سفارش طرح توجیهی

دانلود پروپوزال کاری راهکارهای فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام (Instagram)

عنوان فارسی :


بیزینس پلن راهکارهای فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام (Instagram)

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 12 سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
instagram
قیمت دانلود :
298,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که می خواهند تا به صورت حرفه ای در رسانه اجتماعی اسنتاگرام فعالیت کرده و برندسازی کنند 2. کسانی که مجری پیاده سازی راهکارهای مربوط به این رسانه هستند ولی طرح یکپارچه ای از فعالیت خود ندارند 3. کسانی که به دنبال متقاعد کردن مشتریان و کارفرمایان در جهت سفارش راه اندازی پروفایل تجاری و نهایتا تولید محتوا در این رسانه هستند 4. کسانی که به دنبال بهترین طرح برای ارائه خود به مشتریان در این رسانه هستند 5. کسانی که تمایل دارند تا چشم انداز جامعی از این رسانه داشته باشند، ولی اطلاعات فنی و دقیقی از نحوه فعالیت و ورود به آن ندارند

پروپوزال کاری
فهرست مطالب و محتویات

1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما

شرح موضوع

اینستاگرام، یک سرویس شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است که در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر تاسیس شد و بعداً توسط شرکت آمریکایی فیس بوک، خریداری شد. این سرویس به کاربران امکان می دهد تا رسانه های تصویری را بارگذاری (آپلود) کنند و سپس آنها را با فیلترهایی ویرایش کنند و بوسیله هشتگ و تگ گذاری موقعیت، سازمان دهی نمایند. پست ها را می توان برای عموم یا برای دنبال کنندگان قبلاً تایید شده، اشتراک گذاری کرد. در این محیط، کاربران می توانند محتوای کاربران دیگر را براساس تگ و مکان، جستجو و مشاهده کنند، محتواهای اخیراً محبوب، مانند عکس ها را مشاهده کنند و کاربران دیگر را دنبال کنند تا محتواهای آنها را به فید شخصی خود اضافه نمایند.

این تعریف و تاریخچه مختصری از شبکه اجتماعی نام آشنای اینستاگرام بود که امروزه تقریبا هر صاحب کسب و کاری با آن و مزایای آن آشنا است. اینجا یک پروپوزال کاری حرفه ای با تمرکز بر اینستاگرام و همچنین نحوه تبلیغات، تولید محتوا و افزایش تعامل در آن ارائه شده که مطمئنا باعث رشد تجاری هر سازمانی در زمینه بازاریابی، بازارسازی و برندسازی خواهد بود.

در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 12 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

اینستاگرام

مزایا و کاربردهای اینستاگرام برای کسب و کارها

ارتقای برند سازمان و اشتراک گذاری آخرین تصاویر و محصولات در راستای دریافت بازخورد از طرف مخاطبان و نهایتا رساندن پیام یک کسب و کار را می توان مهم ترین دلیل پیوستن بیشتر کسب و کارها به این رسانه اجتماعی محبوب دانست. در چندین سال گذشته، پیوستن افراد و شرکت ها به این رسانه اجتماعی باعث شده تا اهمیت آن برای کسب و کارها، چند برابر شود و آن را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی مهمی قلمداد کنند.

یک سری از مشخصات بارز این رسانه باعث شده تا سازمان ها به آن اهمیت بیشتری دهند که از جمله آنها می توان به این موارد اشاره کرد: افزایش محبوبیت این رسانه در جامعه طی سال های اخیر؛ سهولت استفاده برای اقشار مختلف جامعه؛ افزایش توانایی در رقابت کارآمد با رقبای تجاری؛ تحول در سرویس های تبلیغاتی و یا آموزشی؛ افزایش رتبه سایت به واسطه ترافیک ایجاد شده از طرف این رسانه؛ امکان کسب درآمد به واسطه تبلیغات و …

این رسانه با داشتن بیش از یک میلیارد مخاطب، محیط بسیار مناسبی برای فعالیت برندهای مختلف است. بر کسی پوشیده نیست که این اعداد، سال به سال افزایش می یابند و محیط را برای رقابت و فعالیت برندها و سازمان های مختلف، مناسب تر می کند. بطور کلی، بیشتر کاربران این رسانه، حداقل یک کسب و کار را دنبال می کنند و فقط محصولات مصرف کننده از آن سود نمی برند. لازم به ذکر است که بیشتر تصمیم گیرندگان B2B نیز هنگام جستجوی محصولات یا خدمات جدید، از اینستاگرام استفاده می کنند.

فعالیت در اینستاگرام

اینستاگرام، یک پلتفرم اشتراک گذاری تصویر و شبکه اجتماعی اینترنتی و رایگان است که در سال 2012 توسط فیسبوک خریداری شد. این شبکه، به کاربران این امکان را می دهد تا ویدئوهای کوتاه و تصاویر را از طریق یک برنامه موبایل، ویرایش و بارگذاری کنند. کاربران می توانند به هر کدام از پست های خود، یک عنوان اضافه کنند و از هشتگ و ژئوتگ ها (تگ های جغرافیایی) مبتنی بر مکان، برای شاخص گذاری این پست ها و قابل جستجو کردن آنها برای کاربران دیگر درون این رسانه، استفاده کنند. هر کدام از پست های یک کاربر برروی فیدهای دنبال کنندگان آنها ظاهر می شود و همچنین توسط عموم مردم قابل مشاهده می گردد. همچنین، کاربران گزینه خصوصی کردن پروفایل خود را دارند، به نحوی که تنها دنبال کنندگان آنها بتوانند پست هایشان را مشاهده کنند.

کاربران این شبکه، مثل دیگر پلتفرم های شبکه سازی اجتماعی، می توانند پست های دیگران لایک کنند، کامنت گذاری کنند و نشانک گذاری کنند و همچنین با استفاده از ویژگی اینستاگرام دایرکت، پیام های خصوصی به دوستانشان ارسال کنند. تصاویر را می توان فقط با یک کلیک برروی یک یا چند سایت رسانه اجتماعی دیگر (مانند توئیتر و فیسبوک)، اشتراک گذاری کرد.

این رسانه نه تنها ابزاری برای افراد است، بلکه برای کسب و کارها نیز می تواند بسیار مفید باشد. این برنامه، فرصت هایی برای شرکت ها جهت شروع یک حساب (اکانت) تجاری رایگان برای تبلیغ برند و محصولاتشان، فراهم می کند. شرکت های دارای حساب تجاری، به معیارهای رایگان تعامل (engagement) و ایمپرشن (impression)، دسترسی دارند تا به واسطه آن بتوانند تعاملات کاربران با محتواهای گوناگون رو آنالیز کنند. به گفته مسولان این شبکه اجتماعی، بیش از میلیون ها تبلیغ کننده در سراسر جهان، از این ابزار برای اشتراک گذاری محتواهای خود و بدست آوردن نتایج تجاری استفاده می کنند. علاوه بر آن، بیشتر افراد عنوان کرده اند که محصولات جدید را از طریق این رسانه، پیدا می کنند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دانلود پروپوزال کاری راهکارهای فعالیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام (Instagram)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

پشتیبانی

مجوز

logo-samandehi