سفارش طرح توجیهی

سوالات متداول کاربران ما

طرح های توجیهی و طرح های کسب و کار، توسط چه کسانی نوشته می شوند؟

فراپلن با داشتن تیمی قوی از مشاوران حوزه کسب و کار و با داشتن چندین سال سابقه در این زمینه، تشکیل شده است. نگارش طرح ها با موضوعات مختلف توسط مشاوران همان حوزه انجام می گیرد. مشاوران و طرح نویسان وب سایت فراپیپر با داشتن چندین سال سابقه کار در این حوزه، بهترین طرح ها را در اختیار متقاضیان و مشتریان قرار می دهند.

فایل نهایی طرح ها به چه صورت می باشد؟

طرح ها در قالب فایل ورد (WORD) نگارش می شوند که کاملا قابلیت ویرایش داشته باشند. نهایتا فایل ورد (WORD) و PDF طرح برای شما ارسال خواهد شد.

نحوه قیمت گذاری نگارش این طرح ها به چه صورتی خواهد بود؟

پس از ثبت سفارش، همکاران ما با شما در ارتباط خواهند بود. هزینه نگارش طرح ها بر اساس توضیحاتی که شما ارائه خواهید داد، متفاوت خواهد بود و پس از بررسی ها و مطالعات مورد نیاز، به شما اطلاع داده خواهد شد و پس از توافق طرفین، نگارش طرح شروع خواهد شد.

آیا امکان نگارش فوری طرح ها نیز وجود دارد؟

برای نگارش طرح ها به حداقل یک هفته الی ده روز زمان نیاز می باشد. برخی از طرح ها به زمان بیشتری نیز نیاز دارند. با این حال در صورت نیاز به تحویل فوری کار، می توانید به همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت تماس حاصل نمایید تا سفارش شما در اولویت قرار گیرد.

نحوه واریز هزینه سفارشات به چه صورت خواهد بود؟

در همه سفارشات، مبلغ بیعانه ای توسط مشتریان واریز می گردد که به منزله تاییدیه شروع کار می باشد و مبلغ بیعانه نیز برابر نصف مبلغ کل سفارش می باشد. پس از تکمیل کار و در هنگام تحویل کار به مشتری، مابقی هزینه نیز توسط مشتری واریز می گردد. روش های پرداخت مختلفی در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا با توجه به امکانات و تمایل خود اقدام به پرداخت نمایند.

پشتیبانی ویرایش سفارشات پس از تحویل کار به چه صورتی خواهد بود؟

پس از تحویل فایل نهایی، زمان کافی جهت مطالعه و بررسی کامل طرح در اختیار مشتریان خواهد بود. در صورت نیاز به ویرایش های احتمالی از جمله حذف برخی قسمت ها یا اضافه کردن مطالب دیگر و یا تغییر در آمار و محاسبات طرح، پشتیبانی سایت پاسخگوی شما خواهد بود و تمام موارد مدنظر شما انجام خواهد شد.

 

بیزینس پلن

پشتیبانی

مجوز

logo-samandehi