سفارش طرح توجیهی

دانلود پروپوزال کاری طرح راهکارهای راه اندازی باشگاه مشتریان

عنوان فارسی :


بیزینس پلن طرح راهکارهای راه اندازی باشگاه مشتریان

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 12 سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
customers club
قیمت دانلود :
298,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که به دنبال راه اندازی یک باشگاه مشتریان در کسب و کار یا سازمان خود هستند 2. کسانی که به دنبال بهترین مجری برای راه اندازی طرح باشگاه مشتریان هستند 3. کسانی که خودشان، مجری و ارائه کننده استراتژی ها و راهکارهای مدیریت مشتری هستند ولی طرح یکپارچه و دقیقی برای کار خود ندارند 4. کسانی که به دنبال متقاعد کردن مشتریان و کارفرمایان جهت سفارش این طرح هستند 5. کسانی که تمایل دارند تا دید جامعی از فرآیند راه اندازی این سامانه داشته باشند، ولی اطلاعات فنی و دقیقی در این زمینه ندارند 6. این پروپوزال می تواند اولین و کلیدی ترین گام شما در راستای افزایش بازدهی کسب و کار شما به واسطه پیاده سازی این سامانه باشد

پروپوزال کاری
فهرست مطالب و محتویات

1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما

شرح موضوع

باشگاه مشتریان، برنامه ای است که برای گروه خاصی از مشتریان فعلی شرکت، به خاطر وفاداری مشتری به شرکت، مزایایی فراهم می کند؛ در بسیاری از کشورهای جهان، به این طرح ها، برنامه های وفاداری گفته می شود. این مزایا را می توان به صورت کوپن، محصولات مجانی (اشانتیون)، مزایای قابل حصول در شرکت های دیگر و …، ارائه داد. پیاده سازی این فرآیند باعث می شود تا مشتریان، ترغیب به خرید مجدد از آن شرکت شوند (چه یک شرکت فیزیکی باشد چه یک وب سایت تجارت الکترونیک).

در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 12 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

باشگاه مشتریان

نمونه پروپوزال باشگاه مشتریان

در این نمونه پروپوزال کاری، مدل راه اندازی باشگاه مشتریان ارائه شده است که می توان از آن به عنوان یک قرار داد یا بیزینس پلن در سازمان ها استفاده کرد.

اطلاع مشتریان از وجود باشگاه مشتریان و درک آن، ارزش بالایی برای آنها فراهم می کند، و این مبنایی برای موفقیت این حوزه است. برای مثال، سوپرمارکت ها و کسب و کارهای فعال در زمینه مُد، به صندوق داران می گویند که از خریداران بپرسند که آیا عضو هستند یا خیر، و اگر نباشند، صندوق داران تلاش می کنند تا خریدار را با ارائه توضیحاتی در مورد مزایای آن، ترغیب به پیوستن مشتریان کنند. کسب و کارها باید از تمامی ابزارها و امکاناتی که در دست دارند استفاده کنند تا به مشتریان یادآوری کنند که باشگاه مشتریان وجود دارد و برای آنها مفید و مناسب است. تعدادی از ابزارهایی که می توان استفاده کرد شامل وب سایت شرکت، فهرست های توزیع، پیام های صوتی و … است.

یکی از مزایای شفاف این فرآیند، فراتر از ارزش اساسی در افزایش مستقیم سود، میزان زیاد داده های تجمیع شده در مورد عادت های خرید بهترین مشتریان می باشد. این اطلاعات مانند یک معدن طلا است و به کسب و کار اجازه می دهد تا تصمیمات تجاری بگیرد که باعث بوجود آمدن نتایج در کوتاه مدت می گردند. برای مثال، می توان مشاهده کرد که چگونه سوپرمارکت های زنجیره ای، از اطلاعات جمع آوری شده با ارسال کوپن های سفارشی شده برای ارزشمندترین گروه های مشتریان، استفاده می کنند. بعد از ایجاد آن، باید بررسی عادت های خرید مشتریان نیز ادامه یابد و دائماً، زمانی برای بهینه سازی منظم آن، اختصاص داده شود.

راه اندازی باشگاه مشتریان

پیاده سازی باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان، برای افزایش رقابت و در نتیجه، پیشرفت شرکت ها و افزایش سهم بازار، پیاده سازی می شود. در سالهای اخیر، رقابت برای جذب و حفظ مشتریان باعث توسعه استراتژی های بازاریابی رابطه ای شده است. در شرکت های در حال توسعه، ترکیبی از ابزارهای بازاریابی رابطه ای، برای جذب و حفظ مشتریان، مفید هستند. یکی از این ابزارها، باشگاه مشتریان است. براساس مفهوم بازاریابی رابطه ای، تمرکز اصلی روی جذب مشتریان جدید نیست، بلکه بر گسترش رابطه با مشتریان فعلی تاکید می شود. اخیراً، توجه به بازاریابی رابطه ای، نقطه آغازینی برای شرکت ها بوده است تا این فرآیند را در کسب و کار خود راه اندازی کنند.

