سفارش طرح توجیهی

دانلود پروپوزال کاری راهکارهای پیاده سازی کسب و کار اینترنتی

عنوان فارسی :

بیزینس پلن راهکارهای پیاده سازی کسب و کار اینترنتی

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 13 سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
internet business
قیمت دانلود :
298,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستند 2. کسانی که صاحب یک کسب و کار سنتی هستند و تمایل دارند تا وارد حوزه تجارت آنلاین شوند 3. کسانی که به دنبال طرحی جامع در این زمینه برای ارائه به مشتریان و کارفرمایان هستند که شامل تمامی جداول مربوط به پیش نیازهای ضروری باشد 4. مشاوران حوزه تجارت الکترونیک و توسعه دهندگان وب که به دنبال جذب و متقاعد کردن مشتریان بیشتر هستند 5. کسانی که تمایل دارند تا چشم انداز گسترده تری در مورد این حوزه به دست آورند ولی اطلاعات فنی و دقیقی در این زمینه ندارند 6. این بیزینس پلن را می توان انتخاب اول طراحان و کارآفرینان حوزه تجارت الکترونیک عنوان کرد و می تواند پاسخگوی بیشتر نیازهای آنها در این حوزه باشد

پروپوزال کاری
فهرست مطالب و محتویات

1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما

شرح موضوع

راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی شامل درک این است که مصرف کنندگان بر روی اینترنت، چگونه محصولات را خریداری می کنند و تراکنش ها را تکمیل می کنند. صاحبان کسب و کارهای اینترنتی باید کسب و کار خود را به نحوی در نظر بگیرند که گویا شرکتی را مدیریت می کنند که مشتریان، آن را به صورت حضوری بازدید می کنند. این پلتفرم ها معمولاً به میزان برنامه ریزی و تلاش مشابه با شرکت های فیزیکی، نیاز دارند. این حوزه معمولاً نیاز به راه اندازی اصول کلی مشابه با شرکت های فیزیکی، شامل یک طرح تجاری، تامین مالی و موجودی دارند. تعدادی از صنایع داشتن یک پروانه کسب برای فعالیت قانونی این پلتفرم ها را ملزم می کنند.

کسب و کارهای اینترنتی در اغلب موارد به یک فروشگاه نیز نیاز دارند که بوسیله آن محصولات و خدمات را برای مشتریان فراهم کنند. تجارت الکترونیک شامل تکمیل سفارش ها بر روی بستر اینترنت می باشد. شرکت های این حوزه، خدماتی را در وب سایت خود فراهم می کنند که به مصرف کنندگان اجازه می دهند تا با استفاده از یک کارت اعتباری بانکی، پرداخت ها را انجام دهند. شرکت های تجارت الکترونیک از فرم های سفارش و سیستم های پردازش پرداخت برای هماهنگ سازی عملیات ها بر روی وب استفاده می کنند.

در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

کسب و کار اینترنتی

صاحبان کسب و کارهای اینترنتی فرصت منحصربفردی برای جذب مشتری از سراسر جهان دارند و اساساً همه افرادی که به اینترنت دسترسی دارند و به محصولات و خدمات یک شرکت نیاز دارند، یک مشتری بالقوه محسوب می شوند. صاحبان این پلتفرم ها باید هزینه های تبلیغات خود را بر روی یک بازار هدف متمرکز کنند تا بهترین بازده سرمایه گذاری بازاریابی خود را حاصل نمایند. اصول مدیریت کسب و کارهای کوچک و متوسط، خواندن «مطالعات و پژوهش بازار در مورد حرفه، صنعت، محصولات، گروه های بازار هدف و غیره» را توصیه می کنند تا بتوان به واسطه آنها، نیازهای مشتری را درک و برآورده ساخت.

در این نمونه پروپوزال کاری به بررسی جامعی در زمینه راهکارهای پیاده سازی کسب و کارهای اینترنتی پرداخته شده و پرسشنامه ها و پیش نیازهای مربوط به آن نیز ارائه شده است. این بیزینس پلن را می توان گام اول متقاعدسازی مشتریان و کارفرمایان برای ارائه سفارشات خود به مجریان این طرح دانست.

