عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 12 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به راه اندازی دفتر اسناد رسمی را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا قصد راه اندازی یک دفتر ثبت اسناد رسمی دارید و باید یک طرح بنویسید؟ اگر چنین است، در اینحا یک الگوی نمونه طرح کسب و کار دفتر ثبت اسناد رسمی و گزارش امکان سنجی مربوط به آن ارائه شده است که می توانید از آن استفاده نمایید. سردفتر ثبت اسناد رسمی معمولاً به عنوان یک شاهد قانونی و دارای مجوز عمل می کند که امضاء خود را به عنوان اثبات شناسایی ارائه می کند. اسناد استاندارد ثبت رسمی شده عبارتند از قراردادها، رهن نامه ها، و اسناد املاک. کسب و کارهای ثبت اسناد رسمی از یک دفتر خانگی، دفاتر سنتی (بدون استفاده از کامپیوتر و اینترنت) یا به صورت آنلاین به مشتریان خدمت رسانی می کنند.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 00000 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
در ایران بیش از هفت هزار دفترخانه اسناد رسمی مشغول به فعالیت هستند. یک سردفتر ثبت اسناد رسمی در حقوق عرفی یک تصدی عمومی تاسیس شده به واسطه قانون برای خدمت به عموم در موارد غیردعوایی مربوط به معاملات مالی عمومی، املاک، اسناد، وکالت، و کسب و کارهای خارجی و بین المللی است. کارکرد اصلی سردفتر عبارت است از اعتبار دادن به امضای یک فرد (برای امضای یک سند)؛ اعمال قسم و تاییدیه؛ گرفتن استشهادنامه و اعلان های قانونی، گرفتن تصدیق (مربوط به اسناد و دیگر اسناد انتقالی)؛ تنظیم اعتراض رسمی به قبوض و دادخواست ها (یا اسناد مالی) مبادله؛ ارائه اعلانیه برات های خارجی؛ تهیه و تنظیم شکایت های دریایی یا کشتی ها در صورت آسیب؛ ارائه رونوشت رسمی و تایید برابر اصل؛ و اجرای اقدامات رسمی مشخص دیگر بسته به اختیار قانونی. این مبادلات اقدامات سردفتری یا معمولاً گواهی رسمی نامیده می شوند. اصطلاح سردفتر ثبت اسناد رسمی تنها به سردفتران حقوق عرفی اشاره می کند و نباید با سردفتران قانون مدنی اشتباه گرفته شود.
کسب و کارها در صنعت خدمات حقوقی و قانونی، خدمات وکلا و دیگر متخصصان حقوقی برای افراد، شرکت ها، موسسات دولتی و غیرانتفاعی فراهم می کنند. افراد زیادی در این حوزه مشغول به فعالیت می باشند. بیشتر فعالان این حوزه را فارغ التحصیلان رشته حقوق تشکیل می دهند.
شرکت های بزرگ تر با کار روی پرونده های خارج از مرزها برای مشتریان چندملیتی و گسترش مداوم حوزه کار خود به موفقیت دست می یابند. شرکت های کوچک متکی بر خدمات دهی به مشتریان محلی و افزایش تجربه در چند حوزه عملی هستند. شرکت های بزرگ و کوچک با جلب مشتری از طریق ارائه خدمات کوچک رایگان، تنوع، و مسئولیت اجتماعی شرکتی، دوام می آورند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.