سفارش طرح توجیهی

دانلود پروپوزال کاری راه اندازی فروشگاه کالاهای دست دوم، مستعمل و اهدایی (با تاکید بر جنبه خیریه)

عنوان فارسی :

بیزینس پلن راه اندازی فروشگاه کالاهای دست دوم، مستعمل و اهدایی (با تاکید بر جنبه خیریه و غیرانتفاعی)

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 12 سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
Non Profit Thrift Store
قیمت دانلود :
297,600 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. کسانی که تمایل به راه اندازی فروشگاه کالاهای دست دوم، مستعمل و اهدایی (با تاکید بر جنبه خیریه و غیرانتفاعی) دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند

پروپوزال کاری
فهرست مطالب و محتویات

1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما

شرح موضوع

آیا در صدد راه اندازی یک فروشگاه غیرانتفاعی تامین کالاهای مستعمل هستید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، در اینجا یک طرح کسب و کار برای راه اندازی فروشگاه کالای مستعمل غیرانتفاعی به همراه گزارش امکان سنجی ارائه شده است. همه الزامات راه اندازی یک فروشگاه کالای مستعمل غیرانتفاعی را مورد ملاحظه قرار داده ایم. همچنین، در ادامه یک تحلیل و تهیه یک پیشنویس از الگوی طرح بازاریابی فروشگاه کالای مستعمل نمونه، همراه با ایده های بازاریابی چریکی قابل اجرا برای فروشگاه های لباس مستعمل غیرانتفاعی را ارائه می دهیم.

معمولاً محصولات مستعمل در سراسر خیابان ها و بازارهای محلی مشاهده می شوند. درحالی که تعدادی از افراد حتی تصور خریدکالاهای دست دوم را نمی توانند بکنند، اما افراد دیگر اعتقاد بسیار زیادی به محصولات مستعمل دارند، زیرا احساس می کنند دوام زیادی دارند. این کسب و کار را می توان به سرمایه ای اندک نیز راه اندازی کرد.

در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 00000 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

فروشگاه محصولات مستعمل با جنبه خیریه

به بیان ساده، یک فروشگاه کالای مستعمل، فروشگاهی است که در آن کالاهای دست دوم و در برخی موارد، کالاهای جدید با تخفیف زیاد فروخته می شوند و قسمتی از درآمد جهت مصارف خیریه استفاده می شود. این کالاها می توانند شامل لباس، کفش و دیگر موارد مد و البسه، وسایل ورزشی، خودرو، لوازم الکترونیک، اثاثیه منزل، اسباب بازی، کتاب، ابزار، آلات موسیقی، تجهیزات اداری، ماشین آلات و انواع کالاهای دیگر باشند.

این کسب و کار را می توانید بدون هیچ سرمایه ای راه اندازی کنید، زیرا تنها چیزی که لازم است این است که کالاها را از افرادی که کمدهایشان، خانه هایشان، ادارات یا پارکینگ هایشان را تمیز کاری و پاکسازی می کنند، کلاً بدون هیچ هزینه ای گردآوری کنید. به بیان دیگر، بطور خودبخودی به آنها کمک می کنید که از دست چیزهایی که نمی خواهند خلاص شوند و به نوبه خود، سود خودتان را می کنید.

مزایای راه اندازی فروشگاه کالای مستعمل غیرانتفاعی

بی تردید راه اندازی یک کسب و کار فروشگاه کالای مستعمل می تواند جالب و در عین حال، سودآور باشد، بخصوص اگر فروشگاهتان را در مکان های استراتژیکی راه اندازی کنید که بتواند به آسانی افراد کم درآمدی که استطاعت خرید اقلام برند و جدید را ندارند را جذب کند. این حقیقت که محصولات دست دوم بسیار ارزانتر از اقلام کاملاً نو هستند، باعث می شود که کسب و کار فروشگاه کالای مستعمل به یک کسب و کار پررونق و سودآور تبدیل شود.

کافی است بگوییم که کسب و کار فروشگاه کالای مستعمل، یکی از کسب و کارهایی است که یک کارآفرین می تواند با موفقیت در گوشه کنار یک خیابان شلوغ، یک پارکینگ عمومی یا یک فروشگاه سیار (درون یک ون یا صندوق عقب خودرو) بدون گرفتن قرض و وام، راه اندازی کند. در عین حال، سرمایه گذاران بزرگ نیز می توانند از تقاضای زیاد کالاهای دست دوم بهره بگیرند تا یک کسب و کار امانت سپاری که می توانند کالاهای دست دوم را از سراسر کشور خریداری کنند و آنها را به کشورهای فقیرتر که این کالاها در آنجا تقاضای بالایی دارند، راه اندازی کنند.