کسب و کار اینترنتی چیست؟

کسب و کار اینترنتی (یا آنلاین)، هر نوع کسب و کار یا معامله تجاری است که شامل اشتراک گذاری اطلاعات بر روی اینترنت می باشد. این تجارت، شامل مبادله محصولات و خدمات بین شرکت ها، گروه ها و افراد است و می توان آن را به صورت یکی از فعالیت های اساسی هر شرکت یا سازمان در نظر گرفت. تجارت الکترونیک بر استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات برای ممکن سازی فعالیت ها و روابط بیرونی کسب و کارها با افراد، گروه ها و شرکت های دیگر، متمرکز است، درحالی که کسب و کار اینترنتی به معنای فعالیت در بستر اینترنت می باشد. کسب و کار اینترنتی از این نظر با تجارت الکترونیک تفاوت دارد که نه تنها با تراکنش های آنلاین خرید و فروش یک محصول یا خدمات سروکار دارد بلکه همچنین انجام فرآیندهای تجاری (لجستیک درونسو/برونسو، ساخت و تولید و عملیات ها، بازاریابی و فروش، خدمات مشتری) را در زنجیره ارزش از طریق شبکه های داخلی یا بیرونی، ممکن می سازد. این اصطلاح توسط تیم بازاریابی IBM در سال 1996، ابداع شد.

این فرآیند، همان انجام فرآیندهای کسب و کار به صورت آنلاین بر روی وب، اینترنت، اکسترانت یا ترکیبی از آنها می باشد. این فرآیندها، روی مشتری، امور داخلی و مدیریت، شامل خرید و فروش کالاها و خدمات، خدمت رسانی به مشتریان، پردازش پرداخت ها، مدیریت تولید و زنجیره های تامین، همکاری با شریکان تجاری، اشتراک گذاری اطلاعات، اجرای خدمات خودکار کارکنان و استخدام کارکنان، متمرکز می باشند. کسب و کار اینترنتی تا حدودی تشابهاتی با مفهوم تجارت الکترونیک دارد، اما دربرگیرنده مواردی بسیار بیشتر از تراکنش های خرید آنلاین می باشد. کارکردها و خدمات از توسعه اینترانت و اکسترانت تا فراهم کردن خدمات الکترونیک بر روی اینترنت بوسیله ارائه دهندگان خدمات کاربردی، متنوع می باشند. شرکت ها، این فرآیند را برای خرید قطعات و مواد اولیه از شرکت های دیگر، همکاری برای ارتقای فروش و پژوهش بازاری مشترک، انجام می دهند.

شرکت ها بطور پیوسته تحت تاثیر فناوری های پیشرفته، نیروهای کار ترکیبی، افزایش انتظارات مشتری و دسترسی به قابلیت های همیشه در حال تغییر، مدل های کسب و کار خود را مورد بازبینی و تغییر می دهند. رشد این حوزه در دهه های اخیر، باعث بوجود آمدن الزامات تجاری جدید شده است. مصرف کنندگان از سازمان ها انتظار دارند تا گزینه های خودیاری (سلف سرویس) برای انجام تراکنش ها، تجربیات سفارشی شده و تعامل های سریع و ایمن را فراهم کنند. در این راستا، قوانین مقرراتی جدید و بهترین شیوه ها برای ایمن نگه داشتن داده ها، تصویب شده اند. شرکت ها از پروتکل ها و ابزارهای امنیتی سختگیرانه ای، شامل رمزنگاری، گواهی های دیجیتال و احراز هویت چندعاملی برای حفاظت در برابر هکرها، تقلب و سرقت، استفاده می کنند.

امنیت سایبری با نصب قابلیت های آشکارسازی و واکنش زودهنگام امنیتی در دستگاه نهایی، درآمیخته است. امنیت، در خود مرورگرها ایجاد می شود و اکنون گواهی های دیجیتال برای افراد و شرکت های تولید کننده مختلف که ابزارها و فنآوری های امنیت سایبری فراهم می کنند، قابل دسترس می باشند. با اینکه ایمن سازی تراکنش های تجاری بر روی وب به یک مسئله مبرم برای مصرف کنندگان و شرکت ها تبدیل شده است، اما همچنان این حوزه با سرعت مناسب و سالم در حال رشد است.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی

