسب و کار، رقابت در بازار موجود و کسب سود، استقبال می کند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.