عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 12 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل دارند از خود در هر زمینه ای که فعالیت می کنند، یک برند معتبر و معروف بسارند 2. کسانی که ارائه دهنده راهکارها و اصول مربوط به برندینگ شخصی هستند و به دنبال طرحی یکپارچه در مورد نحوه فعالیت خود می گردند 3. کسانی که به دنبال متقاعد کردن مشتریان و کارفرمایان علاقه مند به این حوزه جهت گرفتن سفارشات آنها هستند 4. کسانی که به دنبال یک بیزینس پلن کامل در زمینه برندسازی شخصی جهت ارائه به مشتریان و کارفرمایان هستند 5. کسانی که تمایل دارند تا چشم اندازی کلی در زمینه اصول این حوزه به دست بیاورند ولی اطلاعات فنی و دقیقی از نحوه فعالیت خود ندارند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
در عصری که حیطه توجه افراد به صورت لحظه ای، محدودتر می شود، نیاز به برجسته شدن و دیده شدن، بیش از پیش مهم می شود. بهترین روش برای رسیدن به این هدف، ایجاد یک هویت برند منسجم و بیادماندنی است. برندسازی یا برندینگ شخصی یا پرسونال برندینگ، فرآیند تعریف و تبلیغ فعالیت های تجاری و هنری و غیره به عنوان یک فرد می باشد. برند شخصی، مجموعه تجربیات، مهارت ها و ارزش هایی است که یک فرد را از دیگران، متمایز می سازد. از نظر اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی، فریلنسرها و سخنرانان، ایجاد یک برند شخصی موثر، قسمتی از فروش کالا یا ارائه خدمات به مشتریان است. برای افراد عادی، این ابزار، باعث افزایش اطمینان می شود و عرصه را به سمت فرصت های جدید سوق می دهد. این فرآیند، یک رویکرد بازاریابی است که بوسیله آن، یک شخص، تجربیات منحصربفرد، محبوبیت، دانش و تخصص خود را نشان می دهد. همچنین این ابزار به پیشی گرفتن از رقبا کمک می کند و تاثیرگذاری را افزایش می دهد.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 12 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
برندینگ شخصی یا پرسنال برندینگ، تلاش آگاهانه و عمدی برای تاثیر گذاری بر ادراکات عموم مردم با نشان دادن خود به عنوان یک مقام و نهاد در صنعت، افزایش باورمندی و متمایز سازی خود با رقیبان و در نهایت پیش برد شغل و افزایش دایره تاثیر می باشد. این فرآیند شامل یافتن ویژگی های بارز، ایجاد شهرت در مورد موضوعات مورد علاقه و سپس شناساندن خود براساس آنها می باشد. در نهایت، هدف، خلق چیزی است که حامل پیام باشد و قابلیت تبدیل به پول را داشته باشد. درحالی که برخی شیوه های خودیاری بر بهبود خویشتن متمرکز هستند، اما این حوزه، موفقیت را به صورت نوعی «بسته بندی» خویشتن، تعریف می کند. تصور می شود که این اصطلاح از مقاله نوشته شده توسط «تام پیترز» در سال 1997، برگرفته شده باشد. در کتاب «برند خودتان باشید» که اولین بار در سال 1999 منتشر شد، بازاریابانی به نام دیوید مک نالی و کارل اسپیک می نویسند: «برند شما، یک ادراک یا هیجان است، که بوسیله فردی بجز شما نگهداری می شود، و توصیف کننده تجربه کلی داشتن رابطه با شماست».
گاهی، افراد نام های شخصی یا نام های مستعار را با کسب و کارهای خود ارتباط می دهند. به عنوان مثال، گذاشتن نام یک فرد مشهور روی املاک و کسب و کارهای خود که نمونه های آن را بسیار می توان مشاهده کرد. همچنین، سلبریتی ها (افراد مشهور) نیز از وضعیت اجتماعی خود برای پشتیبانی از سازمان ها برای منافع مالی یا اجتماعی، بهره می گیرند که مثال های متعددی از آنها را می توان در شبکه های اجتماعی مشاهده کرد.