انواع مدل های کسب و کار اینترنتی

  • مدل شرکت به مشتری (B2C): فروشنده ها مستقیماً محصولات و خدمات را برای مصرف کنندگان ارائه می دهند و خریدار، آنها را از طریق اینترنت خرید می کند.
  • مدل شرکت به شرکت (B2B): شرکت ها از اینترنت استفاده می کنند تا تراکنش با همدیگر را انجام دهند. تراکنش های B2B برخلاف تراکنش های B2C، معمولاً دربرگیرنده چندین تراکنش آنلاین در هر مرحله از زنجیره تامین است.
  • مدل مشتری به شرکت (C2B): مصرف کنندگان ارزش و تقاضاهای مخصوص به خود را برای کالاها و خدمات ایجاد می کنند. مثال های آن شامل حراج های آنلاین معکوس و وب سایت های بلیط خطوط هوایی می باشند.
  • مدل مشتری به مشتری (C2C): مشتریان، از طریق بازارهای اینترنتی مانند eBay، خریداران و فروشندگان محصولات می باشند. درآمد این مدل از طریق کارمزد تبلیغات شخصی، حق عضویت و اشتراک و کارمزدهای ترکنش ها، ایجاد می شود.

مزیت های کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی، به میزان زیادی نحوه فعالیت شرکت ها، ارگان های دولتی، سازمان های غیرخصوصی و دیگر نهادها را متحول کرده است و به آنها امکان داده تا بهره وری را افزایش دهند، هزینه ها را پایین بیاورند و در نتیجه حرکت سریعتری به سمت تحول دیجیتال و فرآیندهای ارتقا داشته باشند. سیستم های صدور فاکتور الکترونیک، صدور فاکتور خودکار و پرداخت دیجیتال، میزان زمانی که کارکنان به این وظایف که اکثر آنها در چند دهه گذشته به صورت دستی انجام می شدند، را کاهش می دهند. این نوع صرفه جویی در زمان، به شرکت ها امکان کاهش تعداد پرسنل یا کارکنان شیفتی برای امور ارزش بالاتر را می دهد. همچنین سیستم های دیجیتال، گردش کارها را منظم می کنند، زمان بین صدور فاکتور و پرداخت را کاهش می دهند و در نتیجه گردش مالی بهبود می یابد.

سیستم های ارتباطات الکترونیک، مانند ایمیل، کنفرانس ویدئویی و پلتفرم های همکاری اینترنتی، بهره وری را با کاهش تاخیر بین درخواست و پاسخ، افزایش می دهند، چه این ارتباطات میان کارکنان، کارفرمایان و شریکان تجاری باشد و چه بین کارکنان و مشتریان. تصمیم گیری، سریعتر است و در نتیجه باعث بوجود آمدن شرکت های چابک تری می شود که به نیازهای ذینفع و تقاضای بازار، واکنش سریعتری نشان می دهد. همچنین در بعضی موارد، ارتباطات الکترونیک، سفر کاری کارکنان را کاهش می دهد و از فرهنگ های همکاری بازتر پشتیبانی می کند به گونه ای که هر کدام از کارکنان می توانند ایده های خود را به اشتراک بگذارند.

سیستم های دیجیتال که پشتیبان این حوزه هستند نیز گستره سازمان به فراتر از دیوارهای فیزیکی را میسر می کنند. کاربردهای کسب و کار ابری، کارکنان دورکار یا ترکیبی را قادر می کنند که مشاغل شان را از اداره، خانه و مکان های دیگر، انجام دهند. بطور مشابه، راهکارهای ابری و اینترنتی، انجام معاملات تجاری را به صورت 24 ساعت روز و 7 روز هفته ممکن می سازند، بنابراین حتی متخصصان انفرادی و کسب و کارهای کوچک نیز می توانند کسب و کار خود را به صورت جهانی انجام دهند. فناوری های پیشرفته مانند کلان داده ها، هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی، ابر، اتوماسیون و IoT، سهولت، سرعت و اثربخشی امور در این حوزه را بهبود داده اند. این وظایف شامل دستیابی به اطلاعات، استخراج دیدگاه داده ها، ذخیره تراکنش های مالی و شخصی سازی معاملات با مشتریان، می باشند. نرم افزارها و سرویس های این حوزه مانند ابزارهای بازاریابی ایمیلی و پیامکی، قابلیت های جدیدی برای سازمان ها هستند و مسیرهای جدیدی برای فروش کالاها و خدمات برای آنها ایجاد کرده اند.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال کاری راهکارهای پیاده سازی کسب و کار اینترنتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیزینس پلن

پشتیبانی

مجوز

logo-samandehi