عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ... |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار) |
تعداد صفحات: 12 | سال تهیه : 1403 |
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) | کیفیت نگارش : طلایی |
1. کسانی که تمایل به راه اندازی یک کارواش بدون آب دارند 2. فعالان این حوزه که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند 3. کارفرمایانی که به دنبال جذب بهترین های این صنعت می باشند 4. کسانی که به دنبال کسب چشم اندازی فنی و دقیق در این حوزه می باشند 5. کارآفرینان و سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین راهکارهای بازاریابی و فروش در این صنعت می باشند 6. فعالان و متخصصان این صنعت که تمایل به جذب حرفه ای مشتریان جدید دارند و به دنبال یک پروپوزال کاری حرفه ای برای ارائه محصولات و خدمات خود می باشند
1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما
آیا قصد راه اندازی یک مرکز کارواش بدون آب را دارید؟ اگر چنین است، در اینجا یک نمونه طرح کسب و کار کارواش بدون آب و گزارش امکان سنجی مربوط به آن ارائه شده است. نوآوری و خلاقیت، هنجارهای جدیدی در دنیای کسب و کار هستند. کارآفرینان به دنبال راه هایی برای ارائه خدمات مشابه به روش های منحصر به فرد هستند و یکی از این خدمات، کارواش بدون آب است که کسب و کاری دوستدار محیط زیست، سودآور و باز برای کارآفرینان علاقه مند می باشد.
با این حال، راه اندازی یک کارواش بدون آب نیاز به سرمایه گذاری قابل توجه، برنامه ریزی دقیق و تمرکز بر جزئیات دارد. مانند هر کسب و کار دیگری، تقاضا برای خدمات کارواش بدون آب معمولاً در زمان رکود به دلیل کاهش مخارج خانوار برای خدماتی که می توانند برای خود انجام دهند و کاهش تقاضا از سوی مشتریان تجاری کاهش می یابد.
در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 00000 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:
اگر علاقه مند به راه اندازی کسب و کار کارواش بدون آب هستید، باید قبل از اینکه پول و سایر منابع خود را به آن اختصاص دهید، آماده انجام مطالعات امکان سنجی کامل و بررسی بازار باشید. در این محصول یک نمونه پروپوزال کاری و قالب طرح کسب و کار کارواش بدون آب آورده شده است که می تواند به شما کمک کند تا با موفقیت و با استرس کم یا بدون استرس، طرح خودتان را آماده کنید.
کارواش بدون آب یک کارواش سازگار با محیط زیست است که در آن، آب اندکی مصرف می شود یا کلاً آب مصرف نمی شود. گاهی اوقات با عنوان کارواش اسپری کننده نیز شناخته می شود. یک دیتیلر اسپری مخلوط شده با میزان روانکاری بالا برای اشباع شدید پانل استفاده می شود و سپس هرگونه کثیفی یا خاک جاده را با دقت پاک می کند تا خشک شود و درخشش ایجاد کند. لطفاً توجه داشته باشید که شستشوهای بدون آب فقط برای وسایل نقلیه با تجمع کثیفی کم مناسب است. این نوع شستن، یک راه سریع برای تمیز کردن وسیله نقلیه شما نسبت به شستشو با آب می باشد.
کسب و کار کارواش بدون آب بخشی از صنعت کارواش و دیتیلینگ خودرو است. در ایران، صنعت دیتیلینگ خودرو به عنوان یکی از صنایعی در نظر گرفته می شود که کارگران غیر ماهر بیشتری را در خود جای می دهد. برخی از خدمات اساسی ارائه شده توسط شرکت های سیار ارائه دهنده دیتیلینگ حول محور خدمات نظافت، شستشو و واکس زنی خودروها (ماشین ها، کامیون ها، ون ها و تریلرها و همکاران) می چرخد.
خدمات کارواش بدون آب شامل تمیز کردن، ترمیم و پرداخت (سیقلی دادن) یک خودرو، چه در داخل و چه در خارج، برای تولید سطحی بکر از جزئیات است. این شامل تمیز کردن و بازیابی یا فراتر رفتن از وضعیت اولیه سطح روکش خودرو (معمولاً رنگی با روکش براق)، تزئینات کرومی، پنجره ها، چرخ ها و لاستیک ها و همچنین سایر اجزای قابل مشاهده در نمای بیرونی و البته داخلی یک وسیله نقلیه است.
کسب و کار کارواش بدون آب در واقع یک کسب و کار رو به رشد و سودآور است. آمارها حاکی از آن است که مشتریان خانگی بیشترین سهم از درآمد صنعت شستشو و دیتیلینگ را به خود اختصاص داده اند. مشتریان خانگی کارواش و دیتیلینگ به طور کلی به مشتریانی گفته می شود که گواهینامه رانندگی دارند، ماشین دارند و به سن قانونی رسیده اند. این جمعیت بیشتر توسط گروه های درآمدی تقسیم بندی می شود، به طوری که خانوارها در بالاترین بخش، بیشترین تقاضا را برای خدمات شستشوی خودرو و دیتیلینگ نشان می دهند.
مشتریان تجاری نیز بخشی از درآمد این صنعت را تشکیل می دهند. درآمد حاصل از این بخش عمدتاً از خدمات به ون ها و تاکسی ها به دست می آید. این بخش شامل مشاغلی می شود که برای فعالیت روزانه شرکت به وسایل نقلیه موتوری وابسته هستند، همچنین شرکت های تاکسی و کرایه خودرو و مشاغل کامیون. به خصوص شرکت های مستقلی که امکان تعمیرات داخلی را ندارند را می توان به عنوان مشتریان آن نام برد.
فعالیت اقتصادی کندتر در طول رکود منجر به استفاده کمتر کسب و کار از وسایل نقلیه برای انجام کسب و کار شد، با این حال با از سرگیری رشد اقتصادی، شاهد تقویت این بخش بودیم. مشتریان دولتی نیز درصد کمی از درآمد این صنعت را تشکیل می دهند.
بدون شک، محصولات بدون آب پیشرفته تر از صابون های معمولی هستند که برای کارواش سیار استفاده می شود زیرا باید کمبود آب را جبران کنند. از این رو، کارآیی کارواش بدون آب معمولاً بهتر از استفاده از روش های مبتنی بر آب است.
بعلاوه، هنگام اجرای دیتیلینگ ماشین بدون آب، به جای استفاده از 50 تا 100 گالن آب تمیز هنگام استفاده از واشر فشار یا شیلنگ، فقط به یک سطل آب برای شستشوی حوله های خود نیاز دارید. این صنعت در سرتاسر جهان همچنان از حمایت خوبی برخوردار هستند، به خصوص اگر موقعیت خوبی داشته باشند و بدانند که چگونه به بازار هدف خود دست یابند.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.