عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | کارآفرینان، سرمایه گذاران و کلیه کسانی که علاقمند به شروع یک کسب و کار جدید هستند. |
نحوه دریافت فایل: | بعد از تکمیل پرداخت (خرید)، بلافاصله فایل قابل دانلود خواهد بود. |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای طرح توجیهی کشور و مناسب برای اخذ تسهیلات از بانک ها |
محتوای محصول: | گزارش طرح توجیهی در 32 صفحه و در قالب ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF آماده شده است. |
تعداد صفحات: 32 | سال تهیه : 1404 |
کیفیت نگارش: طلایی | قابلیت ویرایش و چاپ: دارد |
طرح توجیهی راه اندازی کتابخانه می بایست به عنوان سندی محکم و معتبر با پاسخگویی دقیق به تمام سوالات یک سرمایه گذار، تمام مزایا و معایب و چالش ها و نقاط مثبت این بیزینس پلن را در اختیار او گذاشته و راهنماگر اصلی او برای سرمایه گذاری در مسیر این کسب و کار باشد. بدیهی است که پرسش ها و نقاط کور متعددی برای شما در مسیر این پروژه وجود دارد که عدم اطلاعات کافی شما از آنها، همت و اراده تان را برای اجرایی سازی ایده راه اندازی کتابخانه، سست گردانیده است.
و شاید ده ها سوال دیگر که هنوز پاسخ دقیق و درستی برای آنها پیدا نکرده اید و چشم اندازی از شرایط حال و آینده و گردش هزینه های آن ندارید. اما دیگر نگران نباشید! شما در حال مطالعه مطالب مجموعه فراپلن هستید! وب سایتی که اولین و مهم ترین اولویت متخصصین و کارشناسان آن، ارزیابی و بررسی دقیق بازار و بازدیدهای میدانی از انواع طرح ها و مصاحبه با حداقل یک واحد فعال در هر زمینه خدماتی، تولیدی، کشاورزی و… و درنهایت طراحی و تدوین یک طرح توجیهی است که واقعی ترین اطلاعات را در اختیار سرمایه گذار قرار دهد تا با نمایش چندین ساله از شرایط گذشته و حال و آینده طرح، تمام ابعاد یک کسب و کار را بررسی کرده و اصلی ترین و بهترین مشاور برای آغاز کنندگان یک پروژه باشد.
طرح توجیهی راه اندازی کتابخانه نیز از این موضوع مستثنی نیست! بر خود می بالیم که کارشناسان تحقیقات بازاری و متخصصین فنی مجموعه فراپلن توانستند پس از روزها بررسی و تحقیق و بازدید میدانی از یکی از کتابخانه ها در شمال تهران، بهترین و مفیدترین محتوای گردش مالی بیزینس پلن احداث کتابخانه که شامل صفر تا صد اطلاعات مالی این طرح توجیهی است اعم از میزان هزینه ها و سرمایه اولیه موردنیاز، میزان سرمایه در گردش، نرخ بازگشت سرمایه، نقطه سر به سر و… را تهیه و تدوین کنند که می تواند یکی از باارزش ترین و پراهمیت ترین پارامترها در تصمیم گیری ها برای آغاز پیاده سازی یک پروژه یا منصرف شدن از اجرایی کردن آن باشد؛ لازم به ذکر است که در ادامه مطالب این پست خلاصه کوتاهی از گزارشات همین محتوای مالی گنجانده شده است. پیشنهاد می کنیم تا مطالعه ادامه محتوا را برای تکمیل اطلاعات خود و کسب آگاهی های لازمه از بیزینس پلن راه اندازی کتابخانه، از دست ندهید.
سرمایه اولیه لازم برای راه اندازی و تاسیس کتابخانه و بررسی سود و درآمدها
جدول زیر نظر، ارائه گزارشی کلی از شرایط سرمایه ای و برآورد های مالی و اعتباری بیزینس پلن و طرح توجیهی راه اندازی و تاسیس کتابخانه با احتساب مالکیت زمین و صفر تا صد ساخت است:
عنوان فعالیت: | طرح توجیهی راه اندازی کتابخانه |
ظرفیت: | با درنظرگیری مراجعه سالانه 1000 نفر |
محل اجرا: | قابل اجرا در کلیه مناطق کشور |
اشتغال طرح: | 1 نفر |
سرمایه ثابت طرح: | 94804 میلیون ریال |
سرمایه در گردش: | 921 میلیون ریال |
سرمایه گذاری کل طرح: | 95725 میلیون ریال |
میزان زمین طرح: | 500 متر مربع |
سود خالص طرح: | 46053 میلیون ریال |
نرخ بازدهی سرمایه: | 48% |
مدت زمان بازگشت سرمایه: | 2.1 سال |
نقطه سر به سر: | 13% |
لازم به ذکراست شما سرمایه گذار و کارآفرین عزیز می توانید با اطلاعات سلیقه ای مد نظر و اعلام جزییات مالی خود برای این پروژه یا پروژه های دیگرتان از طریق ثبت سفارش طرح خدماتی اقدام به برآورد مالی و اعتباری کسب و کار خود کرده و قبل از اجرایی سازی پروژه خود چشم اندازی دقیق از جریانات نقدی طرح تان داشته باشید، آگاهی که با در دست داشتن آن می توانید اقدام به اخذ تسهیلات بانکی نمایید.
