عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 13 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که به دنبال پیاده سازی بازاریابی ایمیلی در بین رویکردهای بازاریابی کسب و کار خود هستند 2. کسانی که ارائه دهنده سرویس های بازاریابی ایمیلی هستند و به دنبال مشتریان جدید برای ارائه این سرویس ها می باشند 3. کسانی که به دنبال متقاعد کردن مشتریان و کارفرمایان برای سفارش این سرویس هستند 4. کسانی که به دنبال یک بیزینس پلن کامل به همراه پیش نیازهای راه اندازی این طرح هستند 5. کسانی که به دنبال پیدا کردن یک چشم انداز کلی در مورد این سرویس ها هستند ولی اطلاعات فنی و دقیقی از نحوه ورود به آن ندارند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
ایمیل برای کسب و کارها به یک ابزار بازاریابی بسیار پرطرفدار تبدیل شده است که علت آن تا حدی مربوط به این است که کاربر را به هر نحوی، وادار به یک اقدام خاص می کند. این پیام، داخل اینباکس قرار می گیرد تا زمانی که خوانده شود، حذف شود یا بایگانی گردد. علاوه بر آن، این ابزار، یکی از مقرون به صرفه ترین ابزارهای ارتباطی می باشد.
استفاده از این ابزار در فعالیت های بازاریابی برای تبلیغ محصولات و خدمات یک کسب و کار و همچنین تشویق وفاداری مشتری، می باشد. بازاریابی ایمیلی (ایمیل مارکتینگ)، نوعی بازاریابی است که می تواند کاری کند که مشتریان قرار گرفته در این فهرست، از محصولات، تخفیفات جدید و خدمات دیگر، آگاه باشند. همچنین، می تواند یک ابزار نرم تر برای آگاه سازی مخاطبان در مورد ارزش برند یا ادامه دادن خریدها توسط مشتریان باشد. در این نمونه پروپوزال کاری به ارائه راهکارهای مربوط به طراحی، ساخت و بهینه سازی و نحوه عملکرد در این حوزه پرداخته شده تا بیشترین بازگشت سرمایه برای شرکت ها حاصل گردد. شرکت ها و افرادی که تمایل به رشد برند خود داشته باشند، باید بدانند که بازاریابی ایمیلی یکی از پرطرفدارترین و موثرترین ابزارها برای کمپین های بازاریابی محسوب می شود.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
بازاریابی ایمیلی، یک کانال بازاریابی قوی، یک نوع بازاریابی مستقیم و همچنین بازاریابی دیجیتال است که از ایمیل برای تبلیغ محصولات یا خدمات کسب و کار، استفاده می کند. این ابزار، به واسطه تلفیق با اتوماسیون بازاریابی، کمک می کند تا مشتریان از جدیدترین آیتم ها یا آفرهای (تخفیفات) آگاه شوند. همچنین می تواند نقشی محوری در استراتژی بازاریابی بوسیله تولید سرنخ، آگاهی از برند، ایجاد رابطه و در تعامل نگه داشتن مشتریان در بین خریدهای متوالی از طریق انواع مختلف پیام های بازاریابی، داشته باشد.
این ابزار، عمل ارسال یک پیام تجاری به گروهی از افراد با استفاده از ایمیل می باشد. به طور کلی، هر پیام ارسال شده به یک مشتری بالقوه یا بالفعل را می توان مربوط به این حوزه دانست. این کار، شامل ارسال تبلیغات، درخواست های تجاری یا درخواست های فروش یا هدیه می باشد. استراتژی های این حوزه معمولاً به دنبال دستیابی به حداقل یکی از سه هدف ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند می باشند. این اصطلاح معمولاً اشاره به ارسال پیام ها با هدف بهبود رابطه یک کسب و کار با مشتریان فعلی یا قبلی، ترغیب وفاداری مشتری و تکرار خرید، جذب مشتریان جدید یا قانع کردن مشتریان فعلی برای خرید فوری چیزی یا اشتراک گذاری تبلیغات با طرف ثالث دارد.
