عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 13 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. صاحبان کسب و کارهای سنتی که تمایل دارند تا کسب و کار خود را وارد دنیای تجارت آنلاین کنند 2. کسانی که تمایل دارند تا یک کسب و کار دیجیتالی را راه اندازی کنند 3. مدیران آژانس های تبلیغاتی که در زمینه دیجیتال نیز فعالیت دارند 4. کسانی که تمایل دارند تا کارفرمایان و مشتریان را برای سفارش پیاده سازی مولفه های بازاریابی دیجیتال، قانع کنند 5. کسانی که مجری طرح های بازاریابی دیجیتال هستند و به دنبال مشتریان جدید برای کسب و کار خود می گردند 6. کسانی که تمایل دارند تا چشم انداز جامعی در مورد نحوه فعالیت در این حوزه کسب کنند، ولی اطلاعات فنی و عملیاتی در مورد آن ندارند 7. این طرح را می توان برای آژانس های تبلیغاتی و کارآفرینان حوزه تجارت آنلاین، بسیار مناسب دانست
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
اصطلاح بازاریابی دیجیتال به معنای استفاده از کانال های دیجیتال برای بازاریابی محصولات و خدمات جهت رسیدن به مصرف کنندگان است. این حوزه شامل استفاده از وب سایت، دستگاه های موبایل، رسانه های اجتماعی، موتورهای جستجو و دیگر کانال های مشابه است. این حوزه با روی کار آمدن اینترنت، بسیار محبوب و رایج شد و دربرگیرنده تعدادی از اصول همسان با بازاریابی سنتی است و اغلب، روشی جدید برای نزدیک شدن به مصرف کنندگان و درک رفتار آنها، تلقی می شود. در اغلب موارد، شرکت ها، روش های سنتی و دیجیتال را در استراتژی های خود، ترکیب می کنند.
دیجیتال مارکتینگ، اصطلاح گسترده ای است که پوشش دهنده چندین زمینه، از SEO تا وبلاگ نویسی و کانال های توزیع تا بودجه، می باشد. این فرآیند، عمل فروش محصولات و خدمات از طریق کانال هایی مانند رسانه های اجتماعی، SEO، ایمیل و برنامه های موبایل می باشد. اساساً، این فرآیند عبارت است از هر نوع بازاریابی که شامل استفاده از دستگاه های الکترونیک می باشد. این کار به صورت آنلاین (اینترنتی) و آفلاین قابل انجام است و در حقیقت، این دو نوع برای یک استراتژی جامع، مهم هستند. این فرآیند قطعاً، یکی از اهداف اصلی مربوط به استراتژی های جامع در تقریبا هر کسب و کاری است. هرگز تا قبل از آن، روشی در تماس مستقیم و ماندگار ماندن با مشتریان وجود نداشت و هیچ چیز دیگر، این سطح از شخصی سازی که داده های دیجیتال می توانند فراهم کنند را حاصل نمی کرد. یک شرکت هرچه بیشتر از امکانات این حوزه بهره گرفته شود، بیشتر قادر به محقق سازی پتانسیل های رشد خواهد بود.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
دیجیتال مارکتینگ که به آن بازاریابی آنلاین نیز می گویند، تبلیغ برندها برای ارتباط با مشتریان بالقوه با استفاده از اینترنت و سایر اشکال ارتباطات دیجیتال است. این حوزه، نه تنها شامل ایمیل، رسانه های اجتماعی و تبلیغات مبتنی بر وب، بلکه پیام های متنی و چند رسانه ای به عنوان یک کانال است. اساساً، اگر یک کمپین شامل ارتباطات دیجیتالی باشد، مربوط به این حوزه قلمداد می گردد. هر بازاریابی که از دستگاه های الکترونیکی استفاده می کند و می تواند توسط متخصصان برای انتقال پیام های تبلیغاتی و سنجش تأثیر آن در تجربه مشتری استفاده شود را می توان مربوط به این حوزه نامید. در عمل، این فرآیند معمولاً به کمپین هایی اطلاق می شود که در رایانه، تلفن، تبلت یا دستگاه های دیگر ظاهر می شوند و می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، از جمله ویدیوی آنلاین، تبلیغات نمایشی، موتورهای جستجو، تبلیغات اجتماعی پولی و پست های رسانه های اجتماعی. بازاریابی دیجیتال اغلب با مدل سنتی مانند تبلیغات مجلات، بیلبوردها و پست مستقیم مقایسه می شود. جالب اینکه، تلویزیون معمولاً یک نوع بازاریابی سنتی محسوب می شود.
بازاریابی دیجیتال، زیرشاخه ای از بازاریابی است که از اینترنت و فناوری های دیجیتال مبتنی بر اینترنت مانند رایانه های رومیزی، تلفن های همراه و سایر رسانه ها و پلتفرم های دیجیتال برای تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می کند. توسعه آن در طول چند دهه گذشته، نحوه استفاده برندها و کسب وکارها از فناوری در این حوزه را تغییر داده است. همانطور که پلتفرم های دیجیتال به طور فزاینده ای در طرح های بازاریابی و زندگی روزمره گنجانده شدند، و از آنجایی که مردم به طور فزاینده ای از دستگاه های دیجیتال به جای بازدید از فروشگاه های فیزیکی استفاده می کنند، کمپین های این حوزه نیز با استفاده از ترکیبی از بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM)، بازاریابی محتوا، بازاریابی تأثیرگذار، اتوماسیون محتوا، ایجاد کمپین، بازاریابی مبتنی بر داده، تجارت الکترونیک، رسانه های اجتماعی، بهینه سازی رسانه های اجتماعی، بازاریابی مستقیم ایمیل، تبلیغات نمایشی، کتاب ها و دیسک های نوری و بازی ها رایج شده اند. این فرآیند در حال گسترش به کانال های غیراینترنتی می باشد که رسانه های دیجیتالی مانند تلویزیون، تلفن های همراه (SMS و MMS)، پاسخ به تماس و زنگ های تلفن همراه را ارائه می دهند. گسترش به کانال های غیراینترنتی، این حوزه را از تبلیغات آنلاین متمایز می کند.
بازاریابی دیجیتال عمدتاً به این دلیل برجسته شده است که مخاطبان گسترده ای از مردم را در بر می گیرد. با این حال، چندین مزیت دیگر نیز ارائه می دهد که می تواند اقدامات این حوزه را تقویت کند. موارد زیر، تعدادی از مزایای این حوزه هستند:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.