عنوان فارسی : |
|
مناسب برای: | کارآفرینان، سرمایه گذاران و کلیه کسانی که علاقمند به شروع یک کسب و کار جدید هستند. |
نحوه دریافت فایل: | بعد از تکمیل پرداخت (خرید)، بلافاصله فایل قابل دانلود خواهد بود. |
اصول نگارش : | براساس استانداردهای طرح توجیهی کشور و مناسب برای اخذ تسهیلات از بانک ها |
محتوای محصول: | گزارش طرح توجیهی در 15 صفحه و در قالب ورد (WORD) قابل ویرایش و PDF آماده شده است. |
تعداد صفحات: 15 | سال تهیه : 1402 |
کیفیت نگارش: طلایی | قابلیت ویرایش و چاپ: دارد |
طرح توجیهی راه اندازی مغازه عطر و ادکلن و اسپری خوشبو کننده وب سایت فراپلن، مجموعه ای از تمام اطلاعات و پیش آگهی های لازم برای ورود به این بیزینسِ پر سود با بهره های مالی بالا است. فعالیت در صنعت فروش عطر و ادکلن و اسپری های خوشبو کننده می تواند یکی از بهترین کسب و کار ها در جوامع امروزی، به شرط داشتن دانش و آگاهی های لازمه باشد! محتوای پیش روی شما حاصل ارزیابی ها و مطالعات دقیق بازار و برررسی تاثیرات شرایط اقتصادی کشور بر واحد های فعال بیزینس پلن مغازه های عطر و ادکلن و اسپری خوشبو کننده است که با ارائه صفر تا صد توضیحات و بررسی نقاط ضعف و قوت این کسب و کار، نقطه پایانی بر ابهامات و شک و تردید های شما سرمایه گذار عزیز بوده و زمینه تصمیم گیری های تان را فراهم کرده است! اگر تا بحال نتوانسته اید به یک محتوا و منبعی دقیق و قابل اعتماد در زمینه طرح توجیهی راه اندازی مغازه عطر و ادکلن و اسپری خوشبو کننده دست یابید، دیگر نگران نباشید! چرا که شما در حال مطالعه مجموعه فراپلن هستید که متخصصین و کارشناسان آن با درک تمام دغدغه ها و پرسش های سرمایه گذاران، همیشه سعی در تنظیم و تدوین یک بیزینس پلن اصولی و مورد تایید نهاد های دولتی می نمایند که می تواند رافع تمام نیاز های شما باشد.
در ادامه بررسی می کنیم…
و بسیاری از مطالب مفید دیگر که در خلال توضیحات هر یک از سوالات فوق، به بررسی دقیق آنها خواهیم پرداخت؟
با ماه همراه باشید!
عطر و ادکلن و اسپری های خوشبو کننده، رایحه ای برای زندگی!
عطر و ادکلن و اسپری های خوشبو کننده، از دیرباز در زندگی بشری، حضور پررنگ داشته اند. انسان ها از گذشته تاکنون، به دنبال راه هایی برای خوشبو کردن خود و محیط اطرافشان بوده اند. در دنیای امروزی این محصولات نه تنها به عنوان ابزاری برای آراستگی و زیبایی، بلکه ترفندی برای بیان شخصین و سلیقه افراد نیز مورد استفاده قرار می گیرند. عوامل و دلایل زیادی باعث کشش و تمایل افراد به استفاده از مواد خوشبو کننده کرده است؛ برخی از آنها عبارتند از:
تیتر های فوق، نشان می دهد افراد به ویژه نوجوانان و جوانان، توجه ویژه ای به استفاده از عطر و ادکلن و اسپری خوشبو کننده دارند و این نیاز روز به روز در جامعه تحت هر شرایطی رو به افزایش خواهد بود و نکته روشن اینکه، ورود به کسب و کار و بیزینسی که نیاز بالایی در جامعه دارد، همیشه پر سود خواهد بود! در ادامه مطالب، بصره بودن طرح توجیهی راه اندازی مغازه عطر و ادکلن و اسپری خوشبو کننده را بیشتر بررسی خواهیم نمود… .
به عنوان یک سرمایه گذار، از انواع عطر و ادکلن و اسپری های خوشبو کننده چه می دانید؟
عطر و ادکلن درواقع مایع غلیظی از چربی و برخی مواد شیمیایی به ویژه اسانس های خوشبو کننده هستند که ترکیب آنها باعث فراوری محصولی می شوند که نتیجه آن، القای یک بو و رایحه ای دلنشین در فضای اتاق یا سطح لباس ها می شود. تفاوت مقدار و میزان ترکیب هر یک از این مواد تشکیل دهنده باعث تولید عطر ها و ادکلن ها و اسپری های متفاوتی می شود؛ به عنوان مثال عطر ها را می توان بر اساس غلظت اسانس تشکیل دهنده شان در سه دسته پرفیوم، ادوپرفیوم، ادوتویلت تقسیم بندی کرد که به ترتیب درصد غلظت اسانس در آنها بیشتر است و همین امر معمولا باعث می شود رایحه آنها ماندگاری بیشتری داشته و در نتیجه قیمت بالایی داشته باشند؛ به عنوان مثال عطر های پرفیوم از ادوپرفیوم ها غلظ تر بوده و سطح دوام بیشتری بر روی سطوح یا فضای اتاق دارند و به همین دلیل گران قیمت ترند!
