عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 14 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به راه اندازی کسب و کار طراحی و فروش تیشرت را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا می خواهید تا یک فروشگاه فیزیکی و نیز کسب و کار آنلاین طراحی و چاپ تیشرت راه اندازی کنید؟ اگر چنین است، در اینجا یک نمونه الگوی کامل طرح کسب و کار چاپ تیشرت و گزارش امکانسنی مربوط به آن ارائه شده است.
راه اندازی یک کسب و کار طراحی و فروش تیشرت یکی از کسب و کارهایی است که می توانید در هر گوشه از کشور راه اندازی کنید و مالک این کسب و کار به شرط خوب بودن طراحی و تامین یک نیاز در بازار مد، هنوز هم می تواند در بازار جهانی نفوذ کند، هر کسی از پیر یا جوان به لباس به ویزه تیشرت برای پوشش معمول نیاز دارد.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 14 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
کارآفرینان علاقمند به راه اندازی یک کسب و کار آنلاین فروش تی شرت می توانند کسب و کار طراحی و فروش تیشرت خود را از خانه در مقیاس کوچک شروع کنند و به یک بازار خاص سفارشی خدمات بدهند، یا سرمایه گذاران بزرگ می توانند یک کارخانه پوشاک راه اندازی کنند و در بازار ایران و بازار بین المللی برجسته و غالب شوند. نکته اصلی این است که همیشه یک بازار آماده برای تولید کنندگان پوشاک وجود دارد. آنچه طراح باید انجام دهد اطمینان از این است که جایگاهی برای کسب و کار خود پیدا کند و برای ایجاد برند و پذیرفته شدن آن در جوامع تلاش کند.
طراحی و فروش تیشرت مانند بیشتر کسب و کارها، بر اساس نوآوری، برندسازی و مهارت های خوب کسب و کار، پیشرفت می کند و به کامیابی می رسد. هر کارآفرین مشتاق که خلاق باشد، بتواند مردم را وادار به تبلیغ برند خود کند و مهارت های خوب کسب و کار داشته باشد، می تواند کسب و کار طراحی و فروش تیشرت را راه اندازی کند. اگر این کسب و کار بر مبنای درست و با ترکیب مناسبی از مهارت ها و استعدادها بنا شود، اندازه آن واقعاً اهمیتی ندارد.
یک چیز مسلم است که اگر خلاق باشید، خواهید توانست به یک سبک منحصربفرد دست یابید. در صنعت پوشاک، امضای شما سبک شماست. عامل مهم دیگر موثر در این کسب و کار، نام برند و احتمالاً لوگوی محصول پوشاک شماست. اگر به پیشروان کسب و کار پوشاک نگاه کنید، متوجه خواهید شد که آنها نامی انتخاب می کنند و لوگویی ایجاد می کنند که به بهترین شکل بتواند آنچه آنها می خواهند مردم از کار آنها درک کنند را منتقل کند. وقتی بتوانید یک نام خوب برای کسب و کار طراحی و فروش تیشرت خود جا بیاندازید و متخصصانی (گرافیست) برای کمک به ایجاد یک لوگوی جذب کننده بکار گیرید، می توانید روند این صنعت را به خوبی دنبال کنید.
صنعت مد به دلایل مشخص در سراسر جهان یک صنعت به شدت رو به رشد است و طراحی و فروش تیشرت زیرمجموعه ای از این صنعت محسوب می شود. نمادهای پوشاک مختلفی وجود دارد که برخی از آنها برندهای ملی و برخی دیگر برندهای بین المللی هستند. پیشتر صنعت مد به ویژه کسب و کار تهیه تیشرت به اندازه حالا ساده نبود، پوشاک بر اساس تقاضا به صورت دستی توسط افراد تولید می شد. در قرن بیستم و پس از اختراع دستگاه بافندگی، تولید انبوه تیشرت بسیار ساده تر شد. در واقع فناوری مسئول گسترده تر شدن صنعت پوشاک است. هم اکنون تیشرت ها از سیستم تولید جدید کارخانه ای عبور می کنند و هنوز کیفیت و اندازه های استاندارد خوبی دارند. با این وضعیت، سفارش و فروش بدون نگرانی تیشرت ها با قیمت های ثابت در مغازه ها و بوتیک ها بسیار آسان تر شده است.
صنعت مد یک پدیده دوران جدید است و سبک مد به طور شگفت انگیزی در حال تغییر [مداوم] است و در بسیاری موارد برای بازتولید مد قدیمی، به شیوه گذشته باز می گردند. صنعت مد یک صنعت به شدت در حال تغییر است، روند مد همیشه در فصل های مختلف تغییر می کند. نکته این که طراحان موفق پوشاک (طراحان تیشرت) درک کاملی از بازار دارند و می دانند چگونه نیازهای بازار را تامین کنند یا آنها را قانع به پذیرش پیشنهادات خود کند، آنها همیشه خلاق، انعطاف پذیر و آماده شناسایی روند یا حرکت همراه روند هستند.
بی تردید، یک خرده فروش، یا توزیع کننده عمده فروش تیشرت می تواند اندازه های مختلف پوشاک را بدون بازدید از کارخانه از هر جای جهان سفارش دهند و در کشور خود بفروشند. در واقع هر کسب و کار مبتنی بر خط پوشاک، کسب و کاری است که فارغ از آنچه در اقتصاد جهان روی میدهد، ظرفیت بقا دارد. رکود اقتصادی یا حتی تورم سرسام آور به هیچ وجه روی فروش پوشاک تاثیر ندارد. مردم نمی توانند بدون لباس سر کنند. از زمان های قدیم، صنعت مد به عنوان یکی از اشتغال زاترین صنایع (مستقیم و غیرمستقیم) در ایران شناخته می شود.
برخی شهرهای جهان قطب مد شناخته می شوند، آنها تعیین می کنند چه چیزی در این صنعت اتفاق بیافتد. این شهرها عبارتند از پاریس، میلان، نیویورک، توکیو و لندن. این شهرها معروف به میزبانی نمایشگاه های مد هستند، طراحانی که می خواهند نقشی در این صحنه جهانی داشته باشند، سعی می کنند مجموعه های لباس خود را در طول هفته مد در هر یک از شهرهای فوق در معرض دید مشتاقان مد قرار دهند. به عنوان طراح تیشرت، وقتی برند شما در هر یک از این پایتخت های مد جهان پذیرفته شود، شناخت جهانی برند لباس شما چندان دور نخواهد بود.
کسب و کار طراحی و فروش تی شرت شامل فرآیندی است که در آن طرحهای خلاقانه روی تی شرت چاپ شده و به مشتریان فروخته میشود. این مدل کسبوکار میتواند شامل موارد زیر باشد:
بازار تی شرت در ایران به دلیل جمعیت جوان و علاقه به مد، پتانسیل قابل توجهی دارد. با این حال، این کسب و کار با چالشهایی نیز روبرو است، از جمله:
با وجود چالشها، کسب و کار طراحی و فروش تی شرت در ایران میتواند فرصتی مناسب برای افراد خلاق و با انگیزه باشد.
بازار هدف کسب و کار طراحی و فروش تی شرت طیف گستردهای از افراد را شامل میشود که به پوشیدن لباسهای خاص و مد روز علاقه دارند.
با این حال، میتوان این بازار را به دستههای زیر تقسیم کرد:
گروههای سنی:
جنسیت:
علایق:
مشاغل:
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.