عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 13 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به ارائه خدمات طراحی و دکوراسیون منزل را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا قصد راه اندازی یک کسب و کار تزئینات و دکوراسیون منزل را دارید؟ اگر چنین است یک نمونه الگوی طرح کسب و کار تزئینات منزل و گزارش امکان سنجی مربوط به آن ارائه شده که می توانید از آن استفاده کنید. ما در این پروپوزال کاری، همه نیازمندی های ضروری برای شروع یک کسب و کار تزئینات منزل را در نظر گرفته ایم. همچنین یک الگوی نمونه طرح بازاریابی تزئینات منزل به همراه ایده های عملی بازاریابی چریکی برای این کسب و کارها را تحلیل و ترسیم کرده ایم.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
اگر علاقمند به شروع یک کسب و کار در حوزه خدمات دکوراسیون و تزئینات منزل هستید، می توانید مطمئن باشید که تا زمانی که نوآور و خلاق هستید و مهارت های شبکه سازی خوبی دارید، محدودیتی برای ثروتی که می توانید از این صنعت به دست آورید وجود ندارد. اگر به عنوان کارآفرین به دنبال راه اندازی یک کسب و کار با سابقه طراحی و خلاقیت هستید، پس می توانید به راه اندازی شرکت تزئینات منزل فکر کنید.
اگرچه یک شرکت تزئینات منزل را می توان از خانه اداره کرد، به ویژه اگر توسط یک فرد مدیریت شود، اما ارزنده تر است که این کار در یک دفتر انجام شود. واقعیت این است که اگر واقعاً می خواهید برای سازمان های تجاری و حتی موسسات دولتی کار کنید، به یک فضای دفتری نیاز خواهید داشت تا بتوانید این نوع کسب و کار را اداره کنید. فقط مطمئن شوید که یک دفتر به حد کافی آراسته متناسب با مشتریانی که با آنها سروکار خواهید داشت، دارید. یک دفتر در منطقه تجاری شهر شما می تواند ایده آل باشد، اما با این وجود، نیازی نیست بیش از داشته های خود هزینه کنید تا یک فضای دفتری بسیار گران داشته باشید. بهتر است کسب و کار خود را از مقیاس کوچک شروع کنید و آن را رشد دهید.
همچنین برای اینکه بتوانید مسیر کسب و کار خود را مشخص کنید، بهتر است تا یک پروپوزال کاری مرتبط با این کسب و کار تهیه نمایید. در این پروپوزال کاری، تمامی پیش نیازهای مربوط به این کسب و کار مشخص شده است.
فعالان تزئینات داخلی که تزئین کنندگان منزل هم نامیده می شوند، با مالکان خانه یا کسب و کارها برای تزئین و مجهز کردن فضای داخلی ساختمان ها برابر اولویت آنها همکاری می کنند. این کارشناسان تزئینات معمولاً باید با یک بودجه کار کنند و اجزاء طراحی لازم را برای مشتریان خود سفارش دهند.
واقعیت این است که طراحی داخلی یک پیشه چندبعدی است که فعالیت هایی مانند توسعه مفهومی، ارتباط با ذینفع های پروژه، مدیریت و اجرای طرح (پروژه) را پوشش می دهد. شرکت های تزئین منزل مسئول طرح ریزی فضاهای مسکونی و تجاری مانند هتل ها، متل ها و خانه ها هستند. آنها استاد تبدیل ایده ها یا مفهوم ها به واقعیت هستند. پروژه هایی که تزئین کننده های منزل کار می کنند می تواند دامنه گسترده ای داشته باشد. از اصلاحات ساختاری تا انتخاب اثاثیه متناسب، پرده ها، کاغذ دیواری و نورپردازی و ….
صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی، واقعاً صنعت بزرگی است که در چند سال گذشته، رشد و نوآوری های مداوم را تجربه کرده است. با این حال پیش بینی می شود که این صنعت شرایط حاشیه ای بهتری را در طول چند سال آینده تجربه کند. تا جایی که انتظار می رود تا بازار خانه سازی با قدرت بهبود پیدا کند، رشد متناسب برای طراحان داخلی مسکونی وجود خواهد داشت، چرا که فروش منازل و خانه سازی های کنونی در دوره چند ساله آینده، رشد خواهد کرد. پس افزایش سود شرکت، رشد و گسترش سازمان با فرصت های کاری شرکت های طراحی داخلی ممکن خواهد شد چون سازمان ها نیاز به بازطراحی ساختمان های خود برای تطابق با روندهای در حال تغییر دارند. همچنین با توجه به آمارها و مطالعات بازاری انجام شده در این حوزه، می توان شاهد سهم بازاری زیادی این صنعت بود.
باید به روشنی بگوئیم که صنعت طراحی داخلی یک صنعت به شدت چندبخشی و پراکنده با هزاران بازیگر است که توانسته اند تا سودهای سالانه کلانی را تولید کنند. بخاطر ماهیت کاری که انجام می دهند و سرمایه اولیه کم لازم برای راه اندازی این کسب و کار، تعداد زیادی از فعالان در صنعت طراحی داخلی به طور خویش فرما (برای خود) کار می کنند.
صنعت طراحی داخلی در واقع صنعتی بزرگ و بسیار فعال در همه بخش های جهان است. این صنعت واقعاً بسیار رقابتی و البته در حال رشد با نرخ رشد سالانه 3.0 درصد است. صنعت طراحی داخلی برای کارآفرینان مشتاقی که مهارت های لازم برای راه اندازی این کسب و کار را دارند، باز و گسترده است. در واقع، پیش بینی می شود که در چند سال آینده، ظهور فناوری جدید ادامه داشته باشد که ورود به این صنعت و بنابراین افزایش رقابت برای فعالان بیشتر را ساده تر خواهد کرد. صنعت طراحی داخلی به شکوفایی ادامه خواهد داد، چرا که مالکان منازل و سازمان های بیشتری به این درک می رسند که به نوعی برای کمک به متناسب سازی ساختمان ها با سازمان و شخصیت آنها، به خدمات تزئینات داخلی نیاز دارند. با توجه به همه آمارهای موجود، باید گفت که این صنعت با وجود ماهیت رقابتی خود، در حال رشد پایدار است.
در نهایت، برخی عوامل که کارآفرینان را به راه اندازی شرکت طراحی و تزئین داخلی تشویق می کند عبارتند از این که راه اندازی این کار ساده است و سرمایه اولیه مورد نیاز برای آن، واقعاً قابل تامین است. می توانید کسب و کار طراحی و تزئینات منزل را از خانه خود راه اندازی کنید. تنها چیزی که نیاز دارید، ایجاد یک دفتر در جایی از خانه تان است. مردم معمولاً برای نتیجه ای که می توانید ارائه کنید به شما پول می دهند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.