سفارش طرح توجیهی

دانلود پروپوزال کاری پیشنهاد طراحی وب سایت با استفاده از CMS

عنوان فارسی :

بیزینس پلن پروژه طراحی وب سایت با استفاده از CMS (سامانه مدیریت محتوا)

مناسب برای: ارائه به سازمان ها ، شرکت ها، بانک ها ، دانشگاه ها و شرکت در مناقصه و ...
اصول نگارش : براساس استانداردهای جهانی طراحی بیزینس پلن (طرح پیشنهادی کسب و کار)
تعداد صفحات: 13 سال تهیه : 1403
فرمت تهیه : ورد (قابل ویرایش) و پی دی اف (pdf) کیفیت نگارش : طلایی
در صورتیکه تمایل به شخصی سازی و سفارشی سازی این پروپوزال با اسم و لوگوی شرکت جهت ارائه در زمینه های کاری خود دارید می توانید با همکاران ما به شماره 09360147484 تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم به شما ارائه گردد.
پروپوزال کاری طراحی وب سایت
قیمت دانلود :
298,000 تومان
این پروپوزال مناسب چه کسانی است؟

1. برنامه نویسان و طراحان وب که تمایل به سفارش یک وب سایت توسط مشتری یا کارفرمایان دارند. 2. کسانی که به دنبال بهترین طرح برای نمایش حرفه ای وب سایت خود هستند. 3. شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات 4. دانشجویان رشته های مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات و تمامی علاقه‌مندان به حوزه وب 5. توسعه دهندگان وب که مشتریان زیادی ندارند و تمایل به توسعه کسب و کار خود دارند. 6. خود شما به عنوان یک کاربر، تمایل دارید تا یک وب سایت داشته باشید، ولی اطلاعات درستی از نیاز خود ندارید. 7. مفتخریم که اعلام کنیم، این محصول می تواند تضمین کننده موفقیت شما در حوزه کسب و کارتان در زمینه طراحی وب سایت باشد. 8. یک طرح شکیل و منحصر به فرد برای علاقه مندان به فعالیت در این حوزه

پروپوزال کاری
فهرست مطالب و محتویات

1. عنوان 2. نویسندگان طرح و همکاران پروژه (به همراه رزومه مختصر) 3. درباره این پروپوزال 4. شرح نیاز، بیان مساله، خلاصه اجرایی و اهداف پروژه 5. ارائه راهکارها و استراتژی ها برای حل مساله 6. هزینه های پروژه 7. زمان بندی پروژه 8. رزومه تیم 9. شرایط و ضوابط همکاری 10. درباره ما 11. تماس با ما

شرح موضوع

اهمیت داشتن یک وب سایت: چرا کسب و کار شما به آن نیاز دارد؟

امروزه با ظهور اینترنت، جهان به مکان کوچکتری تبدیل شده است. به نحوی که هر نوع اطلاعاتی به راحتی در دسترس ما قرار می گیرند. دنیای اینترنت، شگفت ‌انگیز است و همچنان زندگی ما، نحوه برقراری ارتباط، نحوه دریافت و اشتراک‌گذاری اطلاعات و زندگی با کیفیت را تغییر می‌دهد.

امروزه بسیاری از مردم بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذرانند، و این کار ممکن است برای خرید محصولات یا خواندن اخبار یا تماشای فیلم یا استفاده از یک سرویس و … باشد. با مدت زمان صرف شده در اینترنت، صاحبان مشاغل به اهمیت آنلاین بودن پی برده اند و شروع به انتقال مشاغل و خدمات خود به دنیای آنلاین کرده اند. برای هر کسب و کاری که در دنیای دیجیتال حضور دارد، داشتن یک وب سایت، بسیار حیاتی است. اگر کسب و کاری، آن را نداشته باشد، چندین فرصت تجاری و مشتریان بالقوه را از دست می دهد. این ابزار به انجام تعدادی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال کمک می کند و این می تواند به رشد یک تجارت کمک کند. تبلیغات تحت وب، گستره وسیعی دارند و یکی از موثرترین انواع تبلیغات هستند.