خبر خوب در مورد راه اندازی یک کسب و کار فروشگاه کالای مستعمل این است که اگر به اندازه کافی سخت کوش باشید و استراتژی های تجاری و بازاریابی قوی داشته باشید، می توانید این کسب و کار را با تنها یک شعبه تا چندین شعبه در شهرهای مختلف داشته باشید.

اگر در حال آماده شدن برای راه اندازی کسب و کار فروشگاه کالای مستعمل خودتان هستید، بنابراین یک طرح کسب و کار قوی لازم دارید تا قادر به اجرای درست و صحیح این کسب و کار باشید. پروپوزال کاری فروشگاه کالای مستعمل به شما کمک می کند تا با موفقیت و بدون هیچگونه استرس یا استرس بسیار کم، کسب و کار فروشگاه کالاهای مستعمل خودتان را راه اندازی کنید.

فروشگاه کالاهای مستعمل و اهدایی

صنعت فروشگاه های کالاهای مستعمل، شامل فروشگاه هایی است که کالاهای مستعمل (عمدتاً اهدایی) را به فروش می رسانند، با این هدف که بخش قابل توجهی از درآمد خود را به هر سازمان خیریه ای که انتخاب می کنند اهدا کنند. فروشگاه های کالاهای مستعمل، شرکت های اجتماعی محسوب می شوند.

آنها کالاهای مستعمل اهدایی توسط مردم را می فروشند و اغلب توسط داوطلبان تامین نیرو (تامین پرسنل) می شوند. با توجه به اینکه اقلام در نظر گرفته شده برای فروش به صورت رایگان خریداری شده و هزینه های تجاری پایین است، می توان اقلام را با قیمت های رقابتی به فروش رساند. در ایران نیز فرصت رشد این حوزه بسیار زیاد است.

نتایج تحقیقات اخیر منتشر شده نشان می دهد که حدود 16 تا 18 درصد از افراد در طی یک سال معین از یک فروشگاه کالای مستعمل خرید می کنند و برای سمساری ها (امانت فروشی ها) این میزان حدود 12 تا 15 درصد است. برای مقایسه این ارقام، در نظر بگیرید که در همان بازه زمانی؛ 11.4 درصد افراد از مراکز فروش کارخانه، 19.6 درصد از فروشگاه های پوشاک و 21.3 درصد از فروشگاه های بزرگ خرید کرده اند. در واقع صنعت فروشگاه های کالاهای مستعمل یک صنعت بسیار بزرگ است و تقریباً در تمام نقاط جهان فعال است.

این واقعیت اثبات شده است که گردش مالی یک کسب و کار متوسط فروشگاه های دست دوم می تواند تا 50٪ و بالاتر باشد، به همین دلیل است که کارآفرینانی که قصد دارند از کسب و کاری با زحمت کم و سرمایه اولیه اندک درآمد خوبی کسب کنند، می توانند یک فروشگاه امانت فروشی راه اندازی کنند. این افراد می توانند یا با استفاده از پارکینگ منزل (فروش پارکینگی)، ماشین / وانت خود یا اجاره یک مغازه، کسب و کار خود را شروع کنند.

صنعت فروشگاه های کالای مستعمل واقعاً در حال شکوفایی است، زیرا مصرف کنندگان بیشتر و بیشتری از نیاز به کاهش هزینه های غیرضروری و پس انداز هرچه بیشتر پول، آگاه می شوند. علاوه بر آن، آگاهی از بازیافت اقلام مستعمل، نیز یک پیشرفت بزرگ برای فروشگاه های کالاهای مستعمل و صنعت بازفروش است.

در نهایت اینکه، راه اندازی یک فروشگاه کالاهای مستعمل درست مانند راه اندازی هر کسب و کار دیگری ممکن است کاملاً آسان نباشد، اما یک چیز مسلم است، اینکه این کسب و کار مستقیمی است که در صورت موقعیت مناسب و مدیریت صحیح می تواند سودهای کلان و ثابتی ایجاد کند.

مردم اغلب فکر می کنند که راه اندازی این نوع کسب و کار به هیچ مهارت حرفه ای نیاز ندارد. اما تا آنجا که این حقیقت دارد، اگر واقعاً می خواهید یک کسب وکار سودآور بسازید، همچنان به مهارت های تجاری خوب، مهارت های چانه زنی و البته مهارت های خدمات مشتری نیاز خواهید داشت.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال کاری راه اندازی فروشگاه کالاهای دست دوم، مستعمل و اهدایی (با تاکید بر جنبه خیریه)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیزینس پلن

پشتیبانی

مجوز

logo-samandehi