ادکلن و اسپری نیز درواقع عطر هایی هستند که غلظت اسانس شان پایین تر از پرفیوم ها، ادوپرفیوم ها و ادوتویلت است؛ به گونه ای که تنها 2 الی 5 درصد یک ادکلن، همان اسانس خوش رایحه است و مابقی آب و الکل و سایر تشکل دهنده هاست. در این میان اسپری ها معمولا از مقدار اسانس پایینی برخوردارند و به تبع زمان ماندگاری شان نیز کمتر است و نیازمند تمدید از هر بازه زمانی خاص دارد.
البته عطر ها و ادکلن ها و اسپری های خوشبو کننده را از دیگر جنبه های مختلف همچون زنانه یا مردانه، گرم یا سرد، تلخ یا شیرین و… نیز می توان طبقه بندی نمود!
در این بخش از محتوا قصد داریم عوامل و دلایلی که سبب می شود متخصصین و طرح نویسان مجموعه فراپلن ورود به بیزینس راه اندازی و احداث مغازه عطر و ادکلن و اسپری خوش بو کننده را توجیه پذیر و سود ده بدانند را به دقت بررسی کرده و با شما سرمایه گذار عزیز نیز به اشتراک بگذاریم…
پیش تر توضیح داده شد که استفاده از مواد خوشبو کننده تا چه حد در کیفیت زندگی افراد به ویژه موقع حضور آنها در اجتماعات تاثیر گذار است و تقریبا کمتر کسی را می توان یافت که موقع رفتن به سر کار، مدرسه، دانشگاه، یک جشن یا مهمانی و… از استفاده از این مواد بی بهره بماند؛ همین امر مهم ترین عاملی بر این است که افراد هر از گاهی به فروشگاه ها و مغازه های عطر و ادکلن فروشی مراجعه کرده و اقدام به خرید محصول محبوب خود کنند! به عبارتی، استفاده از عطر و ادکلن دیگر جز نیاز های اساسی هر شخصی است و هر فرد از هر بازه زمانی، مبلغی را به عنوان خرید چنین کالا هایی در نظر می گیرد! این یعنی طرح و پروژه شما، کسب و کاری است که نیاز بالایی در جامعه دارد و بدیهی است وقتی در فروش یک کالا با تقاصای بالا فعالیت داشته باشید، به تبع به درآمد های خوبی می توانید دست یابید!
از طرفی، یکی دیگر از مهم ترین عواملی که باعث می شود مغازه ها و فروشگاه های عطر و ادکلن و اسپری های خوشبو کننده درآمد بالایی داشته باشند، مدرنیته شدن زندگی و به دنبال آن تمایل بسیاری از افراد برای استفاده از عطر های برند و گران بهاست! هر فرد برحسب موجودی مالی خود، عطر و اسپری خاصی را می خرند، اما از آنجایی که رایحه لباس افراد یکی از اولین تظاهرات شخصیتی هر فرد است، استفاده از کالا های برند و گران بها برای بسیاری یدشت حائز اهیمت است و همین موضوع یکی دیگر از دلایل دستیابی این مغازه داران به درآمد ها و بهره های مالی بالاست!
همچنین توجه به تعداد فروش های باور نکردنی و بسیار بالای فروشگاه های عطر و ادکلن و اسپری های خوشبو کننده که طی مصاحبه با برخی مغازه داران به آن رسیدیم در موازی با موارد فوق، به ما این اجازه را می دهد که به جرات، سرمایه گذاری در طرح توجیهی و بیزینس پلن راه اندازی و احداث مغازه عطر و ادکلن و اسپری خوشبو کننده را، منطقی و سود ده تلقی کنیم!