امروزه، شرکت های بسیاری، پول زیادی صرف ایجاد رابطه با مشتریان خود می کنند. «مدیریت ارتباط با مشتری» (CRM) و ارتباطات رو به رشد، تعدادی از استراتژی های استفاده شده توسط شرکت ها برای جذب و حفظ مشتریان است. استراتژی دیگر، جذب مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها، با ارائه ارزش فراتر از ارزش ذاتی خدمات یا کالاهای فراهم شده از طریق این فرآیند است که معمولاً به آن، برنامه های وفاداری نیز گفته می شود.

این ابزار، به صورت یک واحد ارتباطاتی با افراد یا سازمان ها تعریف می شود که بوسیله یک سازمان، خلق و راه اندازی می گردد تا ارتباطات مستقیم و منظم بین این اعضا برقرار شود. هدف آن، افزایش وفاداری با ایجاد یک رابطه عاطفی با آنهاست. این مسئله بطور کامل در مجموعه مقالات بازاریابی پذیرفته شده که مشتریان بلندمدت، سودآوری بیشتری نسبت به مشتریان موقتی دارند. این فرآیند نیز براساس این منطق بنا نهاده شده است. هرگاه که مشتری، وفاداری بیشتری داشته باشد، خرید بیشتری می کند و سود بیشتری حاصل می شود.

هرچه این فرآیندها به نحو گسترده تری تبلیغ شوند، به احتمال بیشتر مورد پذیرش قرار می گیرند. برنامه هایی که آنها اجرا می کنند، برای دادن پاداش یکسان به همه خریداران بدون ایجاد تبعیض بین آنها می باشد، حتی برای کسانی که رفتارهای غیرقابل اطمینان داشته اند.

باشگاه مشتریان را می توان به صورت یکی از انواع فعالیت های بازاریابی رابطه ای در نظر گرفت. بازاریابی رابطه ای در مراحل اولیه خود، به عنوان ابزاری برای حمایت از مشتریان محسوب می شد نه دیده شدن به عنوان ابزاری برای تمرکز ثابت بر جذب جدی مشتریان.

اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان

شرکت های امروزی خود را در جایگاهی می بینند که نیاز است تا سیستم های مدیریتی ایجاد کنند که مشتری را متمرکز نگه می دارد. دو دلیل اصلی برای این موضوع وجود دارد: از یک سو، هزینه جذب مشتری جدید در بازارهای بسیار رقابتی، به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یافته است؛ از سوی دیگر، سودآوری یک مشتری خاص در کل مدت فعالیت شرکت، مهم می باشد.

این فرآیندها، از جمله جامع ترین ابزارهای استراتژیک است که شرکت ها برای حفظ مشتریان خود می توانند استفاده کنند. یکی از اهداف اصلی پیاده سازی این فرآیند در یک شرکت، بهبود سودآوری کلی مشتری با حفظ وفاداری مشتری است. تصور می شود که این اثر ماندگار به روش های زیر حاصل می شود:

  • اثر تعامل با مشتری
  • دانش در مورد مشتری
  • اثر مزایای مشتری

باشگاه مشتریان، به صورت یک زیرساخت مناسب برای افزایش تعداد دفعات تعاملات بین شرکت و مشتری (اثر تعامل با مشتری) با خلق فرصت هایی برای ارتباطات با مشتری و دریافت بازخورد از این اتصال، قلمداد می شود. هدف اصلی آنها، افزایش دانش سازمان در مورد مشتری (اثر دانش در مورد مشتری) می باشد. از زمانی که یک مشتری در باشگاه ثبت نام می کند، بعد از هرگونه تماس با وی، سازمان اطلاعات تفصیلی در مورد وضعیت فردی اعضا، مزایا و ساختار درخواست آنها می گیرد. جذب شدن مشتری برای عضویت در آن به این موضوع بستگی دارد که آیا این کار، مزایای متمایزی برای وی فراهم می کند یا خیر (مزیت هایی به نفع مشتری).

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال کاری طرح راهکارهای راه اندازی باشگاه مشتریان”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شش =

پشتیبانی

مجوز

logo-samandehi