یک استراتژی بازاریابی خوب در این حوزه که بخوبی طراحی شده باشد، کمک می کند تا شرکت به بسیاری از اهداف بلندمدت و کوتاه مدت خود برسد. مهم ترین اهداف، از قرار زیر می باشند:
ایمیل مارکتینگ، یک کانال بازاریابی مستقیم است که به کسب و کارها، امکان اشتراک گذاری محصولات جدید، فروش های جدید و خدمات جدید با مشتریانی که در فهرست تماس قرار دارند را می دهد. بازگشت سرمایه بالایاین ابزار، آن را به یکی از موثرترین استراتژی های جامع کسب و کارها تبدیل کرده است.
ایمیل مارکتینگ مدرن، از ایمیل های دسته جمعی فاصله گرفته است و بجای آن بر رضایت، بخش بندی و شخصی سازی، تمرکز کرده است. این ممکن است وقت گیر بنظر برسد، اما اتوماسیون بازاریابی، اکثر امور سنگین را برای یک شرکت، مدیریت و کنترل می کند. در درازمدت، یک استراتژی خوب در این حوزه که به خوبی طراحی شده باشد، نه تنها باعث افزایش فروش می شود بلکه به ایجاد یک جامعه در اطراف برند، کمک می کند.
ایمیل های بازاریابی می توانند تبلیغاتی یا اطلاعاتی باشند یا هدف خاصی را برای خریدار برآورده کنند.
کمپین های بازاریابی در این حوزه، برای تبلیغ آفرهای ویژه، ارائه محصولات جدید، محتواهایی مانند کتاب الکترونیک و وبینار و بطور کلی، برند، مورد استفاده قرار می گیرند. یک کمپین می تواند شامل ارسال 3 تا 10 پیام در چند روز یا هفته باشد. این پیام ها، یک «دعوت به اقدام» (CTA) شفاف دارند. CTA بیانگر اقدام خاصی است که یک شرکت می خواهد تا مخاطب آن را انجام دهد، چه این اقدام بازدید از یک صفحه در وب سایت باشد و چه استفاده از یک کوپن تخفیف برای خرید. ریتم فروش و بازاریابی شرکت معمولاً تعداد ارسال های این نوع پیام ها را تعیین می کند. در زمان های بسیار حیاتی مانند عیدها، ممکن است چندین پیام در یک روز ارسال شود. در دوره های خلوت تر مانند روزهای عادی، ممکن است فاصله این کمپین ها حتی چند هفته نیز باشد.
خبرنامه ها: یک خبرنامه، همانگونه که از نامش پیداست، اخبار مرتبط با کسب و کار را به اشتراک می گذارد. باید در مورد رسیدن به مراحل جدید، قابلیت های محصول جدید یا داشتن محتوای ارزشمند مانند مطالعات موردی، فکر کرد. خبرنامه هایی که در دوره های منظم (هفتگی، دوهفتگی، ماهانه) ارسال می شوند، به حفظ ارتباط پایدار با مشترکان، کمک می کنند. لازم به ذکر است که نیاز نیست تا این خبرنامه ها، فقط در مورد اخبار باشند. فقط کافی است تا بر جنبه “نامه بودن” آن تمرکز کرد. اینگونه باید در نظر گرفت که یک نامه مستقیم به مشترکان در مورد یک موضوع مورد علاقه آنها، نوشته می شود. به بیان ساده، خبرنامه، فرصتی برای اشتراک گذاری دیدگاه ها، نظرات، نکات، ترفندها و هرچیزی است که بیشترین ارزش آفرینی را برای مخاطبان فراهم می کند.
اعلان ها: ایمیل، روشی عالی برای اطلاع رسانی اعلامیه های شرکت، عرضه محصول جدید، تغییر خدمات و غیره می باشد. در اغلب موارد، این ابزار، یک کانال مستقیم برای پیام های مهم است. اگر در وب سایت، یک اشکال فنی وجود داشته باشد، یا تاخیر در ارسال سفارش یا خرابی سیستم/نرم افزار رخ دهد، ارتباط با مشتریان از این طریق، بهترین روش برای حفظ ارتباطات است.
دیگر نوع مهم در این حوزه، ایمیل تعامل مجدد است. همانگونه که از نامش پیداست، آنها به یادآوری و اتصال مجدد به مشتریان یا مشترکانی که اخیراً فعال نبوده اند، کمک می کند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.