برای ورود به این کسب و کار و آغاز فعالیت های خود، بدیهی است که اولین و یکی از مهم ترین اقدام ها، تهیه و آماده سازی و بهبود مغازه است! برخی از نکات به ظاهر ساده ای که رعایت آنها در این مرحله، موجبات جذب بیشتری و فروش و درآمد بالای شما را فراهم می نمایند، عبارتند از:
پس از این مرحله، تنها کار بعدی شما خرید محصولاتی باکیفیت از عمده فروشی مطمن و خلق دکوراسیون زیبا در داخل مغازه است! گذشته از این موضع که شما باید تمرکز خود را بر فروش عطر و ادکلن های باکیفیت با ماندگاری هر چه بیشتر نمایید، باید وضعیت مالی تمام اقشار جامعه را نیز در نظر بگیرید! به عبارتی محصولات و کالاهای مغازه شما باید دربرگیرنده طیف وسیعی از قیمت ها باشد تا هر فرد بتواند بسته به منبع مالی خود، عطر و ادکلن یا اسپری خوشبو کننده مناسب خود را در فروشگاه شما پیدا کند!
مهم ترین و شاید یکی از اصلی ترین اقدامات شما در این مرحله، خلق دکوراسیون زیبا و انتخاب یک اسم مناسب برای مغازه است سعی کنید تا می توانید نورپردازی های مغازه تان را به بهترین شکل ممکن پیده سازی کنید! ویترین های خلاقی آماده سازی کرده و آنها را با LED های نوری با رنگ های متفاوت، روشن تر کنید! فضای مغازه را طوری طراحی نمایید تا روشنی آن متاثر از یک نور غالب نباشد و درواقع ادغامی از انواع نور های رنگارنگ و دلنشین باشد تا حس آرامش را در بدو ورود مشتری به مغازه القا کند. بهترین نوع ویترین ها، استفاده از ابزارآلات شیشه ای یا کریستالی است که هم نور فضای مغازه را بیشتر منعکس می کنند و هم عطر و ادکلن ها را زیباتر جلوه می دهند. به یاد داشته باشید که خلاق ترین و زیبا ترین ویترین ها را باید طوری بچینید که به نمایش عابرین گذاشته شده باشد تا کنجکاوی آنها برای بازدید از محصولات تان را برانگیزد!
از انتخاب یک اسم خاص برای مغازه خود، غافل نشوید! از آنجایی که مهد عطر و ادکلن و مواد خوشبو کننده دنیا، فرانسه است، لذا انتخاب یک اسن فرانسوی می تواند کیفیت کسب و کار شما را در نظر بسیاری خاص تر جلوه داده و پس از فعالیت مدت کوتاهی، می تواند به یکی از معروف ترین و محبوب ترین فروشگاه های عطر و ادکلن و اسپری خوشبو کننده شهر، تبدیل نماید!
جدول زیر ارائه گزارشی از برآورد مالی و اعتباری یک مغازه عطر و ادکلن و اسپری خوشبو کننده (با احتساب اجاره مغازه در نزدیکی مرکز شهر) است:
عنوان فعالیت: | راه اندازی مغازه عطر و ادکلن و اسپری خوشبو کننده |
ظرفیت: | فروشی بیش از 10000 از هر کدام در سال! |
محل اجرا: | قابل اجرا در کلیه مناطق کشور |
اشتغال طرح: | 2 نفر |
سرمایه ثابت طرح: | 1.150.000.000 تومان |
سرمایه در گردش: | 130.000.000 تومان |
سرمایه گذاری کل طرح: | 1.280.000.000 تومان |
میزان زمین طرح: | 80 مترمربع |
میزان تسهیلات مورد نیاز: | 800.000.000 تومان |
نوع تسهیلات: | وام 10 ساله |
نقطه سر به سر: | 23 |
مدت برگشت سرمایه: | 1.5 سال |
نرخ بازدهی سرمایه: | 64% |
تورم: | 20% |
سود سالیانه: | 850.000.000 تومان (قبل از کسر مبلغ اقساط!) |
البته لازم به ذکراست شما سرمایه گذار و کارآفرین عزیز می توانید با اطلاعات سلیقه ای مد نظر و اعلام جزییات مالی خود برای این پروژه یا پروژه های دیگرتان از طریق ثبت سفارش طرح های خدماتی اقدام به برآورد مالی و اعتباری کسب و کار خود کرده و قبل از اجرایی سازی پروژه خویش چشم اندازی دقیق از جریانات نقدی طرح تان داشته باشید، آگاهی که با در دست داشتن آن می توانید اقدام به مراجعه به مراکز دولتی و اخذ تسهیلات بانکی نمایید!
- مطالعات مالی و اقتصادی - میزان سرمایهگذاری (ثابت و در گردش) - هزینههای جاری - تولیدات و ارزش تولیدات - جدول تحلیل مالی - تحلیل و درصد فروش در نقطه سربهسر - دوره بازگشت سرمایه - جدول پیشبینی ترازنامه - ارائه شاخصهای مالی - جدول محاسبات تحليل هزينه فايده واحد - برنامۀ زمانبندی اجرا - زمانبندی اجرا - مدت زمان بهرهبرداری
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.