عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 14 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به راه اندازی کسب و کار دفتر کار مجازی را دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین متخصصین این زمینه صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در مورد این حوزه تخصصی می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا درصدد راه اندازی یک شرکت اجاره دفتر مجازی هستید؟ اگر جواب مثبت است، در اینجا یک نمونه کامل الگوی طرح کسب و کار اجاره دفتر کار مجازی و برخی اطلاعات مربوط به آن ارائه شده است. در متن زیر تمام الزامات راه اندازی کسب و کاری در زمینه راه اندازی یک شرکت اجاره دفتر مجازی مطرح شده است؛ توجه داشته باشید که تهیه و تنظیم یک پروپوزال کاری راه اجراه دفتر کار مجازی، کمک های شایانی می تواند در دستیابی شما به اهدافتان داشته باشد!
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 14 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
کارآفرینان زیادی وجود دارند که تا حد ممکن درصدد کاهش هزینه های سربار و در عین حال حفظ رفتار حرفه ای در بالاترین حد خود هستند. اجاره دفتر مجازی، یکی از ساده ترین راهکارها برای کاهش هزینه است. دفتر مجازی با هدف ارائه خدمات ارتباطی و آدرس فیزیکی بدون تحمل بار مالی به منظور حفظ امکانات اداری طراحی شده است. در حقیقت، با استفاده از دفتر مجازی، میتوان با حداقل هزینه به یک آدرس دفتر در یک منطقه تجاری با مشخصات بالا دست یافت. همچنین با افزایش تقاضا برای این دفاتر، هر کارآفرینی که درصدد راهاندازی دفتر مجازی خود باشد، بدون شک بازده خوبی را از سرمایهگذاری خود بدست خواهد آورد. اما شایان ذکر است که در صورتی که درصدد راه اندازی دفتر مجازی خود هستید، تحقیق، برنامه ریزی و خلاقیت و تهیه یک پروپوزال کاری دقیق و حساب شده چهار عامل ضروری محسوب می شوند و برای اجرای موثر این نوع تجارت نیازمند بهترین نرم افزار هستید. در صورتی که درصدد راه اندازی پروژه دفتر کار مجازیِ تان هستید، به یک آدرس پستی برای دفتر، آدرس حرفه ای (آدرس دفتر فیزیکی)، پذیرش (پذیرش از راه دور)، خدمات ارتباطی (مرکز تماس) و دستیار مجازی نیازمندید. درست همانند سایر صنایع، مسیر کسب و کار اجاره دفتر مجازی برای بسیاری از کارآفرینانی که به این تجارت علاقه مند هستند، هموار است؛ حتی در صورتیکه از توانایی بالای مالی و الزامات لازم برای ساخت تاسیسات اداری در مناطق تجاری پرطرفدار برخوردار نیستید، تنها کاری که بایستی انجام دهید این است که به عنوان یک نماینده برای صاحبان امکانات اداری، خدمت کنید. شما افراد را ترغیب می کنید تا اقدام به اجاره دفتر مجازی کرده و سپس بدون استرس زیاد کمیسیون خود را نیز دریافت کنند.
در صورتی که درصدد راه اندازی دفتر مجازی خود هستید، بایستی اطمینان حاصل کنید که بررسی بازار را به درستی انجام داده و یک الگوی کسب و کاری حساب شده ای تهیه کرده اید. این امر باعث می شود که به درستی محل کسب و کار را در یک جامعه یا شهر (مکانی که به راحتی می تواند خدمات شما را بپذیرد حتی اگر مشتریان شما در اطراف آن مکان زندگی نکنند) با جمعیتشناسی مناسب بیابید.
اپراتورها در صنعت اجاره دفتر کار مجازی، غالبا فضای اداری کاملاً مبله را به مشاغل پاره وقت یا بر اساس نیاز به تعداد بی شماری از مشاغل، از شرکت های استارت آپ گرفته تا سایر سازمان ها اجاره می دهند. همچنین صنعت اجاره دفتر خدماتی، گزینه های اجاره دفتر مجازی و اتاق کنفرانس را نیز پیش روی مشتریان خود قرار می دهد. در حقیقت، دفتر مجازی یک مکان اداری است که فقط در فضای مجازی وجود دارد. ترکیب دفتر مجازی این امکان را برای یک کارآفرین فراهم می کند تا از طریق فناوریهایی نظیر لپتاپ،کامپیوتر، تلفن همراه و امکانات اینترنتی، از هر نقطه ای در جهان به فعالیت بپردازد. افرادی که اقدام به اداره اجاره دفتر مجازی می کنند، اقداماتی نظیر ارائه آدرس های دفتر حرفه ای (امکانات دفتر فیزیکی و اتاق های جلسه) که در آن نامه ها دریافت می شوند، برگزاری جلسات و در صورت لزوم دیدار با بازدیدکنندگان را انجام می دهند. اگر صنعت اجاره دفتر خدماتی را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید، موافقت خواهید کرد که این صنعت در طی رکود اقتصادی با کاهش سود شرکتها و بسته شدن مغازهها، با چالش های بیشماری مواجه شده است. از طرف دیگر، با احیای اقتصاد، این کسب و کار با افزایش تقاضا برای خدمات خود نیز رشد شدیدی به خود گرفته است. در آینده، با افزایش تعداد کارگران از راه دور در نیروی کار، درآمد تولید شده توسط عاملان این صنعت همچنان با افزایش همراه خواهد بود. در سالهای اخیر، کسب و کارها به طور بی سابقه ای برای اجاره فضاهای کاری نظیر دفاتر کاملاً مبله، دفاتر مجازی و اتاق های کنفرانس به شرکت های صنعتی روی آورده اند. اجاره فضای اداری، گزینه ای مقرون به صرفه برای خرید ملک تجاری محسوب می شود.
یکی از دلایل اصلی که افراد اقدام به راه اندازی دفتر مجازی می کنند، این است که قصد دارند آدرس دفتر تجاری حرفهای را در یک منطقه تجاری با مشخصات بالا با کمترین هزینه ممکن حفظ کنند و این امر صرفا از طریق دفتر مجازی محقق می شود. از این رو، در صورتی که درصدد راه اندازی یک دفتر مجازی و همچنین افزایش سود هستید، بایستی مطمئن شوید که مکان اداری خود را در مکانی که به عنوان یک منطقه تجاری با مشخصات بالا در نظر گرفته می شود، اجاره کنید تا بازاریابی و جذب مشتری برایتان آسان تر شود. هرچند اجاره تسهیلات اداری در چنین مناطقی پر هزینه است، اما شما این فرصت را دارید که سرمایه خود را جبران کرده و کسب درآمد کنید.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.