عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 13 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به راه اندازی یک مرکز و فضای کار اداری اشتراکی را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند و به دنبال توسعه کسب و کار خود می باشند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این حوزه می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا نیاز به راهکارهای راه اندازی یک فضای کار اداری اشتراکی دارید و تمایل به نگارش یک طرح برای آن دارید؟ اگر چنین است، در اینجا یک نمونه الگوی طرح کسب و کار فضای کار اشتراکی و گزارش امکان سنجی مربوط به آن ارائه شده است.
کارآفرینان زیادی وجود دارند که بضاعت مالی برای تهیه یک دفتر کامل برای اداره کسب و کار خود را ندارند. حقیقت این است که حتی اگر کسی بتواند کسب و کار خود را در خانه اداره کند، باز هم این واقعیت که کار کردن در محیط اداری مفیدتر از خانه است، سر جای خود باقی است. وقتی در خانه کار می کنید، باید به طور مداوم با عوامل منحرف ساز حواس مقابله کنید.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
اگر به دنبال حل این نوع مشکل در محفل خود هستید، می توانید یک کسب و کار با فضای اداری اشتراکی راه اندازی کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مجموعه ای به اندازه کافی بزرگ را اجاره کنید که تعداد فضاهایی را که می خواهید اجاره کنید را در خود جای دهد یا شاید در حال حاضر یک دفتر کار بزرگ دارید و از کل فضا استفاده نمی کنید، می توانید با اجاره فضای اداری به افرادی که ظرفیت اجاره دفتر کامل برای کسب و کار خود را ندارند، از آن کسب درآمد کنید و هزینه های صورتحساب تان را پرداخت کنید.
اگر قصد دارید از این نوع کسب و کار، بازدهی عالی دریافت نمایید، باید مناطقی را هدف قرار دهید که بتوانید تعداد قابل توجهی از کارآفرینان مشتاق یا کسب وکارهای نوپا را جذب کنید که برای فعالیت به یک دفتر نیاز دارند. برای شروع فرآیند، باید یک پروپوزال کاری و طرح کسب و کار خوب تهیه کنید.
فضاهای کاری اشتراکی، ایستگاه های کاری هستند که توسط کارمندان راه دور، آزادکارها، کارکنان مستقل و خویش فرما، مشاوران و هر کس دیگری که ممکن است دفتر مرکزی – یک فضا برای یک فرد – نداشته باشد، اجاره می شود. فضای اداری اشتراکی، یک محل کار بسیار بزرگتر است که به افراد بیشتر به روشی مشابه اجاره داده می شود.
در آن یک آزادکار می تواند یک فضای کاری مشترک اجاره کند، یک شرکت نوپا می تواند به صورت دوره ای یک فضای اداری اشتراکی را اجاره کند تا کل تیم خود را آنجا گرد هم آورد.
در این محصول، یک نمونه پروپوزال کاری و طرح کسب و کار برای راه اندازی فضای کار اشتراکی ارائه شده که می توانید برای شروع کار خود، آن را مطالعه نمایید.
اساس نیاز به تعداد بی شماری از مشاغل، از شرکت های نوپا گرفته تا افراد مستقل، اجاره می دهند. صنعت اجاره دفتر خدماتی به مشتریان خود گزینه های اجاره دفتر مجازی و اتاق کنفرانس را نیز ارائه می دهد. ذکر این نکته مهم است که شرکت هایی که گزینه های اجاره تجاری متعارف را ارائه می دهند، بخشی ازاین صنعت محسوب نمی شوند.
اگر شما ناظر نزدیک این صنعت هستید، موافق خواهید بود که این صنعت نیز در طول رکود، زمانی که سود شرکت کاهش یافت و مشاغل فروشگاهی تعطیل شدند، با مشکل مواجه می شود. از سوی دیگر، با احیای اقتصاد، این صنعت با افزایش تقاضا برای خدمات خود مواجه خواهد شد.
در آینده، با افزایش تعداد کارکنان راه دور در نیروی کار، درآمد تولید شده توسط فعالان این صنعت نیز به رشد خود ادامه خواهد داد. در واقع، این صنعت، یک بخش اقتصادی رو به رشد در کشورهای تقریباً فعالی مانند ایالات متحده، ژاپن، سنگاپور، سوئیس، پادشاهی متحده و امارات متحده عربی به شمار می آید و در ایران نیز به مرور در حال پیشرفت است.
یکی از دلایل اصلی برای اینکه افراد فضای اداری اشتراکی را می پذیرند، این است که می خواهند آدرس دفتر کسب و کار حرفه ای شان را در یک منطقه تجاری شناخته شده با کمترین هزینه ممکن حفظ کنند.
بنابراین، اگر قصد شما راه اندازی یک کسب و کار با فضای اداری اشتراکی و همچنین به حداکثر رساندن سود است، باید اطمینان حاصل کنید که دفتر خود را در یک منطقه تجاری شناخته شده اجاره می کنید. این امر، بازاریابی و جذب مشتری را برای شما آسان تر می کند. اجاره مجموعه اداری در چنین مناطقی، گران است، اما شما این شانس را دارید که سرمایه خود را برگردانید و همچنین سود کنید.
از تمام آمارهای موجود، مطمئن تر این است که بگوییم این صنعت علی رغم ماهیت رقابتی که دارد، به طور پیوسته در حال رشد است. یک چیز مسلم است، اگر دفتری که برای اجاره تحویل می گیرید، دارای موقعیت مطلوبی باشد و شما مهارت های کسب و کار و شبکه های کسب و کار مورد نیاز را داشته باشید، احتمالاً برای رقابت، دچار مشکل نخواهید شد.
درهای این صنعت همیشه بر روی هر کارآفرین مشتاقی که سرمایه راه اندازی و شروع فضای اداری اشتراکی را دارد، باز است. در واقع، پیش بینی می شد که طی چند سال آینده، فناوری های جدیدی به عرصه ظهور برسد که ورود فعالان بیشتر به این صنعت را آسان تر کند و از این رو، رقابت در این صنعت را افزایش دهد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.