عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 12 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که به دنبال پیاده سازی راهکار SMS مارکتینگ برای کسب و کار خود هستند 2. کسانی که به دنبال بهترین مجری برای پیاده سازی SMS مارکتینگ هستند 3. کسانی که ارائه دهنده روش های بازاریابی دیجیتال هستند و طرحی حرفه ای برای ارائه خود ندارند 4. کسانی که به دنبال متقاعد کردن کارفرمایان و مشتریان برای پیاده سازی راهکار بازاریابی پیامکی هستند 5. کسانی که به دنبال یافتن دیدگاهی جامع در زمینه نحوه کار بازاریابی پیامکی هستند و اطلاعات دقیقی از این فرآیند ندارند 6. این طرح را می توان اولین گام برای توسعه کسب و کار و جذب مشتریان جدید در راستای بازارسازی و بازاریابی مبتنی بر راهکارهای بازاریابی پیامکی دانست
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
SMS (سرویس پیام کوتاه)، یکی از اجزای خدمات پیامرسانی متنی در اکثر سامانه های تلفنی، اینترنتی و گوشی های موبایل است. این سرویس، از پروتکل های ارتباطاتی استاندارد شده استفاده می کند که این امکان را فراهم می کند تا دستگاه های موبایل، پیام های متنی کوتاه را مبادله کنند. یک سرویس واسط می تواند تبدیل متن به صوت جهت ارسال به خطوط زمینی را تسهیل کند.
SMS که مخفف «سرویس پیام کوتاه» است و عمدتاً به آن «پیامرسانی متنی» گفته می شود. بازاریابی پیامکی (مبتنی بر اس ام اس)، یکی از روش هایی است که یک کسب و کار می تواند با مشتریان یا مشترکان خود از طریق پیامک، ارتباط برقرار کند. لازم به ذکر است که این روش تبلیغات طی سالیان گذشته، رشد زیادی را تجربه کرده است.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 12 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
بازاریابی پیامکی (SMS مارکتینگ)، به معنای ارسال کمپین ها یا پیام های تبلیغاتی با هدف بازاریابی و با استفاده از پیام های متنی می باشد. این پیام ها عمدتاً برای اطلاع رسانی تخفیف ها، آپدیت ها و هشدارهای حساس به زمان به افرادی که رضایت داده اند این پیام ها را از طرف یک شرکت یا سازمان دریافت کنند، می باشند.
بی تردید، ایجاد ارتباط با مشتریان، زمانبر است. اگر کسب و کاری به دنبال جذب مشتریان باشد، نمی تواند منتظر بماند تا آنها به سراغ سازمان بیایند. باید پیش دستی کرده و به سراغ آنها برود. از زمانی که مردم بیشتر به گوشی هایشان دلبسته شده اند، پیام های متنی به مستقیمترین خط تماس تبدیل شد. این باعث شده که این سامانه (در صورتی که به شکلی صحیح پیاده سازی شود)، به یکی از موثرترین شکل های برقراری ارتباط با مشتریان تبدیل گردد.
به چند دلیل، SMS یا پیامک، یکی از مفیدترین کانال های بازاریابی است که در اختیار یک کسب و کار قرار دارد:
پیام های متنی، می توانند مکمل های عالی برای اقدامات بازاریابی دیجیتال در یک کسب و کار باشند. پیامک، کارکرد منحصربفرد تبادل اطلاعات بسیار فوری به نحو بسیار مطمئن را دارد. اما، کسب و کارهای خاصی هستند که بدون استفاده از پیامک در استراتژی خود، نمی توانند دوام داشته باشند:
در دنیایی که اکثر بزرگسالان، از گوشی های هوشمند استفاده می کنند، عدم بهره گیری از بازاریابی پیامکی که یکی از موثرترین روش های ارسال تبلیغات به مشتریان است، قطعاً یک اشتباه بزرگ خواهد بود. به طور خلاصه می توان تعدادی از مزایای مرتبط با این ابزار را به صورت زیر بیان کرد:
اگر شما مجری راه اندازی سیستم بازاریابی پیامکی هستید، می توانید پروپوزال کاری SMS مارکتینگ که به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده است را از سایت دریافت نموده و به مدیران سازمان ها ارائه دهید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.