محاسبات طرح توجیهی راه اندازی کتابخانه وب سایت فراپلن در قالب ورد (WORD) و PDF با دقیق ترین محاسبات انجام شده است که تصویر زیر به عنوان نمونه ای از این فایل است:
کتابخانه یا مرکز مطالعات، یک فضای عمومی است که به مردم امکان مطالعه، تحقیق و یادگیری را فراهم می کند. این اماکن معمولاً دارای مجموعه ای از کتب، مجلات، نسخه های الکترونیکی و منابع دیگری هستند که به افراد اجازه می دهند تا به دنبال اطلاعات و دانش در حوزه های مختلف بگردند. نیاز مردم به کتابخانه ها و مراکز مطالعات به دلایل مختلفی افزایش یافته است. یکی از دلایل اصلی این موضوع، افزایش دانش و آگاهی عمومی جامعه است. با پیشرفت فناوری و تغییرات سریع در جامعه، نیاز به دسترسی به منابع معتبر و قابل اعتماد برای یادگیری و تحقیقات بیشتر شده است. کتابخانه ها و مراکز مطالعات به عنوان منابع اصلی برای دسترسی به این منابع، نقش بسیار مهمی دارند.
همچنین، کتابخانه ها به عنوان مکان هایی برای تحقق فرهنگ عمومی و ترویج خواندن و یادگیری در جامعه نقش دارند. آن ها فضایی را برای افراد فراهم می کنند تا بطور رایگان به منابع آموزشی، دسترسی پیدا کنند و با دیگران در ارتباط باشند. به علاوه، کتابخانه ها و مراکز مطالعات به عنوان مکان های آرامش برای افراد در جستجوی زمان آزاد و خلوت برای مطالعه و تحقیق عمل می کنند. در جوامع سریعا در حال پیشرفت امروزی، این نوع فضاها بسیار ارزشمند هستند. با توجه به این دلایل، نیاز به کتابخانه ها و مراکز مطالعات روز به روز در حال افزایش است. این فضاها نقش بسیار مهمی در جامعه دارند و با فراهم کردن منابع و فضای مناسب برای یادگیری و تحقیق، به رشد و پیشرفت جامعه کمک می کنند.
راه اندازی یک کتابخانه یا مرکز مطالعات نیازمند تجهیزات و ابزارآلات مختلفی است که برای ارائه خدمات مطالعاتی و تحقیقاتی به مخاطبان و بازدیدکنندگان لازم است. این تجهیزات و ابزارآلات شامل قفسه ها و قفسه بندها، میز و صندلی ها، سیستم های رفت و آمد، کامپیوترها و دستگاه های چاپ و فتوکپی، نورپردازی مناسب، امکانات صوتی و تصویری، سیستم حفاظتی، نرم افزارهای مدیریت کتابخانه، و فضای پذیرایی می شود.
ابتدا، قفسه ها و قفسه بندها برای نگهداری و نمایش کتب و منابع مختلف لازم است. این قفسه ها باید مناسب برای نگهداری کتب باشند و به گونه ای طراحی شده باشند که دسترسی به کتب آسان باشد. همچنین، میز و صندلی ها برای فضای مطالعه و تحقیق لازم است تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی در آنجا مطالعه کنند.
سیستم های رفت و آمد نیز برای ساماندهی و دسترسی آسان به کتب و منابع ضروری است. این سیستم ها باید به گونه ای طراحی شده باشند که دسترسی به کتب، سریع و آسان باشد. همچنین، کامپیوترها و دستگاه های چاپ و فتوکپی برای دسترسی به منابع الکترونیکی و امکان چاپ و کپی کردن مطالب، لازم است. نورپردازی مناسب نیز برای فضای روشن و دلپذیر ضروری است تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی مطالعه کنند.
همچنین، امکانات صوتی و تصویری برای ارائه محتوای چندرسانه ای لازم است تا بازدیدکنندگان به صورت بهتری از منابع استفاده کنند. سیستم حفاظتی نیز برای حفاظت از منابع موجود در کتابخانه یا مرکز مطالعات ضروری است. این سیستم ها شامل دوربین های مداربسته و سایر تجهیزات حفاظتی می شود. نرمافزارهای مدیریت کتابخانه نیز برای ساماندهی و دسترسی آسان به منابع و اطلاعات لازم است. این نرمافزارها باید قابلیت مدیریت کتب، امانت دهی، جستجو و ساماندهی منابع را داشته باشند و در نهایت، فضای پذیرایی برای ارائه خدمات رفاهی به بازدیدکنندگان الزامی است. این فضا باید شامل امکانات رفاهی مانند قهوه، چای، آب معدنی و… باشد تا بازدیدکنندگان بتوانند در حین مطالعه، استراحت کنند.
- مطالعات مالی و اقتصادی - میزان سرمایهگذاری (ثابت و در گردش) - هزینههای جاری - تولیدات و ارزش تولیدات - جدول تحلیل مالی - تحلیل و درصد فروش در نقطه سربهسر - دوره بازگشت سرمایه - جدول پیشبینی ترازنامه - ارائه شاخصهای مالی - جدول محاسبات تحليل هزينه فايده واحد - برنامۀ زمانبندی اجرا - زمانبندی اجرا - مدت زمان بهرهبرداری
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.