در پروپوزال های کاری فراپلن، تمامی اصول طراحی (از جمله زیبایی فونت، رسم جداول، تصاویر مرتبط و …) رعایت شده است. همچنین از متنی جذاب و گیرا و مطالب طبقه بندی شده در این نمونه ها استفاده شده است. این پروپوزال در 13 صفحه آماده شده و در ادامه نیز تصویر یکی از صفحات آن قرار داده شده است:

طراحی سایت

وب سایت به بازاریابی آنلاین یک کسب و کار و معتبرتر کردن آن کمک می کند. دلایل متعددی وجود دارد که چرا وجود این ابزار برای کسب و کار شما مهم است، پس بیایید برخی از دلایل اصلی را بررسی کنیم.

اهمیت وب سایت: 7 دلیل برای اینکه کسب و کار شما به آن نیاز دارد

  • اعتبار را بهبود می بخشد

یکی از دلایل اصلی داشتن وب سایت برای کسب و کار، افزایش اعتبار شرکت است. در بیشتر موارد، چندین کسب و کار در بازار وجود دارند که محصولات یا خدمات مشابه شما را ارائه می دهند. داشتن ابزاری که جذاب و حرفه ای طراحی شده باشد، بهترین راه برای متمایز شدن از رقبا است. یک وب سایت موثر و خوب به ایجاد یک حضور آنلاین قوی و انتقال اطلاعات با کیفیت به مشتریان کمک می کند.

امروزه نداشتن این ابزار ممکن است تردیدهایی در مورد مشروعیت یک کسب و کار بوجود بیاورد. مشتریان از کسب و کارهای معتبر و قابل اعتماد انتظار دارند که این ابزار و حساب های رسانه های اجتماعی داشته باشند. وب سایت می تواند چهره کسب و کار باشد، و در نتیجه به ایجاد یک تصور اولیه قوی، ایجاد اعتماد و اعتبار در ذهن مصرف کنندگان کمک کند.

  • آگاهی از برند

این ابزار به ایجاد آگاهی از برند و نمایش برند به مشتریان احتمالی کمک می کند. این به تثبیت وجهه کسب و کار کمک می کند تا به مخاطب بفهماند که شما چه کسی هستید و چه چیزی را ارائه می کنید. این ابزار، اطلاعات قابل اعتمادی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که به متمایز کردن کسب و کار از رقبا کمک می کند.

  • جذب مشتری، افزایش فروش

یکی از جذاب ترین دلایل برای داشتن این ابزار برای کسب و کار، این است که می تواند به جذب مشتری بیشتر و افزایش فروش کمک کند. وقتی مردم به صورت آنلاین جستجو می کنند و می توانند کسب و کار شما را پیدا کنند، سعی می کنند اطلاعات بیشتری در مورد محصولات یا خدمات شما و شرکت به طور کلی، جمع آوری کنند. وب سایت، بهترین راه برای یک مصرف کننده برای جمع آوری اطلاعات در مورد یک کسب و کار فراهم می کند. آنها می توانند اطلاعات تماس کسب و کار را از طریق آن دریافت کنند و به شما فرصت رشد و فرصتی برای افزایش فروش می دهد. اگرچه توسعه و نگهداری این پلتفرم ها، مستلزم هزینه است، اما در صورت استفاده مناسب، بازگشت سرمایه مثبتی دارند.

  • جذب ترافیک ارگانیک

اگر با استفاده از تکنیک ‌های مختلف بهینه ‌سازی موتور جستجو، یک پلتفرم مؤثر طراحی کرده اید، احتمال اینکه وب ‌سایت شما در نتایج جستجوی گوگل، رتبه خوبی پیدا کند، بسیار زیاد است. رتبه بالا در نتایج جستجو تضمین می کند که وقتی افراد به جستجوی آنلاین محصول یا خدماتی مشابه با شما می پردازند، می توانند محیط تجاری شما را مشاهده کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر، از آن بازدید خواهند کرد. این به شما فرصتی می دهد تا مشتریان خود را افزایش دهید.