رابطه بین برندها و مصرف کنندگان، یک رابطه پویاست و باید دائماً بازتعریف شود. این فرآیند پیوسته، نشان دهنده فراگیر بودن مصرف گرایی است. یک برند شخصی، ادراک یا تاثیر بسیار شناخته شده و بسیار یکپارچه از یک شخص براساس تجربه، تخصص، شایستگی ها، اقدامات و یا موفقیت های درون یک جامعه، صنعت یا بطور کلی محیط بازار، می باشد. این مولفه ها را می توان آزادانه تغییر داد تا یک شخصیت عمومی، مجدداً خلق شود. این می تواند بهبود وجهه بعد از یک رسوایی عمومی یا بیرون آمدن از گمنامی باشد. ادراک عمومی در مورد اصالت، در اغلب موارد، موفقیت «برندسازی مجدد» را تعیین می کند.
برندسازی شخصی، فرآیند خلق هویت برای یک فرد یا یک شرکت است. اساساً، با استفاده از این روش، می توان ارزش های خود را به جهانیان شناساند و اطمینان حاصل کرد که مخاطب هدف، آن برند را می شناسد، جایگاه آن را می داند و ارزش انتخاب آن نسبت به رقیبان را درک می کند. این موضوع، فقط مربوط به بازاریابی نیست، بلکه مربوط به بازاریابی خود فرد نیز می باشد و در مورد برجسته کردن و نمایان کردن خود و شرکت برای جذب احترام و اطمینان از دیدگاه همتایان و مشتریان است. کلمه «برندسازی» می تواند معنای ضمنی منفی هنگام استفاده در زمینه کسب و کارها را نیز داشته باشد. با اینحال، بکارگیری اصول و استراتژی های صحیح آن، به خلق یک هویت برای کسب و کار و متمایز بودن از رقیبان، کمک می کند.
داشتن یک برند شخصی به معنای داشتن چیزی منحصربفرد است که دیگران ندارند، یعنی: تخصص، تجربه یا موفقیت های فوق العاده. اینها باعث می شوند که یک شرکت، تاثیرگذار، منحصربفرد و رقابتی باشد. این فرآیند، فرصت هایی برای نشان دادن مزایا و نقاط قوت را فراهم می کند. ایجاد این فرآیند، در اینفلوئنسرهایی که شدیداً مورد علاقه و اطمینان مشتریان خود هستند، بسیار مرسوم است. این افراد می توانند به آسانی از نام و تخصص خود برای ساخت برندهایی که مورد تحسین افراد قرار می گیرند، استفاده کنند. نمونه های شناخته شده زیادی را می توان در مورد این موضوع، مثال زد.
و اما یک سوال خیلی مهم که چرا این حوزه، بسیار پرطرفدار است؟ پاسخ ساده است. می توان به آسانی آن را تشخیص داد، بخاطر سپرد و بیاد آورد. مشترکان می توانند به صورت خودکار به مشتری تبدیل شوند، زیرا بخوبی این افراد را می شناسند و تخصص و دانش آن فرد را تحسین می کنند. در نتیجه، این فرد از وسعت گسترده و اعتماد میلیون ها نفر در سراسر جهان برخوردار می شود.
یک استراتژی صحیح در این حوزه، روشی برای افزایش شهرت در افراد بلندپرواز است. با این حال، این فرآیند، به موارد زیر نیز ختم می شود:
مهمتر اینکه، در اغلب موارد، این فرآیند شامل اطلاع دادن هویت خود به افراد مناسب است. همه افراد به این فرآیند، جذب نمی شوند، بنابراین مهم است که قبل از شروع این فرآیند، تصمیم درستی گرفته شود که باید به چه کسی متصل شد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.