  • بهبود تجربه مشتری

کسب ‌و کارها اغلب تماس ‌هایی از مشتریان احتمالی یا فعلی دریافت می کنند تا در مورد سؤالات ساده ای مانند آدرس یا ساعات کار و غیره پاسخ دهند. بسیاری از اوقات ممکن است شما یا کارکنان شما نتوانید در تمام تماس ها شرکت کنید و به آنها پاسخ دهید، این ممکن است مشتری را ناراضی کند و شما یک مشتری احتمالی را از دست بدهید. پاسخگویی به تماس های زیاد نیز می تواند روی بهره‌ وری کارکنان تأثیر بگذارد زیرا زمان زیادی برای حضور برای تماس ‌ها از دست می ‌رود.

داشتن یک وب سایت می تواند تعداد تماس های دریافتی را کاهش دهد و همچنین بهره وری کارکنان را بهبود بخشد. یک پلتفرم در این حوزه با طراحی خوب می تواند به مشتریان کمک کند تا اطلاعات مفید را به راحتی و بدون تماس پیدا کنند. دسترسی آسان به اطلاعات می تواند تجربه مشتری را افزایش دهد.

cms

  • به روز رسانی ها و اطلاعیه ها

این پلتفرم، 24 ساعته در دسترس است، می توانید به روز رسانی ها و اطلاعیه های منظم را در آن ارسال کنید و به راحتی به مشتریان اطلاع داده شود. این ساده ترین راه برای به روز نگه داشتن مشتریان در مورد کارهایی که کسب و کار انجام می دهد و برنامه های آن برای آینده می باشد، و یک راه عالی برای حفظ ارتباط با مشتریان است.

  • بازاریابی دیجیتال

اگر روی یک برنامه بازاریابی دیجیتال برای رشد کسب و کار خود کار می کنید، تمایل دارید ترافیک بیشتری را به صفحه اصلی خود هدایت کنید. این به شما کمک می کند تا واجد شرایط ترین مشتریان را هدف قرار دهید و به بهترین بازگشت سرمایه در هزینه های تبلیغاتی خود دست یابید. این را نمی توان به صورت گذشته نگر به دست آورد، قبل از برنامه ریزی برای اجرای تبلیغات آنلاین، باید این ابزار، به طور موثر طراحی شود.

زمان آن است که از این ابزار برای کسب و کار خود استفاده کنید. ما اهمیت آن برای یک کسب و کار را دیده ایم. بدون وجود این پلتفرم، دسترسی به مشتریان احتمالی و فعلی و تعامل آنلاین با آنها دشوار است.

حتی اگر یک کسب و کار آنلاین ندارید و فقط یک کسب و کار فیزیکی محض را اداره می کنید که به مشتریان محلی خدمت می کند، این پلتفرم می تواند به کسب و کار شما کمک کند. هر کسب و کاری که تلاش می کند در بازار مدرن، نامی برای خود دست و پا کند، باید این ابزار را داشته باشد. طراحی حرفه ای آن برای کسب و کار و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو، نیاز به تخصص دارد. شما می توانید با طراحان و توسعه دهندگان با تجربه کار کنید تا یک وب سایت موثر بسازید.

ما در فراپلن، یک پروپوزال کاری خوب برای طراحان وب سایت، آماده کرده ایم تا به واسطه آن بتوانید مشتریان خود که نیاز به این ابزار دارند را جذب نمایید.


نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دانلود پروپوزال کاری پیشنهاد طراحی وب سایت با استفاده از CMS”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیزینس پلن

پشتیبانی

مجوز

logo-samandehi